Je kunt ze niet eens op je eigen straat zetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:37 schreef cptmarco het volgende:
fabrieken zijn slecht, je krijgt geen huuropbrengsten voor de straten met een fabriek.... dus zeker niet in één van je eigen straten plaatsen...
Iemand een idee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef -J-D- het volgende:
Ik krijg de melding dat ik een straat niet kan verkopen omdat ik die heb aangeboden bij een bod op een andere straat.
Dat is echter al een hele tijd geleden (meer dan twee weken terug denk ik). Hoe kan ik dat ongedaan maken zodat ik hem handmatig kan verkopen?
Dat dacht ik ook, maar ik wacht al 2 weken op de automatische acceptatiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef DragonFire het volgende:
Als je een bod hebt gedaan blijft jouw straat daar op staan.
De tegenspeler heeft een x aantal dagen de tijd om jouw bod af te wijzen zo niet dan wordt deze automatisch geaccepteerd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef cptmarco het volgende:
in de verkoop:
Krommesteeg, $27.108.000, huuropbrengst $ 6.755.000 (met bonusgebouw)
Zwartewaterweg, $ 9.473.000, huuropbrengst $ 6.094.000 (zonder bonusgebouw)
user 'cptm'
de liefhebber mag een goed bod doen....
Dan moet je ff mailen naar de makers. Ik had ook een foutje, een straat die ik had verkocht bleef in mijn lijst staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef detulp050 het volgende:
Ik wacht ook al meer dan een week op een reactie van de verkoper
daar heb ik ook last van, ik moet dus elke keer de pagina refreshen om het volgende gebouwtje te slopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef NoMercy285 het volgende:
Kun je maar 1 EIGEN gebouw slopen per dag of is MCS gewoon aan het kutten bij mij? Anders had ik namelijk niet eerst zoveel green houses neergepleurd :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |