Dan moet je een trui aantrekkenquote:
Heb je geen vriendje die je warm kan houdenquote:
Echt nietquote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Goofisch het volgende:
Allemaal vrouwen die gaan reageren dat ze het koud hebben
Vrouwen: of te warm, of te koud. Nooit is goed
ik slaap nog steeds onder een deken, net als in het midden van de zomer.quote:
Ik heb het meest linker plaatje uit jou fobo gesaved omdat die retro isquote:
Nee hoor...gewoon nog korte mouwen en rokje of zomerbroek aan.quote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Goofisch het volgende:
Allemaal vrouwen die gaan reageren dat ze het koud hebben
Vrouwen: of te warm, of te koud. Nooit is goed
Schijnbaar niet voldoende dus.quote:Op maandag 7 september 2009 00:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor...gewoon nog korte mouwen en rokje of zomerbroek aan.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef trovey het volgende:
Nee heb het niet echt koud, alleen als ik stilzit krijg ik een beetje koude voeten...maar daar hebben we dan weer pantoffels voor
Nu nog niet, zit nu gewoon met blote voeten......later of beter gezegd 's nachts wil het soms gebeuren door het stilzitten achter de computer.quote:Op maandag 7 september 2009 00:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Schijnbaar niet voldoende dus.
[..]
20 graden is steenkoud. Minimaal 25+ anders loop ik echt te klappertanden.quote:Op maandag 7 september 2009 00:35 schreef FL_Freak het volgende:
Deze 20 +/- graden is eigg hoe het hoort, niet te warm, niet te koud
Watjequote:Op maandag 7 september 2009 00:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
20 graden is steenkoud. Minimaal 25+ anders loop ik echt te klappertanden.
Heb ik nietquote:
Nee, anders had ik het ook niet koud hequote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Heb je geen vriendje die je warm kan houden
Geen trui?quote:Op maandag 7 september 2009 00:43 schreef Feejx het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
[..]
Nee, anders had ik het ook niet koud he
Ik staar wel naar jouquote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Geen trui?
Pak je deken van je bed![]()
Doe ik ook wel eens
Of blijf lang genoeg staren naar de man van je dromen op een foto.
Als jij het daar warm van krijgt moet je dat doen hequote:
Ik betwijfel het, maar let's tryquote:Op maandag 7 september 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als jij het daar warm van krijgt moet je dat doen he
quote:
Maar bedankt. Ik vind jou verder ook wel lief enzoquote:
Ja toch wel hequote:Op maandag 7 september 2009 00:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maar bedankt. Ik vind jou verder ook wel lief enzo
Kut zat ik weer te lurkenquote:
Lurken = berichtje hequote:Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kut zat ik weer te lurken![]()
Zo terug, ff kachel wat hoger zetten.
Mooie zin, goed opgebouwd ook.quote:Op maandag 7 september 2009 00:54 schreef redrum76 het volgende:
Ik moest verdomme de wollen penis koker weer om voor mijn koude snikkel heb ook nog een bontmuts maar die ligt al in bed.
Absoluut.quote:Op maandag 7 september 2009 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
Op mijn werk lopen blijkbaar ook heel wat mietjes rond. Het was vandaag iets kouder en gelijk is het fietsenhok bijna leegTerwijl het juist heerlijk fietsweer is, niet te warm, niet te koud, droog en windstil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |