Nee, las zijn reactie verkeerd. Persoonlijk vind ik alcohol niet onder drugs vallen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef Superheld het volgende:
[standaard reactie]
Alcohol is ook (hard)drugs.
[/standaard reactie]
Mijn eerste collegedag zit er ook op. Maar ik vond het prima vol te houden. Komt ook omdat ik leuke vakken heb, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 7 september 2009 15:57 schreef Jasza het volgende:
Ook weer terug van het 1e dagje school, en ik had nu al 2 redbull nodig om wakker te blijven. Dit gaat weer een topjaar worden.
Softdrugs ja.quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef Superheld het volgende:
[standaard reactie]
Alcohol is ook (hard)drugs.
[/standaard reactie]
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=121quote:
Hardlopen?quote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef 9christensen het volgende:
ff het bier van gister eruit gezweet net
Hehe nog nietquote:
Ik ken het. Morgen 2 uur reizen voor 3 kwartiertjes les.quote:
Nah, duurt nog wel een maand.quote:Op maandag 7 september 2009 17:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
nog een dag wachten op mijn bier dus.
Zou ik dat over 5 jaar niet vergeten zijnquote:Op maandag 7 september 2009 17:07 schreef Prosac het volgende:
Ik hoop oprecht dat ik jou over 5 jaar gewoon een kratje kan betalen hoor.
Maar FOK! moet dan nog leven.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Prosac het volgende:
Sjimz en BS zijn heel goed in het onthouden van kratjes.
Ik zoek je over 5 jaar wel op in Groningen.quote:
http://www.hattrick.org/quote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Robinhoo het volgende:
hattricker?
preciesquote:
Fuck, moet ik helemaal naar boven lopen.quote:
Inloggen, klik dan op sparen en dan spaarrekening openen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Fuck, moet ik helemaal naar boven lopen.
Weet trouwens iemand waar je een spaarrekening kan openen op Mijn ING?
Wtf.quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens moet ik echt wat minder series gaan kijken, ik probeerde een afstandsbediening te zoeken om het geluid harder te zetten van de professor.
Dankjewelquote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Inloggen, klik dan op sparen en dan spaarrekening openen.
duurde bij mij 2 weken, ander systeem voor urenregistratie kan ik na 4 maanden nog steeds niet in.quote:Op maandag 7 september 2009 18:16 schreef Aanvoerder het volgende:
vermoeiende dag vandaag. na 4 werkdagen nog steeds geen authorizaties voor alle belangrijke systemen.
Hoe lang duurt een lesuur bij jouquote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Maandag:
1e vrij
2e natuurkunde
3e vrij
4e economie
5e wiskunde B
6e LO
7e LO
Dinsdag:
1e economie
2e biologie
3e vrij
4e wiskunde B
5e wiskunde B
6e vrij
7e scheikunde
Woensdag:
1e duits
2e duits
3e natuurkunde
4e vrij
5e biologie
Donderdag:
1e vrij
2e scheikunde
3e nederlands
4e engels
5e economie
6e natuurkunde
7e duits
Vrijdag:
1e mentoruur
2e scheikunde
3e vrij
4e vrij
5e engels
6e nederlands
7e vrij
8e biologie
Redelijk kak dus op woensdag na. En na een half jaar ook geen LO meer dus is maandag ook wel chill.
Middelbare school nog? Dat is alweer 10 jaar geleden voor mij.quote:Op maandag 7 september 2009 18:14 schreef Paaskonijn het volgende:
roostertje
Redelijk kak dus op woensdag na. En na een half jaar ook geen LO meer dus is maandag ook wel chill.
Die zat ik toevallig nog te kijken vanmorgen.quote:
50 minuten en op dinsdag 40 volgens mij. 7 uur is dus kwart over drie uit en 8 uur is vijf over vier uit. Lessen beginnen gewoon om half 9.quote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt een lesuur bij jou
Ja, laatste jaar hopelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Middelbare school nog? Dat is alweer 10 jaar geleden voor mij.
8:45 is bij ons eerste uur. Lessen duren 45 minuten.quote:Op maandag 7 september 2009 18:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
50 minuten en op dinsdag 40 volgens mij. 7 uur is dus kwart over drie uit en 8 uur is vijf over vier uit. Lessen beginnen gewoon om half 9.
Moet je ook gewoon al je vakken in 1 keer halenquote:Op maandag 7 september 2009 18:24 schreef borisz het volgende:
Morgen mag ik kiezen hoorcollege microeconomie of een hc financial accounting. Hebben ze lekker gepland.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon al je vakken in 1 keer halen.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |