Vanwege mogelijke incest en zo?
quote:zo nu en dan stel ik 'm wat bij maar echt veel scherper kan ik het niet krijgen.
Op woensdag 24 april 2002 14:18 schreef pyravex2 het volgende:
kan die webcam scherpere foto's maken??
ik vind m een beetje wazige pix maken
Net als bij Lurky is het nog steeds een baby qua gedrag; en mamapoes beschermt 'm nog steeds; aandoenlijk soms. ![]()
Leuke foto's Simon!
Open oogjes duurde hier beide keren 10 dagen; en dan gaat het nóg leuker worden. ![]()
O ja, Lurky: bedankt voor het icon!
quote:Wij hebben dat gedaan en dat is allemaal prima gegaan: de moeder was sterk genoeg om 't katertje telkens op z'n plaats te wijzen en zelfs nu nog wijst ze hem terecht wanneer hij te ver gaat
Op woensdag 24 april 2002 13:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Kan het voorkomen dat als je een katertje houdt samen met de moeder dat de moeder hem later afstoot?Vanwege mogelijke incest en zo?
Walief ![]()
Ik heb hier nu ok een nestje rondlopen ![]()
Schattig, 3 katertjes en 1 poesje ![]()
Ze beginnen nu de kamer te ontdekken
quote:hoeveel weken of dagen zijn ze nu?
Op donderdag 25 april 2002 15:31 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh, waarom zie ik dit topic nu pas?Walief
Ik heb hier nu ok een nestje rondlopen
Schattig, 3 katertjes en 1 poesjeZe beginnen nu de kamer te ontdekken
quote:Dacht al dat je wat tegen kattenliefhebbende tweakers had
Op donderdag 25 april 2002 15:31 schreef yvonne het volgende:
Aaaaaaaaaaaaargh, waarom zie ik dit topic nu pas?
Simon, zijn de foto's al af voor verse iconen? Die webcamwaas heeft trouwens ook wel iets hoor
Jaja, hij is lief voor het gezinnetje!
quote:
Op donderdag 25 april 2002 22:46 schreef CartWOman het volgende:Jaja, hij is lief voor het gezinnetje!
Moet toch iets te streamen hebben, en ik vind die katten leuker dan The Bar
quote:dat komt echt nog , heb alleen geen mic met lange kabel om er bij te kunnen komen.
Op zaterdag 27 april 2002 16:43 schreef pos het volgende:
Simon waar blijven de lieve geluidjes?
* Lurky wordt enigszins dement van dit schattige gedoe want heeft nog nooit eerder gebroed langdurig van zo dichtbij mogen zien, kindjes noch jonkies.
Tuurlijk wel eens een baby of een nestje katten van dichtbij gezien, even gestopt met de auto voor een lammetje in de wei en natuurseries op tv gezien maar dit is echt faaaaaantastisch!!!!
* Lurky liegt een beetje want heeft toen ze 2 was een zusje gekregen en later ooit jonge guppies gehad!
Mijn kat kon al in mijn broespijp klimmen toen ik haar kreeg. Deze kittentjes zijn zo fascinerend: die ontwikkeling. O wat een feest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |