abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2002 @ 13:23:16 #26
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3946392
Kan het voorkomen dat als je een katertje houdt samen met de moeder dat de moeder hem later afstoot?

Vanwege mogelijke incest en zo?

The Internets, I needs it..
pi_3947074
ik zou het niet weten. Maar hou denk ik geen katertje.
pi_3947204
Wij hadden vroeger thuis een jonkie gehouden. Een katertje. Nooit iets gemerkt van incest wel dat moeders hem tot op het laatst als haar jong bleef beschouwen.
Hij was thuis gehouden omdat hij iets achter liep op de rest en daardoor een beetje het zorgenkindje was. Misschien had dat er iets mee te maken? Hij werd een enorme rode kater maar was vreselijk bangerig itt zijn kleine moedertje die een heldin was.
We kozen dus voor het jong dat het meeste zorg nodig had en het in zijn eentje het minst zou redden in de buitenwereld.
pi_3947254
kan die webcam scherpere foto's maken??
ik vind m een beetje wazige pix maken
pi_3948497
quote:
Op woensdag 24 april 2002 14:18 schreef pyravex2 het volgende:
kan die webcam scherpere foto's maken??
ik vind m een beetje wazige pix maken
zo nu en dan stel ik 'm wat bij maar echt veel scherper kan ik het niet krijgen.
Morgen komt een vriendin van mij met een goede cam foto's schieten, die zal ik op de site posten.
pi_3950014
Uit het eerste nestje heb ik ook een katertje gehouden, en Gijs probeerde dus wél z'n moeder te bespringen, so to speak.
Gelukkig ging dat vanzelf over na een paar flinke meppen van z'n moeder.

Net als bij Lurky is het nog steeds een baby qua gedrag; en mamapoes beschermt 'm nog steeds; aandoenlijk soms.

Leuke foto's Simon!
Open oogjes duurde hier beide keren 10 dagen; en dan gaat het nóg leuker worden.

O ja, Lurky: bedankt voor het icon!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_3953287
  donderdag 25 april 2002 @ 12:23:20 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3959135
quote:
Op woensdag 24 april 2002 13:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Kan het voorkomen dat als je een katertje houdt samen met de moeder dat de moeder hem later afstoot?

Vanwege mogelijke incest en zo?

Wij hebben dat gedaan en dat is allemaal prima gegaan: de moeder was sterk genoeg om 't katertje telkens op z'n plaats te wijzen en zelfs nu nog wijst ze hem terecht wanneer hij te ver gaat
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_3960595
pi_3960850
Als ik jou was zou ik de actiefste nemen..lekker rellen
pi_3961324
het zijn 2 katertjes en 2 poesjes! ipv 1 katertje en 3 poesjes!!;)
  Admin donderdag 25 april 2002 @ 15:31:59 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3961374
Aaaaaaaaaaaaargh, waarom zie ik dit topic nu pas?

Walief

Ik heb hier nu ok een nestje rondlopen
Schattig, 3 katertjes en 1 poesje

Ze beginnen nu de kamer te ontdekken

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_3961678
omdat er net iemand is geweest met veel kattenkennis, nu is t tenminste eerlijk verdeelt!
pi_3963621
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:31 schreef yvonne het volgende:

Walief

Ik heb hier nu ok een nestje rondlopen
Schattig, 3 katertjes en 1 poesje

Ze beginnen nu de kamer te ontdekken

hoeveel weken of dagen zijn ze nu?
pi_3963702
Yvonne, had nog overwogen je te waarschuwen
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:31 schreef yvonne het volgende:
Dacht al dat je wat tegen kattenliefhebbende tweakers had
Bang dat Brechtje er een nerd van zal worden
Was er zelfs helemaal van overtuigd sinds je ondanks mijn neutrale melding van dit topic in Usericons met een kattenkop Pep nogsteeds bleef boycotten. De geboorte was echt spannend, zie foto's op Simons site!

Simon, zijn de foto's al af voor verse iconen? Die webcamwaas heeft trouwens ook wel iets hoor

pi_3967110
pi_3967162

Jaja, hij is lief voor het gezinnetje!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_3967215
quote:
Op donderdag 25 april 2002 22:46 schreef CartWOman het volgende:

Jaja, hij is lief voor het gezinnetje!

pi_3974334
pi_3974404
He Sandra.. gezinsuitbreiding ?
pi_3974504
Nee, zijn niet van mij, hoewel het wel zo voelt soms.

Moet toch iets te streamen hebben, en ik vind die katten leuker dan The Bar

pi_3982224
de oogjes van de kleintjes zijn open sinds vanmorgen!!
  zaterdag 27 april 2002 @ 16:43:45 #48
18772 pos
@@sweet@@
pi_3983784
Simon waar blijven de lieve geluidjes?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_3984056
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 16:43 schreef pos het volgende:
Simon waar blijven de lieve geluidjes?
dat komt echt nog , heb alleen geen mic met lange kabel om er bij te kunnen komen.
Zodra ik deze heb bouw ik hoogst waarschijnlijk een functie in de site in waarmee je het geluid continu live kunt horen ( stream ).
pi_3984254
O, o, oh wat verschrikkelijk snoezig en lief *zucht*
Ik zie ze kijken! Wat fantastisch voor t eerst zien ze elkaar en hun moeder: ze richten dan ook meteen hun blik op dat wat ze blijkbaar horen. Niks meer met gebogen kopjes rondsukkelen maar met fier geheven kinnetjes!!!
Lief, lief, lief!

* Lurky wordt enigszins dement van dit schattige gedoe want heeft nog nooit eerder gebroed langdurig van zo dichtbij mogen zien, kindjes noch jonkies.

Tuurlijk wel eens een baby of een nestje katten van dichtbij gezien, even gestopt met de auto voor een lammetje in de wei en natuurseries op tv gezien maar dit is echt faaaaaantastisch!!!!

* Lurky liegt een beetje want heeft toen ze 2 was een zusje gekregen en later ooit jonge guppies gehad!

Mijn kat kon al in mijn broespijp klimmen toen ik haar kreeg. Deze kittentjes zijn zo fascinerend: die ontwikkeling. O wat een feest!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')