Weer die Alan!quote:
Dat lijkt me idd niet helemaal kloppenquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd niet helemaal kloppen
Maar als hij t tegen jou had Otis, dan ben ik er ook wel benieuwd naar ja
Nja, t is ook niet mijn 1e keus idd, maar ik vind t wel leuk..quote:Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef Otis. het volgende:
[..].
Nou dingen als Alan Jackson word ik nogal eens om uitgelachen door mijn matties. Maar veel mensen vinden opzich artiesten als Brad Paisley, Keith Urban, Kenny Chesney, Joe Nichols, Blake Shelton, Dierks Bentley, Craig Morgan wel goed.
Al heb ik veel matties die naar rap enzo luisteren![]()
.
Ze kunnen er wel om lachen.
M'n ouders vinden 't alleen wel kut.
Wat geweldig relativerend, tijdens 1 of andere Klaagbaak rel die niemand begrijpt.quote:Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Japsnars het volgende:
Kenker zeg, die Daniel Koellerer is de nieuwe tennisclown
quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, t is ook niet mijn 1e keus idd, maar ik vind t wel leuk..
Kom niet vaak mensen tegen die naar dergelijke genres luisteren
En ik check zo af en toe eens een filmpje wat je post
Vind t wel gezellig
quote:Op maandag 7 september 2009 00:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wat geweldig relativerend, tijdens 1 of andere Klaagbaak rel die niemand begrijpt.
Foto's.quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
Doe ik een poging m'n kamer opnieuw in te richten, is het kankerlelijk.
quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet nooit dingen veranderen, valt altijd tegen, en het pakt nooit zo uit als je gepland hebt.quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
Okay, momentje. Het is trouwens niet heel lelijk hoorquote:
Dat wil je niet, je hebt namelijk al besloten het kut te vinden.quote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, momentje. Het is trouwens niet heel lelijk hoormaar minder leuk dan ik hoopte
. Ik wil graag jullie mening!
Ik kan ook wel even langskomen.quote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, momentje. Het is trouwens niet heel lelijk hoormaar minder leuk dan ik hoopte
. Ik wil graag jullie mening!
Nee hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je moet nooit dingen veranderen, valt altijd tegen, en het pakt nooit zo uit als je gepland hebt.
Dan ben je daarna helemaal bezweet en kan je alle zooi weer terug gaan zetten...
Ik spreek uit ervaring..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |