Slaapsequote:Op zondag 6 september 2009 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Over iets meer dan vijf uur gaat mijn wekker weer.
slaapsequote:Op zondag 6 september 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen..... Morgen weer vroeg op
Dat heb je laatst al gemeld, maar misschien treffen we elkaar ergens anders in school wel. Al let ik meestal niet op wie er nog meer langs lopen, dus niet boos worden als ik je niet herkenquote:Op maandag 7 september 2009 00:03 schreef Nesle het volgende:
Ja hoor, heb de eerste week PRIMA overleefd
Maar mij vind je voorlopig nog niet in de IF of de SAM want pas na de kerst ben ik aan de beurt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook niet zou herkennen als je langs loopt, denk ik...quote:Op maandag 7 september 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb je laatst al gemeld, maar misschien treffen we elkaar ergens anders in school wel. Al let ik meestal niet op wie er nog meer langs lopen, dus niet boos worden als ik je niet herken
quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef humordenaar_ het volgende:
Ik denk niet dat hondebrokken dodelijk zijn voor een mens. Anders had allang iemand die er aan overleden is een rechtzaak begonnen. En ik heb nog nooit gehoord van een rechtzaak over "dood door hondebrokken", dus zijn hondebrokken niet dodelijk voor een mens.
Wikipedia kan in dit soort gevallen handig zijn wanneer je de naam weet van een progsel dat het kan. Nu weet ik zo'n naam, dus link naar een tabel!quote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook zo slapenMaar eerst nog een DIG vraagje: ik zoek een website waarmee ik mijn foto's kan uploaden naar internet. Als backup zeg maar. En dan zoek ik specifiek een website waarbij
- ik folders kan selecteren ipv dat ik elke foto afzonderlijk moet aanklikken
- die veel ruimte heeft (ik heb het over Gb's)
En ik weet dat ik in principe webspace kan gebruiken met behulp van een ftp proggie, maar daar heb ik niet zoveel zin in
Goeieavond PSquote:Op maandag 7 september 2009 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oeps, ik val een beetje into college lifefeestjes, wiet, wie had dat ooit gedacht
ikke welquote:Op maandag 7 september 2009 07:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeieavond PS
Alles naar je zin dus.
Hoe laat moet je er straks weer uit dan?quote:Op maandag 7 september 2009 07:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ikke welWat meer slaap zou echter geen overbodige luxe zijn
Ik denk het ook ja.quote:Op maandag 7 september 2009 08:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze is halverwege de zin met haar hoofd op het toetsenbord in slaap gevallen
* Whiteguy hoort bij die 20%quote:Wetenschap bewijst, borsten blikvanger #1
Opmerkelijk - door Ronald (Djeez) op 06-09-2009 @ 20:43
Vrouwen klagen al decennialang dat hun gezicht het laatste is waar een man oog voor heeft. Een wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat die klacht zeker gegrond is.
Volgens het onderzoek kijkt een kleine helft van de mannen, 47 procent, als eerste naar de boezem van een vrouw. Op de tweede plek van de eerste blikvangers staan de heupen en de taille, hier kijkt een derde van de mannen als eerste naar. Nog geen twintig procent kijkt als eerste naar het gelaat van de vrouw.
Niet alleen wordt als eerste naar de borsten gekeken, de ogen van de man blijven ook het langst op borsthoogte hangen. Geen enkel lichaamsdeel weet de aandacht van een man zo lang vast te houden.
Men denkt dat dit gedrag ons door de evolutie is ingegeven. Vrouwen met grote tieten en smalle tailles zouden namelijk vruchtbaarder zijn. Volgens de wetenschappers is er echter een simpelere verklaring te bedenken. "Het staren naar borsten is namelijk buitengewoon plezierig, ongeacht de grootte", zo vinden de wetenschappers.
Het onderzoek is uitgevoerd door wetenschappers van de Universiteit van Wellington in Nieuw-Zeeland. De slachtoffers kregen zes foto's van dezelfde vrouw te zien, waarbij de borst- en heupomvang digitaal was vergroot of verkleind. Met behulp van spiegels en camera's namen de onderzoekers vervolgens op waar men het eerst naar keek, hoe vaak en hoe lang ernaar werd gekeken.
"Tachtig procent van de eerste blikken waren gericht op de borsten en het middenrif. Men besteedde steeds meer tijd met kijken naar de borsten en ook werd er beduidend meer naar borsten gekeken dan andere gebieden", luidt de uitkomst van het onderzoek. Tevens is uit het onderzoek naar voren gekomen dat mannen in 0,2 seconden kijkt naar de onderdelen van het zandloperfiguur. De onderzoekers hebben ook ontdekt dat weinig blikken waren gericht op de armen, onderbenen en voeten.
Dank je MaJoquote:Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef MaJo het volgende:
Dan even wat reacties.
cobra, wat een naar nieuwssterkte
In het nieuwe seizoen begint hij op het podiumquote:tim ik heb de uitzending gemist, hoe ver ben je?
D'r Blog ligt er uit.quote:PS, goed zo, geniet er lekker van
Mogguh MaJoquote:Op maandag 7 september 2009 09:36 schreef MaJo het volgende:
Meuning
echt een goed weekend gehadgister flink verrast door mijn lief. We hadden afgesproken maar 's middags stuurde hij een lomp smsje dat hij een kater had en niet kwam
ik dus vet chagrijnig
stond een beetje te mokken in de winkel en te klagen tegen een collega
![]()
op dat moment kwam
binnenlopen, hij wilde me verrassen
ik schaamde me en werd rood
![]()
vond het wel heel lief
![]()
na het werk samen naar de film geweest in Tuschinski. Mooie film, met Penelope cruz. Ben alleen de naam weer vergeten
en nu weer bikkelen voor mijn stage. Ik ga vanavond mee met opnames dus ben pas rond tien uur klaarmaar wordt wel tof
Is dat echt zo of zeg je dat om hier niet alle dames over je heen te laten vallenquote:
Een halve seconde later kijk ik natuurlijk wel naar de rest hoorquote:Op maandag 7 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat echt zo of zeg je dat om hier niet alle dames over je heen te laten vallen![]()
Mr MaJo leest hier gelukkig niet mee. Kan ik tzt lekker over hem klagen hierquote:Op maandag 7 september 2009 09:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJo
Leest Mr-MaJo eigenlijk mee hier?
Dat gaat een lange dag voor je worden MaJo.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mr MaJo leest hier gelukkig niet mee. Kan ik tzt lekker over hem klagen hier![]()
Dat lijkt mij ook.quote:wordt inderdaad een lange dag maar wel superleuk
Aardig verquote:Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef MaJo het volgende:
tim ik heb de uitzending gemist, hoe ver ben je?
En dan moeten wij nog jaren luisteren naar bv Madonna en Britney?quote:Op maandag 7 september 2009 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind het hartsikke leuk voor haar.
Kunnen ze dat soort onzin niet gewoon weer in de lokale disco gaan doen, of zoals de Engelsen dat doen in een of andere karaoke bar?
Je moet een vooruitziende blik hebben hequote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slimme zet.
[..]
Dat lijkt mij ook.
Mooi.quote:Op maandag 7 september 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet een vooruitziende blik hebben heVind het wel fijn om ook mijn eigen ruimte te hebben
De dag begint al goed![]()
nee, maar mensen worden ook bekend door met dat soort wedstrijden mee te doen die niet uitgezonden worden. Dat noem ik een win win situatie. Iedereen die daar is vindt het leuk dat te zien en het hoeft niet uitgezonden te worden....quote:Op maandag 7 september 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan moeten wij nog jaren luisteren naar bv Madonna en Britney?![]()
Ik vind het wel leuk als er op deze manier nieuwe talenten gevonden worden waar we later van kunnen genieten.
Maar dan blijft het op lokaal (stad/dorp) niveau waar geen mensen van bv een platenlabel zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, maar mensen worden ook bekend door met dat soort wedstrijden mee te doen die niet uitgezonden worden. Dat noem ik een win win situatie. Iedereen die daar is vindt het leuk dat te zien en het hoeft niet uitgezonden te worden....
Yup, saffie tijdquote:
Hoi LBquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 12:24 schreef Cobra4 het volgende:
-edit-
Gaat lekker. 3 keer het zelfde bericht!?![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
In het nieuwe seizoen begint hij op het podium![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |