Vallen accountants daar ook onder?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.
Daar ken ik er verder maar een van, en dat is een snoesje, dus ik denk dat jullie tot een andere categorie behoren.quote:
Whehe het was maar een grapje, maar wel een leuke reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar ken ik er verder maar een van, en dat is een snoesje, dus ik denk dat jullie tot een andere categorie behoren.
Sterkte voor alle hoofdpijn-narigheden trouwens.
Gefeli! Moet je dan ook in pak op je werk verschijnen of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
En P.F, hoe ging je sollicitatie?
P.F: ja wel goed hoor, ik begin morgen
Nee niemand was in pak! Maar ik dacht, ik kan maar beter een goede eerste indruk makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja DWDD is er weer. MetMathijs
![]()
[..]
Gefeli! Moet je dan ook in pak op je werk verschijnen of valt dat wel mee?
Ja! Geen gekkigheid., wij letten er thuis goed op. Zeker met een kleintje! Het probleem is dus echt snoepen en te weinig beweging.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Frankey! Succes met het behalen van je doelenEet je afgezien van de snacks wel gezond?
Daar gaan wij niet over, stuur Troel even een PM en dan regelt zij het voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef TheFrankey het volgende:
Ik meld mij hier even. Ik heb hier niet eerder gepost.
Ik weeg nu 95 kilo en ben 1.84 groot. Dat betekend dus een BMI van 28.1. Mijn doel is om 10 kilo af te vallen.
Ik zal even de redens opsommen waarom ik te zwaar ben
- Chips, nootjes is lekker. Ook op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag
- Bovenstaand geld ook voor de middag op het werk
- Te weinig beweging
- Biertjes drinken is ook lekker.... Niet elke dag, maar vanaf donderdag vaak al wel een flesje wat zich uitbreid naar 3 op vrijdag en 5 op zaterdag. Zondag weer koest.
Ik ben het nu echt zat dat kleren niet leuk zitten en gewoon te zwaar ben. Zeg maar dik.
De volgende maatregelen zijn sinds maandag in werking:
- Chips blijft lekker, maar dat eten we de komende weken gewoon niet.
- Meer bewegen. Ik tennis nu 1x in de week maar om dit te verbeteren heb ik mij opgeven voor een toernooi. En als mijn maatje wil, ook eens wat vaker tennissen.
Streefgewicht is uiteindelijk zon 82 kilo, maar laten we er eerst eens 10 vanaf halen. Rond kerst moet dit doel bereikt zijn.,
Mag ik ook in het lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |