Waarom neem jij werkelijk élke kans waar om met je venijnige smoel tegen Liesje tekeer te gaan.quote:Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..![]()
Je vond het leuk toch
quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Coos het volgende:
Aan kijkers hier net voor de deur geen gebrek.
Een jongen op de fiets werd opzettelijk aangereden door een stel petjes en is vrij ernstig gewond afgevoerd. Ze zijn nu nog bezig met de reconstructie.
Wat een mafketels heb je toch!
Opzettelijk aangereden?quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Coos het volgende:
Aan kijkers hier net voor de deur geen gebrek.
Een jongen op de fiets werd opzettelijk aangereden door een stel petjes en is vrij ernstig gewond afgevoerd. Ze zijn nu nog bezig met de reconstructie.
Wat een mafketels heb je toch!
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. Duidelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom neem jij werkelijk élke kans waar om met je venijnige smoel tegen Liesje tekeer te gaan.
Wat heeft ze je aangedaan eigenlijk?
quote:Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..![]()
Je vond het leuk toch.
Ik denk dat ie verkeerd keek.quote:Op zondag 6 september 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Opzettelijk aangereden?![]()
Heb je het gezien?
En waarom? Keek-ie verkeerd of zo?
Ik bemoei me waar ik mee wil, en jij zit vrijwel dagelijks te sneren naar haar. Maar wel aan Caro vragen of ze oud zeer een keer wil laten rusten. Lekker concequent.quote:Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. DuidelijkJe kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
Ja dat is wel duidelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. DuidelijkJe kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
En jullie hebbben nog wel gezellie samen gemeet.quote:Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik mot die troela niet .. DuidelijkJe kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneakyquote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi P!
[quote]Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vond het leuk toch.
Ohw ik dacht idd al dat het een sneer was.
Ja ik heb het leuk gehad met remlof.
Nu heb ik een nieuw vriendje, ook een fokker en welja een mod. En daar heb ik het ook leuk mee.
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat je ervan vindt, of wie dan ook. Veel mensen wisten trouwens al lang het hele verhaal. Het is ook geen geheim, ik wilde het alleen buiten de sc houden.
En ja ik oogst wel, wees maar niet bang. je bent nu al zo lang aan het sneren naar mij dat ik er al aan begin te wennen.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef FANN het volgende:
ja daar heb je het dus al... en nu heetf Soury het gedaan......
tuurlijk,,,
Muis laat gaan......
ik ben ook weg
.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk
En nee ik heb Gert geen pm gestuurd, heb hem niet op msn nu, heb hem niet gesmst of gebeld en ben ook niet naar zijnhuis gerend om uit te huilen.
Neuh !!! Alles word hier op het forum gegooid en als er wat van word gezegd ben ik de gebeten hond. Dacht ut ff nietquote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bemoei me waar ik mee wil, en jij zit vrijwel dagelijks te sneren naar haar. Maar wel aan Caro vragen of ze oud zeer een keer wil laten rusten. Lekker concequent.
Laat 'r gewoon met rust mens. Elke keer weer die misselijke insinuaties. Ik zal het eens bij jou gaan doen.
Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneaky
Doe ik ook niet ik smulquote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |