abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 september 2009 @ 20:27:47 #1
128220 Peter6000
pi_72497379

Go
pi_72497419
So
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_72497460
Kunst met een grote P
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72497487
Aan kijkers hier net voor de deur geen gebrek.
Een jongen op de fiets werd opzettelijk aangereden door een stel petjes en is vrij ernstig gewond afgevoerd. Ze zijn nu nog bezig met de reconstructie.

Wat een mafketels heb je toch!
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 20:31:29 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72497545
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..
Je vond het leuk toch
Waarom neem jij werkelijk élke kans waar om met je venijnige smoel tegen Liesje tekeer te gaan.
Wat heeft ze je aangedaan eigenlijk?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72497550
Heeft iemand enig idee wat pangasuisfilet is (vis) Ikke niet maar die gaat straks worden uitgerookt
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_72497556
ik gaat niks melden heur,,,,,,,,,,,

zoek het maar uit
  zondag 6 september 2009 @ 20:32:35 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72497578
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Coos het volgende:
Een jongen op de fiets werd opzettelijk aangereden door een stel petjes en is vrij ernstig gewond afgevoerd. Ze zijn nu nog bezig met de reconstructie.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 20:32:43 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72497584
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Coos het volgende:

Opzettelijk aangereden?
Heb je het gezien?
En waarom? Keek-ie verkeerd of zo?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72497620
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom neem jij werkelijk élke kans waar om met je venijnige smoel tegen Liesje tekeer te gaan.
Wat heeft ze je aangedaan eigenlijk?
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. Duidelijk Je kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
  One tough cookie zondag 6 september 2009 @ 20:35:06 #12
169210 liesje1979
pi_72497652
Mooi P!
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..
Je vond het leuk toch.

Ohw ik dacht idd al dat het een sneer was.
Ja ik heb het leuk gehad met remlof.
Nu heb ik een nieuw vriendje, ook een fokker en welja een mod. En daar heb ik het ook leuk mee.
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat je ervan vindt, of wie dan ook. Veel mensen wisten trouwens al lang het hele verhaal. Het is ook geen geheim, ik wilde het alleen buiten de sc houden.
En ja ik oogst wel, wees maar niet bang. je bent nu al zo lang aan het sneren naar mij dat ik er al aan begin te wennen.
pi_72497705
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Opzettelijk aangereden?
Heb je het gezien?
En waarom? Keek-ie verkeerd of zo?
Ik denk dat ie verkeerd keek.
Toen ik over de brug reed stonden ze voor het stoplicht uit de tegenovergestelde richting te wachten en waren vreselijk druk. Ik swééér het je man. Daarom vielen ze mij op en toen ik hier stopte zag ik die jongen tussen de geparkeerde auto's liggen. Gelukkig had een buurvrouw het kenteken dus ze komen alsnog aan de beurt. De "helden".
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 20:38:00 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72497744
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. Duidelijk Je kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
Ik bemoei me waar ik mee wil, en jij zit vrijwel dagelijks te sneren naar haar. Maar wel aan Caro vragen of ze oud zeer een keer wil laten rusten. Lekker concequent.

Laat 'r gewoon met rust mens. Elke keer weer die misselijke insinuaties. Ik zal het eens bij jou gaan doen.
  One tough cookie zondag 6 september 2009 @ 20:38:24 #15
169210 liesje1979
pi_72497762
quote:

[..]

Ja dat is wel duidelijk
En nee ik heb Gert geen pm gestuurd, heb hem niet op msn nu, heb hem niet gesmst of gebeld en ben ook niet naar zijnhuis gerend om uit te huilen.
pi_72497782
ja daar heb je het dus al... en nu heetf Soury het gedaan......

tuurlijk,,,

Muis laat gaan......

ik ben ook weg

.
pi_72497783
quote:

[..]

Echt ik mot die troela niet .. Duidelijk Je kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
En jullie hebbben nog wel gezellie samen gemeet.

Waar ging het fout dan?
pi_72497821
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi P!

[quote]Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Je vond het leuk toch.

Ohw ik dacht idd al dat het een sneer was.
Ja ik heb het leuk gehad met remlof.
Nu heb ik een nieuw vriendje, ook een fokker en welja een mod. En daar heb ik het ook leuk mee.
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat je ervan vindt, of wie dan ook. Veel mensen wisten trouwens al lang het hele verhaal. Het is ook geen geheim, ik wilde het alleen buiten de sc houden.
En ja ik oogst wel, wees maar niet bang. je bent nu al zo lang aan het sneren naar mij dat ik er al aan begin te wennen.
Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneaky
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 20:39:55 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72497824
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef FANN het volgende:
ja daar heb je het dus al... en nu heetf Soury het gedaan......

tuurlijk,,,

Muis laat gaan......

ik ben ook weg

.

Ja daar heb je het dus al ja. Wie lokt het nou uit dan,. ben je scheel of zo?
  zondag 6 september 2009 @ 20:40:23 #20
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_72497841
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dat is wel duidelijk
En nee ik heb Gert geen pm gestuurd, heb hem niet op msn nu, heb hem niet gesmst of gebeld en ben ook niet naar zijnhuis gerend om uit te huilen.
  zondag 6 september 2009 @ 20:42:45 #21
104871 remlof
Europees federalist
pi_72497940
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik bemoei me waar ik mee wil, en jij zit vrijwel dagelijks te sneren naar haar. Maar wel aan Caro vragen of ze oud zeer een keer wil laten rusten. Lekker concequent.

Laat 'r gewoon met rust mens. Elke keer weer die misselijke insinuaties. Ik zal het eens bij jou gaan doen.
Neuh !!! Alles word hier op het forum gegooid en als er wat van word gezegd ben ik de gebeten hond. Dacht ut ff niet Dat die twee dat zo nodig vonden om het openbaar te doen, prima.. Maar ga dan niet lopen zeuren over feedback of sneren .. Tja
  One tough cookie zondag 6 september 2009 @ 20:44:15 #23
169210 liesje1979
pi_72497989
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneaky
Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.
pi_72498009
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.
Doe ik ook niet ik smul
  zondag 6 september 2009 @ 20:45:09 #25
104871 remlof
Europees federalist
pi_72498018
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Soury het volgende:
feedback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')