Waarom neem jij werkelijk élke kans waar om met je venijnige smoel tegen Liesje tekeer te gaan.quote:Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..![]()
Je vond het leuk toch
quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Coos het volgende:
Aan kijkers hier net voor de deur geen gebrek.
Een jongen op de fiets werd opzettelijk aangereden door een stel petjes en is vrij ernstig gewond afgevoerd. Ze zijn nu nog bezig met de reconstructie.
Wat een mafketels heb je toch!
Opzettelijk aangereden?quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Coos het volgende:
Aan kijkers hier net voor de deur geen gebrek.
Een jongen op de fiets werd opzettelijk aangereden door een stel petjes en is vrij ernstig gewond afgevoerd. Ze zijn nu nog bezig met de reconstructie.
Wat een mafketels heb je toch!
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. Duidelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom neem jij werkelijk élke kans waar om met je venijnige smoel tegen Liesje tekeer te gaan.
Wat heeft ze je aangedaan eigenlijk?
quote:Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Afhaal chinees . En doe niet zo dom en naief .. Je plemt zelf alles op het inet dus wat je oogst enz..![]()
Je vond het leuk toch.
Ik denk dat ie verkeerd keek.quote:Op zondag 6 september 2009 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Opzettelijk aangereden?![]()
Heb je het gezien?
En waarom? Keek-ie verkeerd of zo?
Ik bemoei me waar ik mee wil, en jij zit vrijwel dagelijks te sneren naar haar. Maar wel aan Caro vragen of ze oud zeer een keer wil laten rusten. Lekker concequent.quote:Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. DuidelijkJe kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
Ja dat is wel duidelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat jij moet lopen zieken Gert.. Bemoei je je maar met je eigen . Ach had je weer een PM ofzo ??? Echt ik mot die troela niet .. DuidelijkJe kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
En jullie hebbben nog wel gezellie samen gemeet.quote:Op zondag 6 september 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik mot die troela niet .. DuidelijkJe kan niet met iedereen vriendjes zijn he ?
Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneakyquote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi P!
[quote]Op zondag 6 september 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vond het leuk toch.
Ohw ik dacht idd al dat het een sneer was.
Ja ik heb het leuk gehad met remlof.
Nu heb ik een nieuw vriendje, ook een fokker en welja een mod. En daar heb ik het ook leuk mee.
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat je ervan vindt, of wie dan ook. Veel mensen wisten trouwens al lang het hele verhaal. Het is ook geen geheim, ik wilde het alleen buiten de sc houden.
En ja ik oogst wel, wees maar niet bang. je bent nu al zo lang aan het sneren naar mij dat ik er al aan begin te wennen.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef FANN het volgende:
ja daar heb je het dus al... en nu heetf Soury het gedaan......
tuurlijk,,,
Muis laat gaan......
ik ben ook weg
.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk
En nee ik heb Gert geen pm gestuurd, heb hem niet op msn nu, heb hem niet gesmst of gebeld en ben ook niet naar zijnhuis gerend om uit te huilen.
Neuh !!! Alles word hier op het forum gegooid en als er wat van word gezegd ben ik de gebeten hond. Dacht ut ff nietquote:Op zondag 6 september 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik bemoei me waar ik mee wil, en jij zit vrijwel dagelijks te sneren naar haar. Maar wel aan Caro vragen of ze oud zeer een keer wil laten rusten. Lekker concequent.
Laat 'r gewoon met rust mens. Elke keer weer die misselijke insinuaties. Ik zal het eens bij jou gaan doen.
Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneaky
Doe ik ook niet ik smulquote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.
Ik zou m'n hond nog van je afchoppen, valse tang.quote:Op zondag 6 september 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit me geen reet echt niet, wel je dom gedoe hier op fok.. Je foto album online knallen incl. screenshots (expres nou kweet het niet) en de users in FB vertellen dat ze de foto's per pm krijgen.. Whehehehe alles opebaar te zien. Sorry of je bent zo dom dat ik mijn kleuter er echt niet aan toe zou vertrouwen of je bent sneaky
Dat klopt.quote:Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het je geen reet boeit Soury, dan moet je je er niet druk om maken.
Idem, alles went (zelfs een vent).quote:Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi P!
[..]
je bent nu al zo lang aan het sneren naar mij dat ik er al aan begin te wennen.
Doe eens een linkjequote:
Oh spelvoutquote:Op zondag 6 september 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog van je afchoppen, valse tang.
Bitch2 is backquote:
Eet smakelijk.quote:
Vast mijn schuldquote:Op zondag 6 september 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
En nee ik was vannacht niet handig bezig, ik zal de laatste zijn die dat ontkent.
Dank je wel Deissy, 640 euro is te hoog , ze werkt in het weekeinde wel, maar dit geld heeft ze niet,quote:Op zondag 6 september 2009 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas Tuinfluiter, ik ben helemaal niet bekend in het huren van kamers. Natuurlijk kan ik voor je gaan googlen, maar dat zal je zelf wel al gedaan hebben![]()
O ja, ik ken wel iemand die studio's verhuurt op een appartementenschip. Dat schip heeft 10 appartementen en ligt in een leuk haventje in Rdam-Zuid. Het appartement is zo'n 30 m2 met een eigen keukenblok en badkamer, maar best aardig aan de prijs, 640 euro (incl. energie- en stookkosten).
Maar misschien kan Pietje Puk je wel een tip geven, hij studeert ook in Rotterdam en huurt daar volgens mij een kamer.
Klopt ... Maar ga maar eten ofzoquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...dat lees je uit...?
Nee Soury ik geef net toe dat IK niet handig bezig was.
Nee JIJ maakt weer een "Liesje neukt met iedereen"opmerking en DAAR word jij op aangesproken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh !!! Alles word hier op het forum gegooid en als er wat van word gezegd ben ik de gebeten hond. Dacht ut ff nietDat die twee dat zo nodig vonden om het openbaar te doen, prima.. Maar ga dan niet lopen zeuren over feedback of sneren .. Tja
Ja scheld maar hoor. Als er iemand vaak sneren en steken uitdeelt ben jij het wel. Zelden weten mensen zelfs maar waarom, die weten gewoon niet wat ze op hun dak krijgen.quote:
Ja dus? Waarom zou ik jou dan de schuld geven?quote:
Ik ben een beetje kritische af en toe en geen koekjesbakker.. Ach ja soms is dit toch wel een leuk topicquote:Op zondag 6 september 2009 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee JIJ maakt weer een "Liesje neukt met iedereen"opmerking en DAAR word jij op aangesproken.
Omdat je werkelijk dágelijks aan het sneren bent.
Nee dat duurt nog ff voor we aan tafel kunnenquote:
Hij werd op een gegeven moment wel erg onverstaanbaarquote:Op zondag 6 september 2009 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi Pietje!
Wat een gast he? Die opa?
Ja kruip nóg een keer in de slachtofferrol. Jij zoekt dagelijks de aanval, schijnheilig wijf.quote:
Besssssssssssslommeringenquote:Op zondag 6 september 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij werd op een gegeven moment wel erg onverstaanbaar.
Ja hoor. Soms wil je iets gewoon even gezegd hebben.quote:
Flikker toch op man met die onzinquote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kruip nóg een keer in de slachtofferrol. Jij zoekt dagelijks de aanval, schijnheilig wijf.
Zo kan ie wel weer Gert.quote:Op zondag 6 september 2009 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kruip nóg een keer in de slachtofferrol. Jij zoekt dagelijks de aanval, schijnheilig wijf.
Het schijten-op-woodstock verhaal was wel erg goed.quote:
Hoezo onzin?quote:
Je hebt geloof ik afgelopen maanden 1x normaal op mij gereageerd. De rest was sneer.quote:
Overal gaten, en dan ging je erin staan enzo....je kon mij opvegenquote:Op zondag 6 september 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het schijten-op-woodstock verhaal was wel erg goed.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
Oh mennnn ....... Dit moet naar onzin echt.. !! En ik heb zelfs de pics
Dronk-ie ook citroenbrandewijn? Of jenever? Als een echte opa?quote:Op zondag 6 september 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij werd op een gegeven moment wel erg onverstaanbaar.
Uhhh Gertje ..... Dit begon vannacht al. De domme akties van sommige users.. Tja ik lees in en reageer.quote:Op zondag 6 september 2009 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo onzin?
JIJ opent wéér de aanval. Dat doe je dagelijks. Vanaf nu krijg je 'm elke keer terug.
Hij had zo'n literglas, en iedereen die dood bier liet staan gooide hij erbijquote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
Dronk-ie ook citroenbrandewijn? Of jenever? Als een echte opa?
Halve liters bier!! Ken jij hem als user?quote:Op zondag 6 september 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dronk-ie ook citroenbrandewijn? Of jenever? Als een echte opa?
Ik opende vannacht de aanval op jou?quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh Gertje ..... Dit begon vannacht al. De domme akties van sommige users.. Tja ik lees in en reageer.
Leuk is zo'n forum !!
Nee fout meisie... Er zijn meerdere die er iets over zeggen hier (SC) maar als ik het doe oeffffff Dan heb je de poppen aan het dansen. Ja ok ik ben niet zo genuanceerdquote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik opende vannacht de aanval op jou?
Of gister?
Of vorige week?
Of.....
Nee soury, vannacht was niet ok, maar tussen remlof en mij en dat hadden we niet in de sc moeten doen, stom stom stom.
Maar ik zie er maar 1 iemand zich in vastbijten eigenlijk.
quote:Op zondag 6 september 2009 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij had zo'n literglas, en iedereen die dood bier liet staan gooide hij erbij. Heel veel liters
.
Ja, het aandeel vrouwengezeik wordt nog groterquote:Op zondag 6 september 2009 20:57 schreef Disana het volgende:
Balen trouwens dat ER niet doorgaat. Ik had best willen zien hoe die mannen het deden voordat ze bij de vrouwen komen (tenminste ik begrijp dat dat laatste de bedoeling is?). Nu worden ze een beetje verweven in de vrouwenuitzendingen.
Jep gewoon per consumptie.quote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef Gert het volgende:![]()
Was het betalen per consumptie dan? The cheap ass! Of vond hij het gewoon zonde van het kostelijke goudgele vocht?
Nee ken 'm niet als user Lies!
Ben blij dat jij dat zegtquote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, het aandeel vrouwengezeik wordt nog groter.
Daar ben ik dus ook bang voor tenzij ze de mannen gaan mixen. Ik zit niet te wachten op geroddel en gestook en ruzies om niks, het moet wel een béétje sportief blijven.quote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, het aandeel vrouwengezeik wordt nog groter.
Klopt er zeiden meerdere mensen wat van.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee fout meisie... Er zijn meerdere die er iets over zeggen hier (SC) maar als ik het doe oeffffff Dan heb je de poppen aan het dansen. Ja ok ik ben niet zo genuanceerd
Je zei slikken, hihi.quote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt er zeiden meerdere mensen wat van.
Voor mij was dit gewoon de druppel die jouw emmer deed overlopen, heb zoveel gesneer van je geslikt dat ik er nu klaar mee ben.
Ik was de druppel van jou aktie !!!! Hulde. KLAARquote:Op zondag 6 september 2009 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt er zeiden meerdere mensen wat van.
Voor mij was dit gewoon de druppel die jouw emmer deed overstromen, heb zoveel gesneer van je geslikt dat ik er nu klaar mee ben.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 6 september 2009 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de druppel van jou aktie !!!! Hulde. KLAAR
KLAAR !!! Leesboek 1quote:Op zondag 6 september 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Want nu suggereer je weer dat ik zeg: en het is allemaal Soury's schuld.
Dus nogmaals: ik heb vannacht dingen niet handg aangepakt, IK dus.
Jouw sneer was voor mij de druppel in jouw overvolle snerenemmer.
Ik spreek je aan op je reactie, niet op mijn domme actie van vannacht.
Aangevuldquote:Op zondag 6 september 2009 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat jij er nu klaar mee bent is het klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |