SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Hier geboren en getogen.quote:
Niet gezien, ik heb m'n swift er gewoon voor gegooid waardoor die Turk vol op de rem moest met een passagier achterinquote:Op zondag 6 september 2009 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar gaf ie wel richting aan bij het verlaten van de rotonde?
Ook uit 95quote:Op zondag 6 september 2009 20:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik rij ook in een donkerblauwe 5 deurs Swift
Niet beginnen met rijmen hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet beginnen met rijmen hè
het is net zo gezellig hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Allemaal één pot nat, paint komt eraan.quote:Op zondag 6 september 2009 20:31 schreef zarGon het volgende:
Een Turkenchaffeur is iemand die Turken vervoert. Bedoel je niet Turkse chaffeur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |