12 euroquote:Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is een beetje een fatsoenlijke prijs voor een deck? Zo tussen de 100 - 200$ dollar? Merk altijd niet zo snel het verschil tussen een middelmatig, of duur board, alleen een verschil tussen het ding wat je uit de intertoys zou halen een een "normaal" board. Mede omdat ik zelf een setje in elkaar wil stellen!
Mja, de prijzen hier in de UK zijn wat duurderquote:
PM, is betrouwbaar BTWquote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, de prijzen hier in de UK zijn wat duurder, of zat er over na te denken om het uit Amerika te halen. Enige skateshop die ik in Nederland tot dusver bezocht had was st!gmat!c in Groningen, maar dat was ietwat prijzig.
Ik wil gewoon weer beetje leuk knutselen en dan tijdens deze koude regenachtige winterdagen binnen kunnen skaten met een goed board! Ik zit altijd veel te lang alles af te stellen en ben dan echt een pietje precies als het niet goed voelt..
Luciferist en betrouwbaar passen niet samen in 1 zinquote:
keylogger gestuurt enzo (:quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Goofup het volgende:
[..]
Luciferist en betrouwbaar passen niet samen in 1 zin
Longboarden is meer cruisen, downhillen en af en toe wat sliden, dancen of welke vorm van tricks. Ik vind het controleerbaarder dan shortboarden.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef swentibold het volgende:
waarom doet longboarden minder pijn dan? je valt toch net zo hardwat is daar anders aan?
k woon trouwens niet meer in almere, maar had mn profiel nog niet upgedateen vrouw had ik hier expres niet bijgezet lol
en toch ga je door met shortboarden ?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
Longboarden is meer cruisen, downhillen en af en toe wat sliden, dancen of welke vorm van tricks. Ik vind het controleerbaarder dan shortboarden.
voor mij gold:
Hele winter gelongboard - 1 x hersenschudding omdat ik het dak raakte..
2 uur verdeeld over 2 dagen met shortboard - Beide enkels weer verneukt, bont en blauwe reet en deck gebroken..
say what?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
Longboarden is meer cruisen, downhillen en af en toe wat sliden, dancen of welke vorm van tricks. Ik vind het controleerbaarder dan shortboarden.
voor mij gold:
Hele winter gelongboard - 1 x hersenschudding omdat ik het dak raakte..
2 uur verdeeld over 2 dagen met shortboard - Beide enkels weer verneukt, bont en blauwe reet en deck gebroken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |