abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74860938
Hmm heb een helemaal wit Blanc deck bestelt op www.skateboardplaza.nl via de selekkvracht, heb hem nu na een paar dagen binnen en hij bevalt wel, betrouwbare website
  donderdag 19 november 2009 @ 19:57:55 #127
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_74861449
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:10 schreef murderH het volgende:
en bedankt dat je vind dat ik bagger film....
Je tanden knarsen, en het is duidelijk in scene gezet met die " verborgen" camera
pi_74931713
....Chris Cole VS P-Rod....
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_75124208
Wat is een beetje een fatsoenlijke prijs voor een deck? Zo tussen de 100 - 200$ dollar? Merk altijd niet zo snel het verschil tussen een middelmatig, of duur board, alleen een verschil tussen het ding wat je uit de intertoys zou halen een een "normaal" board. Mede omdat ik zelf een setje in elkaar wil stellen!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 29 november 2009 @ 22:17:33 #130
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_75126958
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat is een beetje een fatsoenlijke prijs voor een deck? Zo tussen de 100 - 200$ dollar? Merk altijd niet zo snel het verschil tussen een middelmatig, of duur board, alleen een verschil tussen het ding wat je uit de intertoys zou halen een een "normaal" board. Mede omdat ik zelf een setje in elkaar wil stellen!
12 euro
pi_75127220
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef luciferist het volgende:

[..]

12 euro
Mja, de prijzen hier in de UK zijn wat duurder , of zat er over na te denken om het uit Amerika te halen. Enige skateshop die ik in Nederland tot dusver bezocht had was st!gmat!c in Groningen, maar dat was ietwat prijzig.

Ik wil gewoon weer beetje leuk knutselen en dan tijdens deze koude regenachtige winterdagen binnen kunnen skaten met een goed board! Ik zit altijd veel te lang alles af te stellen en ben dan echt een pietje precies als het niet goed voelt..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 29 november 2009 @ 22:26:04 #132
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_75127406
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, de prijzen hier in de UK zijn wat duurder , of zat er over na te denken om het uit Amerika te halen. Enige skateshop die ik in Nederland tot dusver bezocht had was st!gmat!c in Groningen, maar dat was ietwat prijzig.

Ik wil gewoon weer beetje leuk knutselen en dan tijdens deze koude regenachtige winterdagen binnen kunnen skaten met een goed board! Ik zit altijd veel te lang alles af te stellen en ben dan echt een pietje precies als het niet goed voelt..
PM, is betrouwbaar BTW
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:55:36 #133
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_75178920
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef luciferist het volgende:

[..]

PM, is betrouwbaar BTW
Luciferist en betrouwbaar passen niet samen in 1 zin
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_75203871
Gaat er iemand morgen naar Real-X in Apeldoorn?
  woensdag 2 december 2009 @ 11:36:53 #135
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_75206515
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef Goofup het volgende:

[..]

Luciferist en betrouwbaar passen niet samen in 1 zin
keylogger gestuurt enzo (:
pi_75914874
Skatemania in Amstelveen, 23 en 24 december, oftewel morgen en overmorgen! In de Bankrashal in Amstelveen.

23 december: open van 12:00 tot 22:00
24 december: open van 10:00 tot 16:00

De 24e worden er ook wedstrijden gehouden en uiteraard zijn er wat mooie prijsjes te vangen.

Kosten: 1 dag: 3,50 2 dagen: 5,00
pi_75918378
Hmm jammer. Als ik het eerder had geweten was ik wel gegaan denk ik.

Heb ook een nieuwe ontdekking gedaan. Ik woon anti-kraak in een kantoorpand. Nu heb ik op een of andere manier de sleutel van de kelder weten te bemachtigen en tot mijn verbazing zijn het een paar grote, lege, verwarmde ruimtes met een goeie ondergrond. Thomas heeft zijn persoonlijk skate underground Ben nu bezig met het bouwen van wat dingen om erin te zetten, zoals een kast waar ik een curb van aan het maken ben. Moet ook nog een railtje komen en als het kan ook een soort klein schuin bankje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2009 11:47:21 ]
pi_75958950
Serieus? Wat sick, waar woon je, dan gaan we wat footage maken gek, hoeveel ruimte heb je in die kelder?
pi_75985154
Ik denk iets van 500m2. Misschien iets meer... maar het is nu dus nog alleen maar lege ruimte. Ik heb eik wat spullen nodig om er wat leuke dingen in te bouwen, dus ik moet even een keer met een busje op materiaaljacht. Ik woon in Diemen-zuid... je kan wel een keer komen skaten. Kan wel wat extra visie gebruiken
pi_76003990
Aight ik in Amstelveen, lijkt me dope om met een paar mensen wat spullen te gaan zoeken en echt iets te gaan bouwen daar man, PM me ff je telefoonnummer, dan bel ik je binnenkort man!
pi_76011810
Ben nu weg voor de feestdagen, maar zodra ik thuis ben zal ik even een paar foto's van de ruimte maken. PM je van de week wel.
pi_76132025
Ja is goed, hoe zit het trouwens met je quote van AH?
pi_77232459
Hoi!
ik zit er al een tijdje over te denken of skaten niet iets voor mij is, via google kwam ik hier terecht. Ik dacht eerst nog ben ik te oud (25..) maar nou las ik ergens in deze 18 topics dat er mensen zijn die ouder zijn dan ik dus dat is dan alweer een zorg minder
Maar goed ik heb niet alle letters gelezen die hier geschreven zijn in de loop der jaren ..dus ik zal mn vraag ff inkoppen.. hoe begin je met skaten?
ik zag dat je beter op een "bart smit" board kan beginnen ?
En eigenlijk ben ik allang blij als ik erop vooruit kom en op tijd kan remmen maar dat is gewoon een kwestie van proberen natuurlijk
hebben jullie nog links die ik moet proberen? een n00b - faq? andere tips om iets minder voor lul te staan/je tanden te houden?
en ik ben al een paar keer langs de lokale skateshop gelopen maar k had nog geen moed verzameld om naar binnen te gaan xD k heb geen idee waar ik op moet letten
hoe dan ook bedankt
  zondag 24 januari 2010 @ 23:20:06 #144
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77232777
Allereerst zullen de mensen uit de skateshop je graag helpen, zowiezo raad ik een intertoys bart smit , en de sportzaken-skateboards af. Verzamel je moet en ga de lokale shop in of koop een boardje op Ebay/Marktplaats.
Verder is er geen guide ofzo, je leert het van andere mensen, bijna elke skater zou je er wel mee willen helpen.

En mocht ik je alvast een beetje overhalen om te gaan longboarden? Doet een stuk minder pijn... en Almere heeft volgens mij behoorlijk wat longboarders.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:21:23 #145
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77232836
En je bent vrouw, jij krijgt zelfs priveles. als je even foto's in je fobo zet dan reageert vanzelf de lokale skatescene.
pi_77239792
waarom doet longboarden minder pijn dan? je valt toch net zo hard wat is daar anders aan?

k woon trouwens niet meer in almere, maar had mn profiel nog niet upgedate en vrouw had ik hier expres niet bijgezet lol
  maandag 25 januari 2010 @ 12:44:10 #147
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77244718
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef swentibold het volgende:
waarom doet longboarden minder pijn dan? je valt toch net zo hard wat is daar anders aan?

k woon trouwens niet meer in almere, maar had mn profiel nog niet upgedate en vrouw had ik hier expres niet bijgezet lol
Longboarden is meer cruisen, downhillen en af en toe wat sliden, dancen of welke vorm van tricks. Ik vind het controleerbaarder dan shortboarden.

voor mij gold:
Hele winter gelongboard - 1 x hersenschudding omdat ik het dak raakte..
2 uur verdeeld over 2 dagen met shortboard - Beide enkels weer verneukt, bont en blauwe reet en deck gebroken..
pi_77251081
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

Longboarden is meer cruisen, downhillen en af en toe wat sliden, dancen of welke vorm van tricks. Ik vind het controleerbaarder dan shortboarden.

voor mij gold:
2 uur verdeeld over 2 dagen met shortboard - Beide enkels weer verneukt, bont en blauwe reet en deck gebroken..

en toch ga je door met shortboarden ? helpt niet echt met kiezen
  maandag 25 januari 2010 @ 16:23:40 #149
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_77253223
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:34 schreef swentibold het volgende:

[..]

en toch ga je door met shortboarden ? helpt niet echt met kiezen
Ja, er staat een mini-ramp 200 meter van mij huis, en dat is niet te doen met een longboard
pi_77255540
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

voor mij gold:

say what?

Overigens moet je altijd voorzichtig zijn als je een tijdje niet geboard hebt. Toen ik weer begon was ik ook iets overmoedig en dat mocht ik meteen bekopen met zeven weken gips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')