Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4768201/__NL_ers_naar_NY_voor_banenruil__.htmlquote:Nederlanders naar New York voor banenruil
AMSTERDAM - Tien Nederlanders vertrekken zondag naar New York voor een uitwisselingsproject. Ze gaan de komende week meelopen met inwoners van de Big Apple met hetzelfde beroep. De week erna komen de Amerikaanse vakgenoten naar Nederland.
Onder de personen die aan deze zogenoemde 'job swap' meedoen, zijn een boer op Texel, een brandweerman uit Amsterdam, een boswachter uit Kennemerland en een verloskundige uit Amsterdam. Doel van het project is het uitwisselen van kennis en ervaring.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitwisseling vindt plaats in het kader van het themajaar NY400. Dat heeft plaats om de vierhonderd jaar oude relatie tussen Nederland en New York te vieren.
Nog een goede reactie:quote:En wie gaat dat betalen? De Nederlandse belastingbetaler of zij zelf?
quote:Had ik eerder van deze ruil geweten, dan had ik me ook opgegeven!Ik werk bij een slager en ben erg benieuwd hoe dat in Amerika is!Zie ze in series en films nooit een slavinkje eten bijvoorbeeld!Altijd steaks!!En als het al eens wat anders is, dan is het in een restaurant.
Okee. Prima. Maar waar gaan ze IN NEW YORK een boerderij vinden voor die boer of een bos voor die boswachter. Die brandweerman en die vroedvrouw kunnen inderdaad wel even swappen: Vuur is overal even heet en kinderen uit een vrouw halen zal ook niet veel verschillen.quote:Onder de personen die aan deze zogenoemde 'job swap' meedoen, zijn een boer op Texel, een brandweerman uit Amsterdam, een boswachter uit Kennemerland en een verloskundige uit Amsterdam. Doel van het project is het uitwisselen van kennis en ervaring.
Hart van Nederland gaat vast mee.quote:Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
leuk wel! als ze nou ook alles filmen dan
quote:Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
leuk wel! als ze nou ook alles filmen dan
New York is groot hoor. Heel groot. Zat bossen en boerderijen te vinden (het is niet alleen een stad)quote:Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee. Prima. Maar waar gaan ze IN NEW YORK een boerderij vinden voor die boer of een bos voor die boswachter. Die brandweerman en die vroedvrouw kunnen inderdaad wel even swappen: Vuur is overal even heet en kinderen uit een vrouw halen zal ook niet veel verschillen.
De stad NYC is overrated en veel te druk met teveel toeristen. De staat is veel mooier.quote:Op maandag 7 september 2009 05:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
New York is groot hoor. Heel groot. Zat bossen en boerderijen te vinden (het is niet alleen een stad)
Ben in de stad geweest en erbuiten, en ik moet zeggen dat de stad niks is. Maar dan ook echt niks...quote:Op maandag 7 september 2009 05:55 schreef popolon het volgende:
[..]
De stad NYC is overrated en veel te druk met teveel toeristen. De staat is veel mooier.
Dat zouden ze juist moeten laten zien.
Ent your faijer trux ar matsj bikker in duh JOE ES EE!quote:Op zondag 6 september 2009 19:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
'By uns in Emsterdem wie dont hef dat big sheeps'
Dat zou ook logischer zijn geweest vanuit historisch oogpunt, gezien de ruil met Suriname vanwege de bananenhandel.quote:
De stad is alles, maar dan ook echt alles.quote:Op maandag 7 september 2009 06:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben in de stad geweest en erbuiten, en ik moet zeggen dat de stad niks is. Maar dan ook echt niks...
Maar wat wil je dan ruilen, bananen tegen bananen of tegen iets anders?quote:Op maandag 7 september 2009 12:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat zou ook logischer zijn geweest vanuit historisch oogpunt, gezien de ruil met Suriname vanwege de bananenhandel.
Negers.quote:Op maandag 7 september 2009 13:25 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan ruilen, bananen tegen bananen of tegen iets anders?
Ja het is maar waar je van houdt zou ik zeggen, vond het echt 3x niksquote:Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef waht het volgende:
[..]
De stad is alles, maar dan ook echt alles.
Je moet er inderdaad van houden. Ik vond het echt prachtig.quote:Op maandag 7 september 2009 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja het is maar waar je van houdt zou ik zeggen, vond het echt 3x niks
Valt mee hoor. Richting Staten Island is het veel minder 'concrete jungle' dan het 'beeld' dat we allemaal van NY hebben.quote:Op zondag 6 september 2009 19:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee. Prima. Maar waar gaan ze IN NEW YORK een boerderij vinden voor die boer of een bos voor die boswachter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |