quote:
Als het Lefier is, dan weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:19 schreef Albert86 het volgende:
Gezellig. Ze gaan hier de flats controleren op houtrot vandaag. Staat al een hoogwerker onder ons raam.
Ik neem aan dat bij ons in de flat geen rot is, aangezien onze flat net gerenoveerd is voordat wij er in kwamen.
Wonen bij Patrimonium en het wordt gecontroleerd door Boekema.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het Lefier is, dan weet je het maar nooit.
En het verandert ook ineens van openbare dronkenschap naar 'onwel worden'.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef kikoooooo het volgende:
'Dronken studente' vermoedelijk slachtoffer drugs
* DVHN | Gepubliceerd op 08 september 2009, 17:27
* Laatst bijgewerkt op 08 september 2009, 17:57
Een 22-jarige vrouw uit de stad is vrijgesproken van openbare dronkenschap omdat er vermoedens bestaan dat iemand iets in haar drankje heeft gegoten. De jonge vrouw werd eind 2007 in liederlijke staat door de politie op straat gevonden. Ze werd meegenomen naar het bureau en ter ontnuchtering vastgezet. Volgens de vrouw is ze die nacht slachtoffer geworden van een onverlaat die iets in haar drankje heeft gestopt. Ze zweert dat ze maar enkele alcoholische drankjes heeft gedronken die avond en dat ze daar nooit zo dronken van kan zijn geweest. Ook een vriendin die die avond bij haar was, werd op hetzelfde moment onwel.
blablabla
Mensen die drugs gebruiken, fout gaan, en vervolgens zeggen dat er iets 'in hun drankje gedaan is' verdienen zweepslagen![]()
![]()
![]()
Er moet wettig en overtuigend bewezen zijn dat de dame in kwestie schuldig is. Wanneer er gerede twijfel is, zoals bij deze 'vermoedens', dan kan ik me goed voorstellen dat ze niet veroordeeld wordt.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En het verandert ook ineens van openbare dronkenschap naar 'onwel worden'.
Daarnaast vrijgesproken worden op basis van vermoedens.
Ongetwijfeld kun je bij de ACLO gratis parkeren? Looptijd heb ik geen idee van.. Mijn Zerniketijd ligt al even achter me..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef Marco001 het volgende:
cool, witte kittens met blauwe ogen
Morgenmiddag met de auto naar Zernike, maar dat is tegenwoordig toch betaald parkeren?
Iemand een idee waar je wel gratis kan parkeren? Las iets over een P+R daar in de buurt\, maar die kan ik zo niet 1-2-3 vinden in mijn navigatie..
En hoelang is het dan nog lopen naar Zenikeplein 11?
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef kikoooooo het volgende:
Haha ogen van kittens zijn altijd blauw. Na een aantal weken verkleuren ze.
quote:
Die kat uit Noorwegen? Was er met m'n vriendin heen en haar ouders wilden graag een boskat. Waar wij zaten zat vlakbij iemand met een nestje. Moeder was een doodnormale kat, nestje bestond uit 2 gewone zwarte kittens en 2 grijze, langharige kittens. Paps was dus waarschijnlijk een boskat. Beestje meegenomen in vliegtuig (net aan 8 weken oud). Nu is ze 2 maanden terug zwanger geworden van een willekeurige kat op straat. Van de 3 uit het nestje werd er 1 dood geboren en is de ander na 2 dagen overleden. Bamser (Zo hebben we hem genoemd) is de enige uit het nestje die nog leeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Post eens fotos! Hoe heb je het beest meegenomen dan?
Mensen die beweren dat er iets in hun drankje gedaan is, maar niets hebben geproefd, verdienen echt een schop. Vooral mensen die beweren dat het om GHB gaat verdienen dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er moet wettig en overtuigend bewezen zijn dat de dame in kwestie schuldig is. Wanneer er gerede twijfel is, zoals bij deze 'vermoedens', dan kan ik me goed voorstellen dat ze niet veroordeeld wordt.
Overigens ken ik de details van de zaak niet. Dat we hier in Nederland onschuldig zijn totdat het tegendeel bewezen is, lijkt me echter iets om in stand te houden.
Ik oordeel liever op basis van het feitencomplex en de onschuldpresumptie..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat er iets in hun drankje gedaan is, maar niets hebben geproefd, verdienen echt een schop. Vooral mensen die beweren dat het om GHB gaat verdienen dat.
Dat is het broertje van m'n vriendinquote:
Wow wat een prachtige katquote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog eentje:
[ afbeelding ]
Even resizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |