Leuk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vandaag m'n eerste kaart uit China gekregen. Leuk!
Het was sowieso een goede dag met ook nog kaarten uit Duitsland, Frankrijk en België..
Zó coolquote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef QTPi het volgende:
Ik trok zojuist een adres en de kaart gaat naar:
Papua New Guinea
![]()
![]()
![]()
Wel 3! Waarvan er maar 1 actief stuurt. Zag dat de laatste 3 kaartjes die ze ontving ook uit NL kwamen, hihi.quote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Melochan het volgende:
[..]
Zó coolHoeveel members heeft Papua New Guinea?
Oh wauw!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef QTPi het volgende:
[..]
Wel 3! Waarvan er maar 1 actief stuurt. Zag dat de laatste 3 kaartjes die ze ontving ook uit NL kwamen, hihi.
Wat???quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Melochan het volgende:
En ik had vandaag een kaartje uit China, en een Traveling Notebook!
cgmquote:Op woensdag 18 november 2009 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
tvp , toch even volgen =0
dat vind ik op zijn zachtst gezegd niet echt netjesquote:Op woensdag 18 november 2009 16:39 schreef starwhores het volgende:
Ik moet nog steeds kaartnummers invullen van kaarten die ik begin zomervakantie heb ontvangen![]()
Klik!quote:
coolquote:Op donderdag 19 november 2009 11:38 schreef GSMboy het volgende:
En weer een kaart uit Rusland, van het Red Square, en afgelopen dag nog een aantal...
Vandaag gaan er weer 4 5 uit.
Postcrossing is gewoon erg tof
Alleen jammer dat een kaart naar de USA al ruim 30 dagen onderweg is![]()
Was nog een leuke kaart ook met romeinse dingen uit de provincie Utrecht.
Yep, en dat kaartje is nu 17 dagen onderweg...spannendquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh wauw!Extra mooi kaartje uitgezocht?
Woow! Malediven!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef QTPi het volgende:
[..]
Yep, en dat kaartje is nu 17 dagen onderweg...spannend![]()
Het andere nieuws van de dag is:
Vandaag kreeg ik een kaart van de Maldiven!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MV-71
Wat is het daar mooi zeg *kwijl*
Brunei is ook heel bijzonder!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Melochan het volgende:
[..]
Woow! Malediven!Wat heb jij een geluk met kaartjes zeg! Mijn 'zeldzaamste' is een kaartje uit Brunei met het nummertje BN-655
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |