Ik vind haar extreem mooi.quote:Op zondag 6 september 2009 21:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oud.
Maar ik heb Inglourious Bastards nog niet gezien, daarna vind ik haar waarschijnlijk extreem cool?
Ahh klinkt geweldig, good for you!quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm tsja, alles was eigenlijk leuk. Ik zat in een super relaxte groep, er waren knappe jongens
, drank, leuke DJ's/artiesten, zelfs de spelletjes overdag waren leuk
. Iedereen ging echt he-le-maal los
. Geniaal gewoon
.
Dat doen ze om je te misleiden, en te verbergen dat het na 4 weken doodsaai wordt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm tsja, alles was eigenlijk leuk. Ik zat in een super relaxte groep, er waren knappe jongens
, drank, leuke DJ's/artiesten, zelfs de spelletjes overdag waren leuk
. Iedereen ging echt he-le-maal los
. Geniaal gewoon
.
Idd Rickokun.. Opletten!quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das ook 50 min![]()
[..]
Ik klaagde vnl, mag dat ook al niet?
Ik ben benieuwd, ik vond Death Proof saaai.quote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar extreem mooi.In Inglorious Basterds is ze ook beeldschoon, dus inderdaad kijken die hap.
Was het ook echt jaquote:Op zondag 6 september 2009 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar extreem mooi.In Inglorious Basterds is ze ook beeldschoon, dus inderdaad kijken die hap.
[..]
Ahh klinkt geweldig, good for you!
Hmm, klinkt apart maar wel interessant.quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik vond Death Proof saaai.
Ik heb nu "Let the right one in" hier liggen..
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Schijnt ook tamelijk geweldig te zijn.
Ja, wel goed hoor.quote:Op zondag 6 september 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was het ook echt ja! Hoe is 't verder met jou?
Ik niet.quote:
Dat is fucked upquote:Op zondag 6 september 2009 21:18 schreef Devvie het volgende:
AAAH KANKERBENDE
Hele dag met iets bezig geweest in autocad, geeft dat programma een error.. en ik was vergeten op te slaan![]()
Yaaayquote:
Dankjewelquote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yaaay![]()
Dat komt omdat ik voor je ging duimen
En alvast gefeliciteerd dan Mozy
Ik moet nog wat maandjes wachten,quote:
Je tijd komt nog wel.quote:Op zondag 6 september 2009 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet nog wat maandjes wachten,
maar ik ben er wel klaar voor om ouder te worden!
Ofwel: Ik wil ook jarig zijn
Good and evil unite.quote:Op zondag 6 september 2009 21:38 schreef Mozy het volgende:
Morgen eerste schooldag.
En mijn verjaardag
Ok nu nie meer..quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je tijd komt nog wel.
Ik word alweer 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |