pauper nog nietquote:Op zondag 6 september 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een pauperstudent was?
Mannen met veel goede punten!!quote:
Je mag haar hebbenquote:Op zondag 6 september 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou haar hard geven, wat jullie?
[ afbeelding ]
Oh ja sorry, dit is KLBquote:
HGGGG !quote:Op zondag 6 september 2009 19:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pauper nog niet
Maar sinds een week student.
Hggg? = uitroep van verbazing.quote:Op zondag 6 september 2009 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hggg?
Uiteraard. Wachten en treuzelen is voor homo's
en voor de echte bazenstatus er naast werkenquote:Op zondag 6 september 2009 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hggg? = uitroep van verbazing.
Tja, what can I say..
Studiefinanciering.
Er komen er elke dag 2 bij ofzo?quote:Op zondag 6 september 2009 18:47 schreef bloodysunday het volgende:
beetje jammer die laatste 8 UI's in de OP
Ik werk ookquote:Op zondag 6 september 2009 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en voor de echte bazenstatus er naast werken
Ik heb heul geen werkquote:Op zondag 6 september 2009 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en voor de echte bazenstatus er naast werken
Jij gaat later veel eurps verdienen.quote:
NOUHOUquote:Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gaat later veel eurps verdienen.
Het geeft niet.
quote:
Die goede van vroeger hebben ze hier niet meerquote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
haal bij de supermarkt een bananendoos.
Bobbyb? ]quote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef bloodysunday het volgende:
Wie beheert die OP eigenlijk?
dan ga je naar een andere super.quote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die goede van vroeger hebben ze hier niet meer
Ja maar BobbyB zal toch niet die faalhazen in de OP gezet hebben?quote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bobbyb? ]
Stiekem denk ik: niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |