blablablaquote:Op zondag 6 september 2009 18:47 schreef bloodysunday het volgende:
beetje jammer die laatste 8 UI's in de OP
quote:Op zondag 6 september 2009 18:47 schreef bloodysunday het volgende:
beetje jammer die laatste 8 UI's in de OP
O, ik mag dus welquote:Op zondag 6 september 2009 18:50 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, die laatste 8 idd (behalve die van japsnars)
en vooral mozy, wat moet hij hier, WEGWEZENNNNNNNNN
Jij BobbyB heeft jou slim geplaatstquote:Op zondag 6 september 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
O, ik mag dus wel![]()
Ik heb niets meegekregen van die meet btw, alleen een losse opmerking hier en daar, goed he
Ja, jij bent nog wel cool eigenlijkquote:Op zondag 6 september 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
O, ik mag dus wel![]()
Ik heb niets meegekregen van die meet btw, alleen een losse opmerking hier en daar, goed he
Goed hequote:Op zondag 6 september 2009 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij BobbyB heeft jou slim geplaatst
En idd!
Ik ben nou wel dat topic aan t lezen.. Vind t wel grappig..
Maar ik blijf t me afvragen of t die Opa was, die ik op station Arnhem zag..
Ik durft t nog steeds niet met zekerheid te zeggen
Uit jouw mond zie ik dat als een groot complimentquote:Op zondag 6 september 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog wel cool eigenlijk
Zeker wel!quote:
haha, ik ben in een vrolijke bij, wantquote:Op zondag 6 september 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uit jouw mond zie ik dat als een groot compliment
/slijmmodus
Dat is wel altijd lekker ja.quote:Op zondag 6 september 2009 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, ik ben in een vrolijke bij, want
Inderdaadquote:Op zondag 6 september 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel altijd lekker ja.
En zoiets zei je, binnenkort niet meer single ofzo
Leuk voor je
Jij werkt ook altijd of niet..quote:
Ik wist niet dat je een pauperstudent was?quote:Op zondag 6 september 2009 19:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
meer werken is meer geld. En als pauperstudent heb je dat nodig. Dus werk ik zoveel ik kan.
Goed punt iddquote:Op zondag 6 september 2009 19:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
meer werken is meer geld. En als pauperstudent heb je dat nodig. Dus werk ik zoveel ik kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |