Die heeft hij blijkbaar ergens in huis zien liggen en in zijn jas gedaanquote:Op zondag 6 september 2009 15:33 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom stop je je sleutels in zijn jas?
uuh...neequote:Op zondag 6 september 2009 15:29 schreef S.Seagal het volgende:
Zoals jullie allemaal weten is vandaag mijn verjaardag
zou TS bij gespierde Brahim in het dorp wonenquote:Op zondag 6 september 2009 15:37 schreef Catbert het volgende:
En het was nog lang onrustig in het dorp...
Ja want daarna ging hij ook nog ruzie zoeken met andere in tha club. Maar ik heb hem daarna niet gezien want hij bleef lekker plakken bij iemand andersquote:Op zondag 6 september 2009 15:37 schreef Catbert het volgende:
En het was nog lang onrustig in het dorp...
We hebben het over gespierde Brahimquote:Op zondag 6 september 2009 15:38 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
[..]
zou TS bij gespierde Brahim in het dorp wonen
Dat heb ik ook, hoor. Ik heb een hoek met struiken en shit in mn tuin staan, en daar mag van harte overheen gezeken worden. Alsof mij dat boeit.quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Rasher het volgende:
Toffe vrienden man als ze in je eigen tuin staan te zeiken.
Ah, maar jij staat het toe. Dan is het niet erg. TS was overduidelijk niet blij met het gezeikquote:Op zondag 6 september 2009 15:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, hoor. Ik heb een hoek met struiken en shit in mn tuin staan, en daar mag van harte overheen gezeken worden. Alsof mij dat boeit.
Brahim was toch best een baasquote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
We hebben het over gespierde Brahim
Als hij gewoon in een bosje pist oke. Maar niet in mijn oma's bloembak, kom op zeg.quote:Op zondag 6 september 2009 15:43 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ah, maar jij staat het toe. Dan is het niet erg. TS was overduidelijk niet blij met het gezeik
Touchéquote:Op zondag 6 september 2009 15:43 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ah, maar jij staat het toe. Dan is het niet erg. TS was overduidelijk niet blij met het gezeik
Ze woont toch niet naast je, hè..quote:Op zondag 6 september 2009 15:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Als hij gewoon in een bosje pist oke. Maar niet in mijn oma's bloembak, kom op zeg.
Hij wilde indruk maken op TS want die is stoer want hij noemt z'n moeder kuthoer!quote:Op zondag 6 september 2009 15:35 schreef Rasher het volgende:
Toffe vrienden man als ze in je eigen tuin staan te zeiken.
Overheen gelezen.quote:Op zondag 6 september 2009 15:46 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Hij wilde indruk maken op TS want die is stoer want hij noemt z'n moeder kuthoer!
Nah het gaat iets te ver maar zou me er niet te druk over makenquote:Op zondag 6 september 2009 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
Ben ik de enige die de TT niet aan het verhaal in de OP kan binden?
En als je in de tuin pissen al 'te ver' vindt gaan..
De gasten zaten binnen voor het geval dat, ik had gewoon de deur open dus we konden met ze alle praten enzo. ( het was nog best mooi weer overigens )quote:
Yes, denk zal maar even eerlijk zijn voor ik allemaal reacties krijg dat ze er geen ho's waren.quote:Op zondag 6 september 2009 16:18 schreef Hetiszover het volgende:
Maar twee bitches op je verjaardag?
Heb je er zelf niet een?quote:Op zondag 6 september 2009 16:16 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
heeft nog iemand een feestverpester verhaal
quote:
Kutpost van een mongool.quote:Op zondag 6 september 2009 16:44 schreef Ezio het volgende:
Kutuser, slotje, ban, emigreren.
Pics geef ik niet, maar ik weet zeker dat je ze beide zou geven. ( Nadat ik dat heb gedaan )quote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pics van de 2 chicks? Waren het van die verlegen kutjes of hebben jullie ze gegangbanged (TS eerst uiteraard)?
Je bent nog maagd, kneus.quote:Op zondag 6 september 2009 20:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pics geef ik niet, maar ik weet zeker dat je ze beide zou geven. ( Nadat ik dat heb gedaan )
Ze zijn wel verlegen, maar dat is wel lekker want een daarvan is echt een beest in bed, ik wist niet wat me overkwam!
Eve, en ze had een vriendin meequote:Op zondag 6 september 2009 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Welke andere sma was er trouwens?
Sinds wanneer noemt je moeder je Steven Seagal.quote:Ineenkeer hoor ik mijn moeder mij roepen, Steven Seagal!
20 jaar YOU LIL PANSY.quote:Op zondag 6 september 2009 17:53 schreef nuldertien.net het volgende:
Leuk van die feestjes waar 15-jarige jongetjes voor het eerst drinken he
quote:Op zondag 6 september 2009 16:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gefeliciteerd TS.
[..]
Kutpost van een mongool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |