In dit tempo stappen we over een paar decennia op Engels over.quote:Op zondag 6 september 2009 14:46 schreef Aalbers het volgende:
Ach jochie toch!! Wil je er over praten?
Ik bedoel het kopiëren van berichtjes van ANP zonder deze kritisch door te lezenquote:Op zondag 6 september 2009 14:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Printscreen-Paint-Control-V-Bijschalen-Kekke Lijntjes Tekenen-Opslaan-Uploaden naar Tinypic.
Dan pas?quote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef superworm het volgende:
[..]
In dit tempo stappen we over een paar decennia op Engels over.
Heb t aangepast toen ik het zag, ja. Maar je hoort van ANP te kunnen verwachten dat hun stukken net en spelfoutloos aangeleverd worden.quote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En FOK! mag dit bericht niet verbeteren?. Wel zo netjes als je zelf 'verdient' en 'computerservers' typt.
Snel editen he!quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef IHVK het volgende:
Nog nooit bij ANP berichten? Ik heb wel vaker fouten gezien hoor bij ze.
Derde persoon enkelvoud, stam + t. Belachelijk vaag en moeilijk inderdaad. Daarom wordt op de basisschool ook tot groep 4 gewacht om het aan te leren, zo ingewikkeld.quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou nou.. Iedereen maakt wel eens een spellingsfout. Hadden ze de Nederlandse taal niet zo moeilijk moeten maken met die vage spellingsregeltjes.
Als het volgens jou zo makkelijk is, waarom maken enorm veel mensen er dan fouten mee?quote:Op zondag 6 september 2009 14:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Derde persoon enkelvoud, stam + t. Belachelijk vaag en moeilijk inderdaad. Daarom wordt op de basisschool ook tot groep 4 gewacht om het aan te leren, zo ingewikkeld.
Omdat veel mensen het taalniveau van een achtjarige niet ontstijgen.quote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Als het volgens jou zo makkelijk is, waarom maakt enorm veel mensen er dan fouten mee?
Kijk eerst naar het niveau van de gemiddelde basisschoolleraar/-leraresquote:Op zondag 6 september 2009 14:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat veel mensen het taalniveau van een achtjarige niet ontstijgen.
Dat klopt gewoon hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |