En nog meer, aalsmeer, ijsselmeer, enzovoort, amersfoort...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
en ga zo maar deur! draaideur balkondeur liftdeur buitendeur achterdeur voordeur..
Wat apart dat dat "moet"?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, mijn zusje moet blijkbaar elke dag een laptop mee naar school nemen (Koning Willem I College, Den Bosch). Ik betwijfel of dat klopt, maar goed, als het echt zo is kan ze beter zo'n minilaptop nemen. Iemand advies over welk merk een beetje fatsoenlijk is? Je hebt Acer en Asus voor zover ik weet? Of maakt het allemaal niks uit?
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nogal, MBO heeft geen gratis schoolboeken toch?
Anders kon het nog zo zijn dat ze dachten "ach die ouders hoeven geen boeken af te rekenen dus ze kunnen best een laptop betalen"...quote:
Mja, ik weet het ook niet. Ik neem mijn laptop nooit mee naar de UvT, want ik schrijf het liever opquote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Anders kon het nog zo zijn dat ze dachten "ach die ouders hoeven geen boeken af te rekenen dus ze kunnen best een laptop betalen"...
Ik was meer van "ik schrijf het liever op en neem me voor het thuis uit te werken maar doe het nooit waardoor ik bij m'n tentamens een onoverzichtelijke zooi krabbels heb om me voor te bereiden".quote:Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet het ook niet. Ik neem mijn laptop nooit mee naar de UvT, want ik schrijf het liever op
om het daarna thuis eventueel over te typen![]()
Hahaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was meer van "ik schrijf het liever op en neem me voor het thuis uit te werken maar doe het nooit waardoor ik bij m'n tentamens een onoverzichtelijke zooi krabbels heb om me voor te bereiden".
Haha, vertel.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb het nut van samenvattingen nooit begrepen
Ik wel, maar ik wilde alleen maar samenvattingen (en ze niet zelf schrijven)quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
ik ook nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is ook leuk! Hehe.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik wilde alleen maar samenvattingen (en ze niet zelf schrijven)
LOL, eerste twee jaar ging ik naar college en hield ik ook meestal een zooi onoverzichtelijke aantekeningen over.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was meer van "ik schrijf het liever op en neem me voor het thuis uit te werken maar doe het nooit waardoor ik bij m'n tentamens een onoverzichtelijke zooi krabbels heb om me voor te bereiden".
Daarom heb ik dus niets met samenvattingen, ik lees een boek zelden meer dan één keer. Als ik een samenvatting schrijf ben ik ook in één keer klaar maar het kost me meer moeite\ tijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Soms denk ik weleens, waarom kleur ik?
Normaal kleurde ik de belangrijke dingen in het boek & daarna ging ik het samenvatten.
Op WO maak ik geen samenvattingen meer, maar kleur ik wel. Punt is alleen da tik het boek maar één keer lees, dus het gekleurde bekijk ik niet meer
Wat doe je dan? Sheets etc.?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus niets met samenvattingen, ik lees een boek zelden meer dan één keer. Als ik een samenvatting schrijf ben ik ook in één keer klaar maar het kost me meer moeite\ tijd.
Gewoon, boek lezen en klaar meestal. Eventuele aantekeningen en bestaande sheets steek ik in het boek bij de betreffende hoofdstukken. Als ik me eenmaal kan concentreren (ADHDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |