abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72584599
en ga zo maar deur! draaideur balkondeur liftdeur buitendeur achterdeur voordeur..
  woensdag 9 september 2009 @ 15:57:22 #177
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_72584988
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:46 schreef hetzusjevan het volgende:
en ga zo maar deur! draaideur balkondeur liftdeur buitendeur achterdeur voordeur..
En nog meer, aalsmeer, ijsselmeer, enzovoort, amersfoort...
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_72585189
en door en door en door
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 9 september 2009 @ 16:08:49 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72585358
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, mijn zusje moet blijkbaar elke dag een laptop mee naar school nemen (Koning Willem I College, Den Bosch). Ik betwijfel of dat klopt, maar goed, als het echt zo is kan ze beter zo'n minilaptop nemen. Iemand advies over welk merk een beetje fatsoenlijk is? Je hebt Acer en Asus voor zover ik weet? Of maakt het allemaal niks uit?
Wat apart dat dat "moet"?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_72589589
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat apart dat dat "moet"?
Nogal, MBO heeft geen gratis schoolboeken toch?
  woensdag 9 september 2009 @ 18:12:05 #181
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72589716
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nogal, MBO heeft geen gratis schoolboeken toch?
Volgens mij niet nee.
pi_72589788
Je hebt ze in alle merken, Dell, Sony, noem maar op .
pi_72589945
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Volgens mij niet nee.
Anders kon het nog zo zijn dat ze dachten "ach die ouders hoeven geen boeken af te rekenen dus ze kunnen best een laptop betalen"...
  woensdag 9 september 2009 @ 18:27:31 #184
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72590182
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Anders kon het nog zo zijn dat ze dachten "ach die ouders hoeven geen boeken af te rekenen dus ze kunnen best een laptop betalen"...
Mja, ik weet het ook niet. Ik neem mijn laptop nooit mee naar de UvT, want ik schrijf het liever op
om het daarna thuis eventueel over te typen
pi_72590247
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, ik weet het ook niet. Ik neem mijn laptop nooit mee naar de UvT, want ik schrijf het liever op
om het daarna thuis eventueel over te typen
Ik was meer van "ik schrijf het liever op en neem me voor het thuis uit te werken maar doe het nooit waardoor ik bij m'n tentamens een onoverzichtelijke zooi krabbels heb om me voor te bereiden".
  woensdag 9 september 2009 @ 18:32:45 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72590325
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik was meer van "ik schrijf het liever op en neem me voor het thuis uit te werken maar doe het nooit waardoor ik bij m'n tentamens een onoverzichtelijke zooi krabbels heb om me voor te bereiden".
Haha
Op het HBO maakte ik bijna altijd samenvattingen, maar op WO niet..
pi_72590669
Ik heb het nut van samenvattingen nooit begrepen
  woensdag 9 september 2009 @ 18:46:41 #188
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72590767
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haha, vertel.
pi_72591226
quote:
Ik wel, maar ik wilde alleen maar samenvattingen (en ze niet zelf schrijven)
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_72591653
quote:
ik ook niet
deed ook schrijven en dan verdwenen ze ergens in een hoek ofzo ...
om dan jaren later oude samenvattingen terug te vinden...
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  woensdag 9 september 2009 @ 19:22:47 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72591965
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik wel, maar ik wilde alleen maar samenvattingen (en ze niet zelf schrijven)
Dat is ook leuk! Hehe.
pi_72592936
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

LOL, eerste twee jaar ging ik naar college en hield ik ook meestal een zooi onoverzichtelijke aantekeningen over.
Later ging ik me meer op de stof in de boeken concentreren. Maakte daar dan wel een samenvatting van (kon de stof beter tot me door laten dringen als ik het opschreef ipv alleen maar te lezen). Dan die samenvatting goed leren, en wat oude tentamens scoren en die goed oefenen. En dat allemaal in een paar dagen / week voor het tentamen. Had het alleen druk in tentamen tijd, colleges waren niet meer nodig, dus kon ik dan mooi genieten van het leven (of keihard werken om het genieten van het leven te kunnen betalen)...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 9 september 2009 @ 19:49:29 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72593034
Soms denk ik weleens, waarom kleur ik?
Normaal kleurde ik de belangrijke dingen in het boek & daarna ging ik het samenvatten.
Op WO maak ik geen samenvattingen meer, maar kleur ik wel. Punt is alleen da tik het boek maar één keer lees, dus het gekleurde bekijk ik niet meer
pi_72593734
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Soms denk ik weleens, waarom kleur ik?
Normaal kleurde ik de belangrijke dingen in het boek & daarna ging ik het samenvatten.
Op WO maak ik geen samenvattingen meer, maar kleur ik wel. Punt is alleen da tik het boek maar één keer lees, dus het gekleurde bekijk ik niet meer
Daarom heb ik dus niets met samenvattingen, ik lees een boek zelden meer dan één keer. Als ik een samenvatting schrijf ben ik ook in één keer klaar maar het kost me meer moeite\ tijd.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:07:50 #195
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72593785
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus niets met samenvattingen, ik lees een boek zelden meer dan één keer. Als ik een samenvatting schrijf ben ik ook in één keer klaar maar het kost me meer moeite\ tijd.
Wat doe je dan? Sheets etc.?
pi_72597994
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Wat doe je dan? Sheets etc.?
Gewoon, boek lezen en klaar meestal. Eventuele aantekeningen en bestaande sheets steek ik in het boek bij de betreffende hoofdstukken. Als ik me eenmaal kan concentreren (ADHD ) heb ik een erg goed geheugen en ik leg sowieso makkelijk verbanden. Ik streep belangrijke zaken wel aan, dan weet ik waar ik verder moet gaan als ik weer eens afgeleid ben.
pi_72601192
Als ik het boek lees, dan onthou ik het meeste in 1x eigenlijk wel. Mits ik geconcentreerd aan het lezen ben. Ik lees vaak ook: 'belangrijke zin - bladiebladiebla hier lees ik overheen - oh weer een belangrijk stukje' . Ik zoek overal de kern en ik hou het minimale mogelijk maar wel wat me het belangrijkst lijkt. Verder zijn de colleges bij mij heel belangrijk.

Als ik maar genoeg voorbeeldjes in m'n hoofd kan vormen, dan onthou ik het. Jammer genoeg kan ik me nooit aanzetten tot het boek echt lezen dus meestal komt het op sheets, wat ik daarbij onthouden heb van de hoorcolleges en samenvattingen van de studievereniging neer .
pi_72602483
Huisgenootje houdt van cheesy meidenfilms (en ook al ben ik ook een meisje - echt hoor - hou ik toch meer van wat actie, mysterie of thriller-like (maar geen horror en enge films zoals Saw, The Ring enzo)). Nou hebben we twee films achter elkaar gekeken, en alletwee ging het om bruiloften (Bride Wars en 27 Dresses).

Bwoah, cheesy overload . Nu maar 's naar bed. Hopen dat ik niet ga dromen over bruiloften .
pi_72605141
Goedemorgen

dan rest ons natuurlijk de vraag: heb je gedroomd over bruiloften ?
Ik luister NL-Talig
pi_72608795
G'Morgen

Gisteravond me wedstrijdje weer gewonnen.. In 3 dagen 7 wedstrijdjes gespeeld, 6 gewonnen
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')