Het was weer mega drukquote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Is dat zo?Ik heb a) geen zin om te fietsen, b) geen zin om tot half 5 te blijven en c) geen zin
.
Nou dat gaat weer lekker, jaar net begonnen en nu alweer verzakenquote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Is dat zo?Ik heb a) geen zin om te fietsen, b) geen zin om tot half 5 te blijven en c) geen zin
.
De Reeshof is in verhouding tot de rest van de stad niet duur. Wil je goedkoper dan kom je algauw in een ouder huis, kleinere tuin of "mindere" buurt terecht.quote:Op maandag 7 september 2009 14:38 schreef Swiffer het volgende:
We hebben in principe alleen west en noord gehad, omdat de andere kant te lang reizen zou worden... Maar als het daar goed te doen is, ??
Het valt in die zin buiten de standaardinvulling van "West" dat het geen achterstandswijk\ probleemwijk is, wat het deel "West" boven het spoor wel is.quote:Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef existenz het volgende:
twikkelstr. en cobbenhagen zijn ook west. Ik kan het wetenTwikkelstraat is een zijstraat van gimbrerelaan.
Op je verjaardag nog welquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Vandaag zijn weer een aantal dingen duidelijk geworden betreffende "vriendschappen"![]()
x 100
Wattan meisje?quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Vandaag zijn weer een aantal dingen duidelijk geworden betreffende "vriendschappen"![]()
x 100
boven spoor .... bedoel je meer west als in t zand, kruidenbuurt, enzo ? (meer omgeving tegen de reeshof ?quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het valt in die zin buiten de standaardinvulling van "West" dat het geen achterstandswijk\ probleemwijk is, wat het deel "West" boven het spoor wel is.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
x 100
Juristenbuurt is nu ook niet je van het, qua buurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
boven spoor .... bedoel je meer west als in t zand, kruidenbuurt, enzo ? (meer omgeving tegen de reeshof ?
Denk dat je met jullie budget en wensen toch daar uit gaat komen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef Swiffer het volgende:
Moggel!
boven het spoor de kruidenbuurt enzo zijn we wel geweest maar is inderdaad niet je-van-het.
Ik ga straks die twikkelstraat etc even bekijken thx!
In de kruidenbuurt? Hoeft niet hoor, het oudere deel van de Reeshof is sowieso prima haalbaar met dat budget en ook in de oudere wijken binnen de ringbanen is genoeg te krijgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat je met jullie budget en wensen toch daar uit gaat komen...
Bedoelde meer dat je niet uitkomt in de buurten als Blaak, was meer algemene reactie die nog met wat slaap in ogen was neergezet!quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In de kruidenbuurt? Hoeft niet hoor, het oudere deel van de Reeshof is sowieso prima haalbaar met dat budget en ook in de oudere wijken binnen de ringbanen is genoeg te krijgen.
Yep Blaak is prijzig, volgens mij is het helaas wel precies het soort buurt dat Swiffer zoekt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat je niet uitkomt in de buurten als Blaak, was meer algemene reactie die nog met wat slaap in ogen was neergezet!
Mja, het kan aan mij liggen, maar ik ben toch al een tijdje aan het kijken en kan voor die prijs echt niet vinden wat jij vraagt tenzij je er echt nog voor 50k aan moet verbouwen! zit zelf nu te zoeken in 250k en daar is het al dun bezaaid om een leuk huis tegen te komen wat dan dus niet in de Reeshof ligt... Heb echt iets tegen die buurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Swiffer het volgende:
Tsja, min of meer wel, t is gewoon zo, we kunnen een aardig hogere hypotheek aan, maar dan moet het wel af zijn, en dat soort huizen vind je wel wat meer in deze buurten (blaak, etc)
Laten we het erop houden dat we 2 ton exclusief K.k kunnen besteden, maar dit niet zomaar willen doen
Voor een vraagprijs van twee ton vind je in de Reeshof toch een heel behoorlijk huis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Swiffer het volgende:
Tsja, min of meer wel, t is gewoon zo, we kunnen een aardig hogere hypotheek aan, maar dan moet het wel af zijn, en dat soort huizen vind je wel wat meer in deze buurten (blaak, etc)
Laten we het erop houden dat we 2 ton exclusief K.k kunnen besteden, maar dit niet zomaar willen doen
mooie pandjes inderdaad.. de wolvegastraat heeft alleen wel erfpacht op de grond zitten, je koopt dus het huis en je huurt de grond tot in het oneindige :S Oftewel de eigenaar van e grond word je niet, en als de eigenaar gekke streken wil leveren, kun je met huis en al opzoutenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voor een vraagprijs van twee ton vind je in de Reeshof toch een heel behoorlijk huis.
(een paar voorbeelden, afwerking blijft een kwestie van smaak natuurlijk)
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-7973995-wolvegastraat-82/
http://www.funda.nl/koop/(...)erooskerkestraat-18/
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-29225780-santpoortplein-45/
http://www.funda.nl/koop/(...)eimerswaalstraat-11/
Zo goed had ik het niet gelezen, puur op de plaatjes afgegaan, zonde.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef Swiffer het volgende:
[..]
mooie pandjes inderdaad.. de wolvegastraat heeft alleen wel erfpacht op de grond zitten, je koopt dus het huis en je huurt de grond tot in het oneindige :S
Dom dan, want je mag daar op dit moment helemaal niet oversteken volgens mij, is daar helemaal afgeslotenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg west kruising huisartsenpost is een dodelijk ongeluk gebeurd.
Kreeg ik net van iemand te horen.
volgens verhalen ee n16 jarige meisje
bron: http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/47338/fotos
Naast scholieren ook de rest van Tilburgquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef existenz het volgende:
Klopt, maar genoeg scholieren die het doen
Maar zou je wel willen wonen in zo'n pand, wanneer je weet dat de bewoonster bij die brand om het leven gekomen is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Aan de professor Gimbrerelaan stond pas geleden een pand met brandschade te koop, als je wilt klussen zou dat best de moeite waard kunnen zijn. (disclaimer: wel ervaring met klussen, niet met brandschade)
Dat kan je dan bij elk pand wel af gaan vragen waar iemand is gestorven. Oke, brand ontstaat niet voor niets, maar het kan bijv. een fout bij de elektra zijn of een fout van de bewoner zelf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar zou je wel willen wonen in zo'n pand, wanneer je weet dat de bewoonster bij die brand om het leven gekomen is?
Ik zou sowieso niet in één van die panden willen wonen en of het Swiffer uitmaakt kan ik niet beoordelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar zou je wel willen wonen in zo'n pand, wanneer je weet dat de bewoonster bij die brand om het leven gekomen is?
Mijn huis is zeventig jaar oud, ik ga er vanuit dat er ooit wel eens iemand in is overleden. Ik weet niet eens of de vorige bewoonster hier of in het zkh is overleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan je dan bij elk pand wel af gaan vragen waar iemand is gestorven. Oke, brand ontstaat niet voor niets, maar het kan bijv. een fout bij de elektra zijn of een fout van de bewoner zelf.
Het was een vraag die ik eigenlijk een beetje aan mezelf stelde, in veel gevallen is het natuurlijk een kwestie van "wat niet weet, wat niet deert". In dit geval wist ik het.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat kan je dan bij elk pand wel af gaan vragen waar iemand is gestorven. Oke, brand ontstaat niet voor niets, maar het kan bijv. een fout bij de elektra zijn of een fout van de bewoner zelf.
Mjaquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn huis is zeventig jaar oud, ik ga er vanuit dat er ooit wel eens iemand in is overleden. Ik weet niet eens of de vorige bewoonster hier of in het zkh is overleden.
Op zich wel grappig dat je dat zo zegt, in het dorp bij mijn ouders is in een pand een vrouw vermoord door haar man en dat huis is in de 15 jaar daarna iets van 10 keer verkocht... Mensen voelden zich er niet thuis, het is nu een kantoorpand...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, maar toch.. Stel dat het je droomhuis is en iemand is daar overleden door bijvoorbeeld een gaslek...?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het was een vraag die ik eigenlijk een beetje aan mezelf stelde, in veel gevallen is het natuurlijk een kwestie van "wat niet weet, wat niet deert". In dit geval wist ik het.
Apart dat hij niet is verhuisd, zou ik wel verwachten na zo'n gebeurtenis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MjaIk woon nu samen met mijn moeder bij haar vriend en zijn vrouw heeft zelfmoord gepleegd. Dit heeft ze gedaan bij de trap (waar ik dus elke dag langs loop), maar goed; ik denk er niet bij na
Ik zou dat als de vriend van je moeder niet echt prettig vinden.. maar aan de andere kant wel 'goed' dat hij er toch wel mee om kan gaan en verder kan. Ja ik hoop dat je snapt wat ik wil zeggen en dat 't niet verkeerd overkomtquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MjaIk woon nu samen met mijn moeder bij haar vriend en zijn vrouw heeft zelfmoord gepleegd. Dit heeft ze gedaan bij de trap (waar ik dus elke dag langs loop), maar goed; ik denk er niet bij na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |