Huh, welke iedereen? Die in de OP, daar staat toch iedereen op?quote:Op zondag 6 september 2009 15:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die met iedereen erop bedoelde ik eigenlijk, maar die heb je dus niet?
Het UI overzicht fix ik zometeen ook, ik ben ondertussen alleen ook bezig met een chocoladebol-bakexperiment
Doet die het bij jou wel dan? Ik zie hem al sinds halverwege het vorige topic niet meer.quote:Op zondag 6 september 2009 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Huh, welke iedereen? Die in de OP, daar staat toch iedereen op?
Oh, dat had ik niet doorquote:Op zondag 6 september 2009 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doet die het bij jou wel dan? Ik zie hem al sinds halverwege het vorige topic niet meer.
Mwah, 3 kwartier en ik hoef er niet elke dag te zijn hè. Besides, dat heb ik er wel voor over. Samenwonen met vriend of in een studentenhuis zitten.. dan weet ik het welquote:Op zondag 6 september 2009 17:45 schreef Tegan het volgende:
Drie jaar treinen naar Tilburg wordt kut hoor.
Ja, maar:quote:Op zondag 6 september 2009 18:00 schreef Tegan het volgende:
He auto, kon jij na je Hbo niet gelijk naar een Pre-Master op de Uni?
Logisch!quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, 3 kwartier en ik hoef er niet elke dag te zijn hè. Besides, dat heb ik er wel voor over. Samenwonen met vriend of in een studentenhuis zitten.. dan weet ik het wel.
Ligt er natuurlijk ook aan of je goed kan opschieten met je vriend (quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwah, 3 kwartier en ik hoef er niet elke dag te zijn hè. Besides, dat heb ik er wel voor over. Samenwonen met vriend of in een studentenhuis zitten.. dan weet ik het wel.
Volgens mij is dat een paradox als dat niet isquote:Op zondag 6 september 2009 18:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan of je goed kan opschieten met je vriend ()
Enigzinsquote:Op zondag 6 september 2009 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een paradox als dat niet is.
Hier niet, maar wij hebben een schotelquote:Op zondag 6 september 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
Meer mensen waarbij ned1, 2 en 3 slechte beeldkwaliteit zijn (al paar dagen)
rest van zenders zijn wel duidelijk
Niets van gemerktquote:Op zondag 6 september 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
Check, maar dat komt hier wel vaker voorquote:Op zondag 6 september 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
en dan heb je net allemaal moeite gedaan voor nieuw huis? geen contract?quote:Op zondag 6 september 2009 18:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar... ik kijk dan ook nooit meer Ned. 1,2 of 3....quote:Op zondag 6 september 2009 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |