Ah, de "gevaarlijke kant"... daar ben ik niet geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, de kerk staat in Praga (Oostkant Wisła) vlakbij de dierentuin
Vroeger had het een slechte naam ja, gewoon leuke rustige plek nu, te betalen en dichtbij het centrum.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, de "gevaarlijke kant"... daar ben ik niet geweest.
(en de kerk in Oslo waar ik aan dacht, is deze... herinnerde me spits en groen, maar het is alweer te lang geleden om alle details te onthouden - zoals 1 toren ipv 2- blijkt nu)
Nou nee, en dit is wel een erg leuke tip, ik zelf (de fotograaf) staat wel in Polenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:04 schreef OA het volgende:
Dit is dus ook weer in Polen, neem ik aan?
quote:
Dit keer welquote:
quote:
Geheel overbodig kan ik melden dat dit goed is. Mooi stadje overigens, met een doe-het-zelf uitkijktoren: muntje inwerpen, hekje gaat open, en je kunt naar boven lopen. Tot in de spits. Was wel grappigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:36 schreef Rollufie het volgende:
Quedlinburg , Deutschland
Tijd voor lunch , daarna een neue
Quedlinburg staat ook nog op de lijst van tig plekken die ik in Duitsland wil bezoeken , wilde dat vorige keer meepakken na een paar dagen langs de Lahn gereist te zijn , maar het lag toch nog een stuk verder dan verwacht , dus die keer maar overgeslagen....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geheel overbodig kan ik melden dat dit goed is. Mooi stadje overigens, met een doe-het-zelf uitkijktoren: muntje inwerpen, hekje gaat open, en je kunt naar boven lopen. Tot in de spits. Was wel grappig
Oh, en eet smakelijk
Het scheelde niet veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |