Niet gezien, maar Heintje Bondo was natuurlijk weer van de partij!quote:
Dat zeg je alleen maar omdat je gebrainwashed bent door 'DE OVERHEID!!!'quote:Op zondag 6 september 2009 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
SP![]()
Ik kom zelf ook uit een rood nest maar ik heb toch een hele duidelijke politieke mening die niet past in het ideaal van de SP, veelal zijn SP'ers ook van die semi-fanatiekelingen die hun mening willen opdringen en 'DE OVERHEID!!!' overal de schuld van geven.
Ik had juist de gedachte dat niemand de SP sinds het vertrekken van 'De Tovenaar van Oss' als lijsttrekker nog serieus neemt.quote:Op zondag 6 september 2009 12:58 schreef Neroje het volgende:
Eigenlijk wil ik de SP best wel eens in de regering zien, zodat dat kabinet na 3 weken valt en niemand ze daarna meer serieus neemt
Nee juist semi-brainwashed door SP-gezin waar ik uit stam, bijna gelukt, gelukkig niet.quote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je gebrainwashed bent door 'DE OVERHEID!!!'
Ik heb ze nooit serieus genomen, dus ik weet niet of het veel uitmaaktquote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had juist de gedachte dat niemand de SP sinds het vertrekken van 'De Tovenaar van Oss' als lijsttrekker nog serieus neemt.
quote:Op zondag 6 september 2009 13:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit serieus genomen, dus ik weet niet of het veel uitmaakt
Die snap ik niet... Mensen die nog geen AOW hebben hebben waarschijnlijk een baan en geen uitkering.quote:Op zondag 6 september 2009 12:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Geeft ze als weerwoord: "Dus u vindt dat de crisis moet worden afgewenteld op de mensen met een uitkering?"
De SP is eigenlijk ook de enige politieke partij die ik op straat heb zien staan idd.quote:Op zondag 6 september 2009 13:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die snap ik niet... Mensen die nog geen AOW hebben hebben waarschijnlijk een baan en geen uitkering.
SP is sowieso triest: politieke partijen horen geen handtekeningen te verzamelen, dat slaat werkelijk helemaal nergens op. We hebben verkiezingen, en daar moeten ze het gewoon mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |