abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72502342
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nou dat is wat overdreven. Ze wordt gewoon overlopen door Clijsters die haar constant onder druk zet.
Hij kijkt door een Venus-bril, dat is wel duidelijk met deze posts.
sig verwijderd door FA
pi_72502344
Dat niet alleen. Ze maakt gewoon veel te veel onnodige fouten, vooral in de eerste paar games. Dat komt echt niet alleen door druk van Clijsters.
pi_72502394
6-1 *2-0 JMDP.
pi_72502404
Kim staat ook gewoon goed te spelen.
  zondag 6 september 2009 @ 22:19:01 #205
67205 Colplay
How you doin??
pi_72502422
i
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:13 schreef TheArt het volgende:

[..]

Je kan het ook anders zien. Clijsters is gewoon een gigantisch talent, waarbij het weinig uitmaakt dat ze er een tijdje is uitgeweest. Daarnaast zie je gewoon aan alles dat ze in die tijd wel hard is blijven doortrainen.
Ben ik het niet mee eens. Clijsters stak er in het verleden ook niet bovenuit. Stond wel eerste op de wereldranglijst, maar heeft maar 1 GS gewonnen. Van Federer mag je verwachten dat hij na twee jaar nog steeds zo makkelijk mee kan, maar niet van Clijsters. Toen ze top was, was ze niet duidelijk de beste. Stond wel bovenaan, maar won op uitzondering van de US Open in 2005 na geen GS.

Ze is er bijna twee jaar uit en zonder wedstrijdritme of wat is ze misschien wel de beste op de tour op het moment. Zegt voor mij meer over de rest dan over haar. Ondanks dat het natuurlijk een klasseprestatie is.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_72502497
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het programma voor morgen is al uit:
[ code verwijderd ]

Verdasco-Isner en Soderling-Davy lijken me de spannendste wedstrijden.
Djokovic - Stepanek, tough one voor Djoko. Twee jaar terug maakten zij er een geweldig spektakel van op de US Open. Een 5-setter die Djokovic uiteindelijk de finale opleverde (en daar de eerste set knullig verprutste, en daarmee ook de wedstrijd , maar ik dwaal af )
pi_72502564
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Bramaldo11 het volgende:

[..]

Djokovic - Stepanek, tough one voor Djoko. Twee jaar terug maakten zij er een geweldig spektakel van op de US Open. Een 5-setter die Djokovic uiteindelijk de finale opleverde (en daar de eerste set knullig verprutste, en daarmee ook de wedstrijd , maar ik dwaal af )
Klopt ja, ik weet 'm nog. 4 tie-breaks en een 7-5 .

Bagel Kim!
sig verwijderd door FA
pi_72502574
6-0
pi_72502580
Clijsters 6-0
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_72502585
6-0 Clijsters
pi_72502606
6-0, wat een cijfers. Ik hoop dat het straks nog spannend wordt, anders heb ik hier voor niets naar uitgekeken.
pi_72502619
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Colplay het volgende:
i
[..]

Ben ik het niet mee eens. Clijsters stak er in het verleden ook niet bovenuit. Stond wel eerste op de wereldranglijst, maar heeft maar 1 GS gewonnen. Van Federer mag je verwachten dat hij na twee jaar nog steeds zo makkelijk mee kan, maar niet van Clijsters. Toen ze top was, was ze niet duidelijk de beste. Stond wel bovenaan, maar won op uitzondering van de US Open in 2005 na geen GS.

Ze is er bijna twee jaar uit en zonder wedstrijdritme of wat is ze misschien wel de beste op de tour op het moment. Zegt voor mij meer over de rest dan over haar. Ondanks dat het natuurlijk een klasseprestatie is.
Ze was niet de beste, maar dat betekent niet dat ze geen uitzonderlijk talent is. Daarnaast heeft ze nu ook nog geen toernooi gewonnen. Je doet net of ze iedereen sinds haar terugkeer al van de baan heeft geblazen en al haar toernooien al heeft gewonnen.

Daarnaast was ze wereldtop is de tijd dat de Williams-zussen ook wereldtop waren en die spelen hier ook gewoon. Sterker nog, ze is bezig Venus weg te tikken. Dat zegt mij dan genoeg. Clijsters is niet ver van haar oude niveau en dat geeft ze zelf ook toe.
pi_72502639
6-0 dat zullen niet veel voorspeld hebben...
als het zo door gaat, gaat ze er nog harder af dan Daniela

Hup Kim !
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72502640
6-0
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72502665
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Klopt ja, ik weet 'm nog. 4 tie-breaks en een 7-5 .

Bagel Kim!

6-7(4), 7-6(5), 5-7, 7-5, 7-6(2)

pi_72502666
quote:
i
[..]

Geheel mee eens.
pi_72502752
Deze set zal gelijk op gaan.
pi_72502762
6-0 voor Kim
Wordt die !@#$ van de baan gebeukt YES.
pi_72502790
Wow...Kim
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72502808
Wat een moment: Delpo serveert bij nadeel, slaat de 1e service in, Koellerer retourneert en vervolgens schopt Delpo de bal weg....vervolgens challenged ie zijn eigen service !
  zondag 6 september 2009 @ 22:26:11 #221
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72502814
quote:
i
[..]

Dat Clijsters te weinig grote overwinningen heeft behaald, was nooit een gebrek aan talent, maar omdat ze steeds mentaal brak op de belangrijke momenten. Misschien heeft het moederschap dat allemaal in een ander daglicht geplaatst.

Verder jammer dat het Venus is en niet Serena, die had ik zo'n bagel wel eens willen horen wegrelativeren na de wedstrijd zonder ook maar enig compliment aan de tegenstand te geven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72502896
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Geheel mee eens.
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ze was niet de beste, maar dat betekent niet dat ze geen uitzonderlijk talent is. Daarnaast heeft ze nu ook nog geen toernooi gewonnen. Je doet net of ze iedereen sinds haar terugkeer al van de baan heeft geblazen en al haar toernooien al heeft gewonnen.

Daarnaast was ze wereldtop is de tijd dat de Williams-zussen ook wereldtop waren en die spelen hier ook gewoon. Sterker nog, ze is bezig Venus weg te tikken. Dat zegt mij dan genoeg. Clijsters is niet ver van haar oude niveau en dat geeft ze zelf ook toe.
Clijsters stak er wel zeker dik bovenuit. Het is dat Henin nog beter was. Clijsters had de pech bij de GS, de rest won ze bijna allemaal...ook de masters cups, wat henin niet lukte. Ik begrijp je punt hoor...maar Clijsters won misschien niet zoveel GS maar toentertijd was de top 4 wel zo ongelooflijk veel beter dan de rest.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72502925
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef TheArt het volgende:

[..]
het zegt wel iets over de lichting tennisters van dit moment.

Kim Clijsters heeft me trouwens wel een date gekost
pi_72502955
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

[..]

Clijsters stak er wel zeker dik bovenuit. Het is dat Henin nog beter was. Clijsters had de pech bij de GS, de rest won ze bijna allemaal...ook de masters cups, wat henin niet lukte. Ik begrijp je punt hoor...maar Clijsters won misschien niet zoveel GS maar toentertijd was de top 4 wel zo ongelooflijk veel beter dan de rest.
Henin won wel een Masters Cup. Finale tegen Sharapova in één van de beste WTA-wedstrijden ooit, dik 3 uur.
sig verwijderd door FA
pi_72502978
Telesport kopt nu al: CLIJSTERS VEEGT VENUS VAN BAAN

Kom je toch bedrogen uit als je dit leest, en Venus wint onverhoopt toch nog de wedstrijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')