Hij kijkt door een Venus-bril, dat is wel duidelijk met deze posts.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou dat is wat overdreven. Ze wordt gewoon overlopen door Clijsters die haar constant onder druk zet.
Ben ik het niet mee eens. Clijsters stak er in het verleden ook niet bovenuit. Stond wel eerste op de wereldranglijst, maar heeft maar 1 GS gewonnen. Van Federer mag je verwachten dat hij na twee jaar nog steeds zo makkelijk mee kan, maar niet van Clijsters. Toen ze top was, was ze niet duidelijk de beste. Stond wel bovenaan, maar won op uitzondering van de US Open in 2005 na geen GS.quote:Op zondag 6 september 2009 22:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Clijsters is gewoon een gigantisch talent, waarbij het weinig uitmaakt dat ze er een tijdje is uitgeweest. Daarnaast zie je gewoon aan alles dat ze in die tijd wel hard is blijven doortrainen.
Djokovic - Stepanek, tough one voor Djoko. Twee jaar terug maakten zij er een geweldig spektakel van op de US Open. Een 5-setter die Djokovic uiteindelijk de finale opleverde (en daar de eerste set knullig verprutste, en daarmee ook de wedstrijdquote:Op zondag 6 september 2009 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het programma voor morgen is al uit:
[ code verwijderd ]
Verdasco-Isner en Soderling-Davy lijken me de spannendste wedstrijden.
Klopt ja, ik weet 'm nog. 4 tie-breaks en een 7-5quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Djokovic - Stepanek, tough one voor Djoko. Twee jaar terug maakten zij er een geweldig spektakel van op de US Open. Een 5-setter die Djokovic uiteindelijk de finale opleverde (en daar de eerste set knullig verprutste, en daarmee ook de wedstrijd, maar ik dwaal af
)
Ze was niet de beste, maar dat betekent niet dat ze geen uitzonderlijk talent is. Daarnaast heeft ze nu ook nog geen toernooi gewonnen. Je doet net of ze iedereen sinds haar terugkeer al van de baan heeft geblazen en al haar toernooien al heeft gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Colplay het volgende:
i
[..]
Ben ik het niet mee eens. Clijsters stak er in het verleden ook niet bovenuit. Stond wel eerste op de wereldranglijst, maar heeft maar 1 GS gewonnen. Van Federer mag je verwachten dat hij na twee jaar nog steeds zo makkelijk mee kan, maar niet van Clijsters. Toen ze top was, was ze niet duidelijk de beste. Stond wel bovenaan, maar won op uitzondering van de US Open in 2005 na geen GS.
Ze is er bijna twee jaar uit en zonder wedstrijdritme of wat is ze misschien wel de beste op de tour op het moment. Zegt voor mij meer over de rest dan over haar. Ondanks dat het natuurlijk een klasseprestatie is.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt ja, ik weet 'm nog. 4 tie-breaks en een 7-5.
Bagel Kim!
Geheel mee eens.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Colplay het volgende:
i
[..]
Ben ik het niet mee eens. Clijsters stak er in het verleden ook niet bovenuit. Stond wel eerste op de wereldranglijst, maar heeft maar 1 GS gewonnen. Van Federer mag je verwachten dat hij na twee jaar nog steeds zo makkelijk mee kan, maar niet van Clijsters. Toen ze top was, was ze niet duidelijk de beste. Stond wel bovenaan, maar won op uitzondering van de US Open in 2005 na geen GS.
Ze is er bijna twee jaar uit en zonder wedstrijdritme of wat is ze misschien wel de beste op de tour op het moment. Zegt voor mij meer over de rest dan over haar. Ondanks dat het natuurlijk een klasseprestatie is.
Dat Clijsters te weinig grote overwinningen heeft behaald, was nooit een gebrek aan talent, maar omdat ze steeds mentaal brak op de belangrijke momenten. Misschien heeft het moederschap dat allemaal in een ander daglicht geplaatst.quote:Op zondag 6 september 2009 22:19 schreef Colplay het volgende:
i
[..]
quote:
Clijsters stak er wel zeker dik bovenuit. Het is dat Henin nog beter was. Clijsters had de pech bij de GS, de rest won ze bijna allemaal...ook de masters cups, wat henin niet lukte. Ik begrijp je punt hoor...maar Clijsters won misschien niet zoveel GS maar toentertijd was de top 4 wel zo ongelooflijk veel beter dan de rest.quote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze was niet de beste, maar dat betekent niet dat ze geen uitzonderlijk talent is. Daarnaast heeft ze nu ook nog geen toernooi gewonnen. Je doet net of ze iedereen sinds haar terugkeer al van de baan heeft geblazen en al haar toernooien al heeft gewonnen.
Daarnaast was ze wereldtop is de tijd dat de Williams-zussen ook wereldtop waren en die spelen hier ook gewoon. Sterker nog, ze is bezig Venus weg te tikken. Dat zegt mij dan genoeg. Clijsters is niet ver van haar oude niveau en dat geeft ze zelf ook toe.
het zegt wel iets over de lichting tennisters van dit moment.quote:
Henin won wel een Masters Cup. Finale tegen Sharapova in één van de beste WTA-wedstrijden ooit, dik 3 uur.quote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Clijsters stak er wel zeker dik bovenuit. Het is dat Henin nog beter was. Clijsters had de pech bij de GS, de rest won ze bijna allemaal...ook de masters cups, wat henin niet lukte. Ik begrijp je punt hoor...maar Clijsters won misschien niet zoveel GS maar toentertijd was de top 4 wel zo ongelooflijk veel beter dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |