abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72482903
Dus uit het viertal Kvitova, Wickmayer, Bondarenko en Dulko komt een halve finalist
pi_72482931
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef TheArt het volgende:
Dus uit het viertal Kvitova, Wickmayer, Bondarenko en Dulko komt een halve finalist
Mooi he
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72482945
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef qonmann het volgende:

[..]

Mooi he
Nou ja, het is voornamelijk vrij triest. Het is alleen mooi voor die 4, verder slaat het natuurlijk nergens op.
sig verwijderd door FA
  zondag 6 september 2009 @ 12:52:01 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72483182
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nou ja, het is voornamelijk vrij triest. Het is alleen mooi voor die 4, verder slaat het natuurlijk nergens op.
Had de rest maar fatsoenlijk moeten spelen en moeten winnen he
Is natuurlijk armoe troef als Safina en Jankovic er in dat deel van het schema al zo snel uitliggen.

Maar de finale zullen ze niet snel halen, ze komen waarschijnlijk Wozniacki of Kuznetsova tegen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72483210
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

..als het andersom was geweest was het vast ook niet goed geweest.
Niet alles is gelukkig te voorspellen en zulke uitschieters maken het wel leuk
pi_72483295
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef qonmann het volgende:

[..]

Uitschieters zijn leuk inderdaad, maar dan wel uitschieters naar boven en niet naar beneden.
pi_72483299
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Een aantal jaar geleden wonnen de toppers bij de dames alles met 6-0 6-2, en werd er gezegd dat er eens wat meer verrassingen moesten komen, zoals bij het herentennis waarin destijds elke Grandslamfinale weer andere mensen stonden. Nu is het precies andersom, en wordt dat wéér als iets negatiefs van het damestennis gezien.
pi_72483330
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Uitschieters zijn leuk inderdaad, maar dan wel uitschieters naar boven en niet naar beneden.
Dat is natuurlijk vrij subjectief. Ik vond Oudin gisteren erg goed spelen eigenlijk.
pi_72483390
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

pi_72483621
Ik bedoelde het overigens niet negatief. Hadden Safina, Jankovic en de andere geplaatste speelsters in dat deel (Razzano enz.) maar moeten winnen. Deze afwisseling maakt het wel leuk. Het staat alleen wel zo raar.
pi_72483647
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wat is daar niet duidelijk aan? Het is niet dat de anderen nou zo briljant spelen in mijn ogen, ook Oudin niet. Veel zogenaamde toppers zijn gewoon dramatisch bezig.
pi_72483794
Als het nou spelers met echte potentie zouden zijn, die 4, dan okee...dan is het leuk. Want dan zie je een eventuele toekomstige wereldtopper aan het werk...maar het zijn gewoon 4 nobodies die met een beetje geluk misschien een keertje top 10 staan maar verder hun hele leven top 30/40 zullen zijn.

Toen het bij de mannen hetzelfde ging was het vaak veel cooler, en was het meestal niet eens door het falen van de geplaatste spelers maar juist door het heersen van de nobodies.bij de dames is het duidelijk meer te wijten aan het overall falen van de toppers dan andersom
..alhoewel we ook rare mensen in de kwart en de halve hebben gezien hoor (schuttler wimbledon vorig jaar haah)..Maar zolang het van die spelers als baghdatis, tsonga zijn is dat tenminste cool. Daarom is zo'n Oudin weer leuk, omdat ze en amerikaans is en gewoon ook goed speelt en misschien wel echt zo'n wereldtopper wordt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_72483804
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat is daar niet duidelijk aan? Het is niet dat de anderen nou zo briljant spelen in mijn ogen, ook Oudin niet. Veel zogenaamde toppers zijn gewoon dramatisch bezig.
Ja bij de dames winnen de lager geplaatsten alleen maar als een topper het laat afweten
weten we dan ook weer.
pi_72483923
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef qonmann het volgende:

[..]

Ja bij de dames winnen de lager geplaatsten alleen maar als een topper het laat afweten
weten we dan ook weer.
dat is wat ik probeerde te zeggen ja,
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 september 2009 @ 13:32:02 #40
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72484239
Jan Simerink en Robin Haase nu bij de NOS op NL1. Over Robin Haase, Davis Cup en de US Open.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72484492
Op Sporza :

17.10 u: LIVE tennis US open: Daniela Hantuchova - Serena Williams

Sporza

(daarvoor nog herhalingen van Wickmayer & Sharapova, gelardeerd met mountainbike & biljarten)
pi_72484504
Jammer voor Andy, nu moet Nadal die zwitserse kaas er toch maar uit slaan. Al mag Isner het ook al eerder doen
pi_72484823
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
Jan Simerink en Robin Haase nu bij de NOS op NL1. Over Robin Haase, Davis Cup en de US Open.
Haase: "Het wordt heel weinig uitgezonden", .
sig verwijderd door FA
pi_72486487
Roddick-Isner nu in samenvatting op Sporza.
sig verwijderd door FA
pi_72486499
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
Gisteren was overigens wel een HEERLIJKE tennisdag zeg. Heb genoten.
Ondanks dat ik niet echt blij was met een aantal uitslagen, heb ik ook genoten.
pi_72486668
Net gezien hoe Safina ten onder ging in de laatste set (tiebreak uiteindelijk) tegen Kvitova.
De commentator van dienst zag/ziet Wickmayer nog wel verder komen, na het zien van deze wedstrijd...
Zij speelt tegen Kvitova in de volgende wedstrijd
pi_72487167
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
heb het niet gezien, waar ging het over?
En hoe is het met de blessure van Robin?
pi_72487251
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:15 schreef tennisboy het volgende:

[..]

heb het niet gezien, waar ging het over?
En hoe is het met de blessure van Robin?
Hij is alweer aan trainen 2 uur per dag, en wilt binnekort weer zijn comeback gaan maken en heeft een berschermende status zoals ancic vorig jaar had. Maar hij voelt zich goed maar dat heeft ie zich dus al 2 x eerder gevoelt en toen ging het dus weer mis, dus hij gaat rustig aan weer beginnen..
pi_72487264
De bakker weer challenger gewonnen
pi_72487293
Roddick heeft het wel echt laten liggen zeg. Isner speelde alles of niets in de laatste set en hoewel hij dat erg goed uitvoerde pakte Roddick het echt helemaal verkeerd aan met zijn tactiek. Vooral het beslissende punt (een chip&charge in de tiebreak op eigen service) was echt pijnlijk dom.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')