Mooi hequote:Op zondag 6 september 2009 12:40 schreef TheArt het volgende:
Dus uit het viertal Kvitova, Wickmayer, Bondarenko en Dulko komt een halve finalist
Nou ja, het is voornamelijk vrij triest. Het is alleen mooi voor die 4, verder slaat het natuurlijk nergens op.quote:
Had de rest maar fatsoenlijk moeten spelen en moeten winnen hequote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, het is voornamelijk vrij triest. Het is alleen mooi voor die 4, verder slaat het natuurlijk nergens op.
..als het andersom was geweest was het vast ook niet goed geweest.quote:Op zondag 6 september 2009 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, het is voornamelijk vrij triest. Het is alleen mooi voor die 4, verder slaat het natuurlijk nergens op.
Uitschieters zijn leuk inderdaad, maar dan wel uitschieters naar boven en niet naar beneden.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
..als het andersom was geweest was het vast ook niet goed geweest.
Niet alles is gelukkig te voorspellen en zulke uitschieters maken het wel leuk
Dat is wel waar. Een aantal jaar geleden wonnen de toppers bij de dames alles met 6-0 6-2, en werd er gezegd dat er eens wat meer verrassingen moesten komen, zoals bij het herentennis waarin destijds elke Grandslamfinale weer andere mensen stonden. Nu is het precies andersom, en wordt dat wéér als iets negatiefs van het damestennis gezien.quote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
..als het andersom was geweest was het vast ook niet goed geweest.
Niet alles is gelukkig te voorspellen en zulke uitschieters maken het wel leuk
Dat is natuurlijk vrij subjectief. Ik vond Oudin gisteren erg goed spelen eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uitschieters zijn leuk inderdaad, maar dan wel uitschieters naar boven en niet naar beneden.
quote:Op zondag 6 september 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uitschieters zijn leuk inderdaad, maar dan wel uitschieters naar boven en niet naar beneden.
Wat is daar niet duidelijk aan? Het is niet dat de anderen nou zo briljant spelen in mijn ogen, ook Oudin niet. Veel zogenaamde toppers zijn gewoon dramatisch bezig.quote:
Ja bij de dames winnen de lager geplaatsten alleen maar als een topper het laat afwetenquote:Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is daar niet duidelijk aan? Het is niet dat de anderen nou zo briljant spelen in mijn ogen, ook Oudin niet. Veel zogenaamde toppers zijn gewoon dramatisch bezig.
dat is wat ik probeerde te zeggen ja,quote:Op zondag 6 september 2009 13:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ja bij de dames winnen de lager geplaatsten alleen maar als een topper het laat afweten
weten we dan ook weer.
Haase: "Het wordt heel weinig uitgezonden",quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
Jan Simerink en Robin Haase nu bij de NOS op NL1. Over Robin Haase, Davis Cup en de US Open.
Ondanks dat ik niet echt blij was met een aantal uitslagen, heb ik ook genoten.quote:Op zondag 6 september 2009 12:31 schreef TheGeneral het volgende:
Gisteren was overigens wel een HEERLIJKE tennisdag zeg. Heb genoten.
heb het niet gezien, waar ging het over?quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef borisz het volgende:
Jan Simerink en Robin Haase nu bij de NOS op NL1. Over Robin Haase, Davis Cup en de US Open.
Hij is alweer aan trainen 2 uur per dag, en wilt binnekort weer zijn comeback gaan maken en heeft een berschermende status zoals ancic vorig jaar had. Maar hij voelt zich goed maar dat heeft ie zich dus al 2 x eerder gevoelt en toen ging het dus weer mis, dus hij gaat rustig aan weer beginnen..quote:Op zondag 6 september 2009 15:15 schreef tennisboy het volgende:
[..]
heb het niet gezien, waar ging het over?
En hoe is het met de blessure van Robin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |