Bijstand waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 6 september 2009 11:46 schreef nelisb het volgende:
Ik weet het niet. Maar waarom zou je dat niet kunnen? De situatie waarom jij een uitkering hebt verandert toch niet? Ja je krijgt een andere achternaam volgend jaar!
Nog beter, ondertrouw is gewoon eigenlijk de datum van trouwen vaststellen en deze dus gelijk betalen.quote:Op zondag 6 september 2009 11:47 schreef Cothen het volgende:
Ondertrouw is niks anders dan een belofte dat je gaat trouwen.
Heeft voor de rest nergens invloed op (dus in feite totaal nutteloss, maar dat is een andere discussie)
quote:Op zondag 6 september 2009 11:55 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Nog beter, ondertrouw is gewoon eigenlijk de datum van trouwen vaststellen en deze dus gelijk betalen.
Dus niet hè. Als je in ondertrouw gaat, geef je aan dat je wilt gaan trouwen. Er wordt dan gekeken of het wel mogelijk is dat jullie met elkaar mogen trouwen (geen familie van elkaar en of je niet al getrouwd ben). Een trouwdatum kan je reserveren voor of na dat je in ondertrouw bent gegaan.quote:Nog beter, ondertrouw is gewoon eigenlijk de datum van trouwen vaststellen en deze dus gelijk betalen.
GA EEN FOKCING AAN HET WERK!quote:Op zondag 6 september 2009 11:41 schreef peekabo het volgende:
Mijn vriend en ik wonen nog niet samen.
Ik leef op het moment van een uitkering.
nu willen we graag gaan volgend jaar gaan trouwen, en willen we zo spoedig mogelijk in ondertrouw gaan.
Nu is mijn vraag, wat voor gevolgen heeft dit voor mijn uitkering.
als we nu in ondertrouw gaan, en pas over een jaar echt gaan trouwen, kan ik in die tijd nog van mijn uitkering leven?
weet iemand dit?
Het trouwen betaal je pas later hoor, dat doe je niet tegelijk met je ondertrouw. Misschien kan het wel, maar het is niet verplicht.quote:Op zondag 6 september 2009 11:55 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Nog beter, ondertrouw is gewoon eigenlijk de datum van trouwen vaststellen en deze dus gelijk betalen.
quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef blauw_zakje_crack het volgende:
[..]
GA EEN FOKCING AAN HET WERK!
luie hoer!
Nou.. dat duurde nog bijna 8 uur.quote:Op zondag 6 september 2009 11:47 schreef Dromer het volgende:
[..]
Bijstand waarschijnlijk wel.
(het is wachten op de 'ga werken' reacties)
Hier in de gemeente wel.quote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het trouwen betaal je pas later hoor, dat doe je niet tegelijk met je ondertrouw. Misschien kan het wel, maar het is niet verplicht.
hier ookquote:Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het trouwen betaal je pas later hoor, dat doe je niet tegelijk met je ondertrouw. Misschien kan het wel, maar het is niet verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |