Hehe, nice.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:06 schreef dotKoen het volgende:
[..]
De carreloop. Estafette 4x800 m door de onderverdieping. Deed ik met mijn collega's van mijn vakantiebaan. Ben kapot.
Dan piepen we de anaesthesie toch evenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:27 schreef iofn het volgende:
Van teletekst:
In Ohio in Amerika is een executie
uitgesteld omdat het medisch team geen
ader vond om de dodelijke injectie toe
te dienen.Na twee uur zoeken gaf het
team het op,waarop werd besloten om de
executie van de veroordeelde moordenaar
met een week uit te stellen.
Heb je weleens kalium gezien dat sc loopt? dit is dan gif!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:30 schreef starla het volgende:
It makes me wonder...
Wat als dat spul subcutaan loopt
Niet gezien, maar wel gehoord van m'n schoonmoeder. Bijna haar been verloren daardoor. Vraag me niet waarom ze het daar probeerden.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:35 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Heb je weleens kalium gezien dat sc loopt? dit is dan gif!
Zit ik net even te eten, post jij zo'n filmpje met vieze plaatjesquote:Op donderdag 17 september 2009 14:18 schreef starla het volgende:
Eergiseren was dr. Oz (WIE!? Deze) te gast bij ons aller negroide gastvrouw Oprah. Het ging over de MRSA bacterie.
Hoe ze MRSA (EM ER ES AA) daar uitspreken...
Idd. Zoals ik al eerder zei, dat hele Harpo-imperium stikt van de kwakzalvers met Oprah als extreemste voorbeeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef Repeat het volgende:
Dr Oz
Als ik al die adviezen van die vent zou opvolgen slikte ik 25 vitaminepillen per dag.
Blijkbaar, maar het klinkt zo verschrikkelijk lelijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef dotKoen het volgende:
Maar 'mur-sa' is volgens mij vrij gangbaar Amerikaans?
Vind het wel meevallen eigenlijk. In ieder geval sneller dan M-R-S-A.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar het klinkt zo verschrikkelijk lelijk.
Ach, hier zeggen ze vagína.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef starla het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar het klinkt zo verschrikkelijk lelijk.
Heb even doorgevraagd, maar hij schijnt vorig jaar ook klachten gehad te hebben. De arts heeft hem toen (vorig jaar) eens onderzocht en op basis daarvan denkt de HA nu aan cara.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat leek mij ook al.
Geen speciale voorgeschiedenis of iets dergelijks?
Inderdaad. En zelfs bij astma is prednison niet de meest voor de hand liggende therapie, lijkt me. Koorts past daar toch ook niet bij?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:22 schreef June. het volgende:
Cara bestaat niet meer.. Het is astma of COPD.
Ik neem aan dat EricT zo'n bijzondere voorgeschiedenis wel had genoemd. Overigens, ook daarbij wil je toch de patiënt gewoon zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef gohan16 het volgende:
α1-Antitrypsine defitientie: zoek maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |