cafeïne..quote:
Inderdaad, wat een kwaadaardig clubje. Maar die Hankes wilde dus zonder voorgeschiedenis en anamnese een MRI-brein van dr. Kuks? Belachelijk. We moeten maar eens een zwarte lijst met patiënten samenstellen, ben ik bang.quote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef MaxC het volgende:
SIN NL![]()
![]()
Nieuwste slachtoffer is dr. Kuks, een van de beste neurologen die ik ken en heeft enorm veel(en nog steeds) betekend voor het UMCG en de opleiding in Groningen.
Hier het hele verhaal
Nijmeegsquote:Op maandag 14 september 2009 14:59 schreef starla het volgende:
Dat boek van Kuks rockt ook. Stelletje paranoide kutpatienten zijn die lui van SIN.
-edit- MRI-brein, is dat iets utrechts ofzo?
Pas maar op dat ze dit niet leest, dan kom je al voor je geregistreerd bent op de zwarte lijstquote:Op maandag 14 september 2009 15:10 schreef starla het volgende:
Die Hankes mag van mij part een MRI-brein, maar niet voordat ik haar hele gezicht heb vol gepierced, een paar gebitsimplantaten heb gegeven en metaalsplinters in het oog heb gestopt.
Soms het één, soms het ander.quote:Op maandag 14 september 2009 15:14 schreef dotKoen het volgende:
Maar, jullie noemen het MRI-hoofd? MRI-cerebrum? MRI-hersenen?
Ik heb werkelijk geen idee. Ik zie niet eens waar ik naar aan het kijken benquote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef starla het volgende:
Kudo's voor degene die de diagnose weet op basis van de volgende MRI:
[ afbeelding ]
Sagittale opname van de hersenstam.quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik zie niet eens waar ik naar aan het kijken ben
PSP.quote:Op maandag 14 september 2009 15:23 schreef starla het volgende:
Kudo's voor degene die de diagnose weet op basis van de volgende MRI:
[ afbeelding ]
Had ie van het lijmpotje gesnoept ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef dotKoen het volgende:
Docent raadde ons aan nu vast met ouders en/of partner erover te praten en een wilsbeschikking op te stellen...
Welke 2 anamnestische gegevens + afwijking bij lichamelijk onderzoek maken een trias die zo goed als zeker PSP inhouden?quote:Op maandag 14 september 2009 15:48 schreef dotKoen het volgende:
Tja, ik beoordeel gewoon geen beelden zonder beschrijving van de opname en klinische vraagstelling.
Nou ja, heb die kerel gemaild ja, nog niets gehoord. The saga continues ...quote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef June. het volgende:
Haha dotKoen, wat lees ik nu. Ben je gevraagd om een stukje over het geloof in de Prik te schrijven?
quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou ja, heb die kerel gemaild ja, nog niets gehoord. The saga continues ...
Voor de niet-Nijmegenaren:
https://owiwebserver.umcn.nl/prikbord/topics/view/15389.
Overigens heb ik niet op dat bericht gereageerd.
Jup.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:08 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik ben Koen!![]()
Is de Prik jullie faculteitblaadje?
Ganz zupergeil. Weer een goed excuus om je trombolysepercentage niet te halenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef iofn het volgende:
Het kabinet maakte vandaag bekend dat mensen niet meer zonder verwijsbriefje van de huisarts naar bijvoorbeeld de spoedeisende hulpafdeling mogen gaan. Als ze toch komen, moeten ze zelf de rekening betalen.
Prima toch. Eerst langs de huisarts. Opgelost.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef starla het volgende:
Bij trombolyse zit de huisarts er meestal wel tussen. Ik voorzie meer 'ellende' op het gebied van kneuzingen, breuken, wonden etc., dát zijn vaak de zelfverwijzers.
Bij nader inzien: slecht plan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Prima toch. Eerst langs de huisarts. Opgelost.
Denk alleen dat dat nog wel een probleem kan worden met bepaalde mensen in ziekenhuizen als het Westeinde hier
Dan ga je niet naar het prakticumquote:Op woensdag 16 september 2009 11:15 schreef MaxC het volgende:
x 100
Practicum statistiek om 9.00 als je om 06.00 nog in de stad was
Helaas was het verplicht en anders moet je een reparatieopdracht maken waar je veel langer mee bezig bentquote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef June. het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar het prakticum
Dat heeft mij ook nooit tegen gehouden hoor, gewoon iemand anders laten aftekenenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:16 schreef MaxC het volgende:
[..]
Helaas was het verplicht en anders moet je een reparatieopdracht maken waar je veel langer mee bezig bent
Wij hadden in het eerste jaar altijd snijzaal op vrijdagochtendquote:Op woensdag 16 september 2009 11:15 schreef MaxC het volgende:
x 100
Practicum statistiek om 9.00 als je om 06.00 nog in de stad was
Haha hoezo dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:31 schreef dotKoen het volgende:
Zucht, zometeen rondjes rennen in de onderaardse gangen van het UMC, bij wijze van sport.
KLOP! Dat is zeg maar een soort van codewoord voor 'vrij'quote:Op woensdag 16 september 2009 08:00 schreef fusionfake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, en nu naar "KC Varia" wat dat ook mag betekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |