Hahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Opvallend toch altijd dat de succesvolle geneeskundestudenten altijd zo'n goede smaak hebben
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Opvallend toch altijd dat de succesvolle geneeskundestudenten altijd zo'n goede smaak hebben
Zitten we in het Educatorium?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:34 schreef gohan16 het volgende:
Ook wij in Utrecht hebben VGT volgende week. Gelukkig op een goede locatie. We hebben weleens tentamen gehad IN de ijsbaan. Weliswaar zonder ijs, maar koud was het wel!
Ohhh waarom pesten we die jongen hier toch zo meequote:
Preciesquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:46 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ohhh waarom pesten we die jongen hier toch zo mee![]()
![]()
Dat was inderdaad een beetje kansloos van die cardioloogquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:51 schreef fusionfake het volgende:
Over professioneel gedrag gesproken, kregen we vorige week 2 colleges over professioneel gedrag, 'U moet flexibel zijn en welwillend blabla" om vervolgens het college erop 2 professoren te zien ruziën omdat er te weinig tijd was het voor het volgende college
Inderdaad, beetje zeiken over dat het DnaB ipv Dna B is..quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:45 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een beetje kansloos van die cardioloog. Heb je trouwens die bezwaren gelezen die mensen hebben ingediend over die bonuspunttoets? Vooral het eerste bezwaar is zo onwaarschijnlijk kansloos en triest
.
Maar vooral hoe dat ding verwoord was, echt, drie bladzijdes pretentieuze flauwekulquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:49 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje zeiken over dat het DnaB ipv Dna B is..Een dyslect zou het nog begrijpen
True, zoals een oud-leraar van mij zei: Een drol verpakt in goud blijft een drolquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Maar vooral hoe dat ding verwoord was, echt, drie bladzijdes pretentieuze flauwekul. Die tweede is wel mooi, had zelf geen flauw idee waar die vraag over ging, maar heb hem door dit bezwaar wel goed ^^ . Al goed voorbereid voor de bonuspunttoets maandag?
Ontsteking is een beetje schijt, voor mijn gevoel lijkt het veel meer dan de eerstequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:19 schreef fusionfake het volgende:
[..]
True, zoals een oud-leraar van mij zei: Een drol verpakt in goud blijft een drol
Gaat, ik ben nog een hoop aan het lezen, al is de stof wel een stuk minder dan de eerste bonustoets lijkt mij
Plenair? Zo elitair ben ik nog niet hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:19 schreef dotKoen het volgende:
Worden bezwaren bij jullie plenair behandeld?
Ja die complent/3pathways enzo zijn wel even doorbijten.. zit in 12 btwquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:38 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ontsteking is een beetje schijt, voor mijn gevoel lijkt het veel meer dan de eerste. In welke werkgroep zit je trouwens?
Met iedereen tegelijk. Maar goed, dat elitaire komt vanzelfquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:42 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Plenair? Zo elitair ben ik nog niet hoor![]()
Bezwaar en het commentaar erop staat gewoon op blackboard, als je vraag daarmee beantwoord isquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:09 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Met iedereen tegelijk. Maar goed, dat elitaire komt vanzelf![]()
Eerstejaars 8 uurquote:Op zondag 27 september 2009 19:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb morgenochtend om 9uur bonuspunttoets, fijn na zo'n feest/zeilweekend met orionis
En terecht! Ik had ook de eerste bonuspunttoets van mn leven om 8.00 op maandag, dat betekende voor mij om 4.45 uit bed en om 5.49 met de treinquote:
krijg er spontaan basofilie vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |