Deze quoten we even voor het nageslacht.quote:Op zondag 6 september 2009 10:42 schreef Feyenoord13 het volgende:
Hallo allemaal ,
Ik kwam net voor de 2e keer klaar en toen ik klaar was zag ik tot mijn schrik dat het geel was. De 1e keer was het nog gewoon witachtig. Ik heb dit nog nooit gehad, misschien omdat dit de 1e keer is om 2 keer achter elkaar klaar te komen?
Het was best wel donkerig niet heel donker maar wel een pis kleur, en ik weet zeker dat het geen pis was want het was kleverig.
Wilt iemand mij alsjeblieft hier meer over vertellen want ik begin me wel zorgen te maken.
Alvast bedankt.
Of als het ineens een vierkante vorm heeft.quote:Op zondag 6 september 2009 10:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zou pas echt bang worden als het paars met groene stipjes is.
Denk je dat TS dat ooit zal krijgen dan?quote:Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deze quoten we even voor het nageslacht.
quote:Op zondag 6 september 2009 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgende keer in een meisje klaarkomen, dan zie je het niet.
Okay, serieus..quote:Op zondag 6 september 2009 10:57 schreef Feyenoord13 het volgende:
Wat doen jullie allemaal dom dan ? Ik vraag het gewoon serieus hoe dit komt , ik maak me egt zorgen.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, serieus..
Toen je het in je mond deed, knetterde het toen? Zoals die knettersnoepjes weetjewel..
quote:Op zondag 6 september 2009 10:57 schreef Feyenoord13 het volgende:
Wat doen jullie allemaal dom dan ?
quote:ik maak me egt zorgen.
quote:Op zondag 6 september 2009 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
NIET!? damn, dan is er echt iets goed mis.
Ik zou naar de dokter gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |