Venijn gastquote:
Zoiets ja. Iedereen reageerd ook tegelijk... Is gewoon niet fijn meer.quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 03:30 schreef Susi het volgende:
Ik twijfel of 'venijn' opzettelijk fout is gespeld of niet.
Ach, fijn voor je.
Das je geraden ook trovey!!!quote:
Roccolifeverdomme bijvoorbeeld.quote:
Door de klank ervan, ik vind er venijn in zitten, het valt me op dat het ook nog eens steeds avker gebruikt wordt door steeds meer mensen, wat is er mis met prettige avond of prettig weekend of weetikveel, allesbeteralsfijn iig.quote:
Ik ga alquote:Op zondag 6 september 2009 03:38 schreef Roccolife het volgende:
[..]
Scherp van jou om dit tijdstip uhhh Susi.
quote:Op zondag 6 september 2009 03:35 schreef Roccolife het volgende:
[..]
Das je geraden ook trovey!!!
Maar eens met me of snap je totaal niet wat ik bedoel en zal ik vb moeten zoeken, hehehe wat ik niet doe natuurlijk.
Het is iets wat je opmerkt of niet, het valt mij gewoon op;
Op het journaal zeggen ze ookal "FIJNE" avond ipv goede avond enz....
Gek wordt ik ervan
Precies je hebt fijn zand en GROF zand, in die context gebruik ik dat woord liever dan dat het gaat slaan op mijn weekenden of gezellige avonden enz.quote:Op zondag 6 september 2009 03:38 schreef Teezie het volgende:
Nou dat is fijn, wou ik net zo'n gelijkmatige topic maken blijkt er al één te zijn.
ERG FIJN TS HOOR TS, ERG FIJN!
Offtopic: Hoe fijn moet je sla snijden als je wilt dat je het niet meer kan proeven?
Kwalbertquote:Op zondag 6 september 2009 03:41 schreef trovey het volgende:
[..]
, natuurlijk snap ik wat je bedoeld, fijn gebruiken voor woorden als prettig etc. maar er is niet aan te ontkomen...net zo min als Albert Verlinde die alles dubbel zegt want dubbel zegt hij alles, ook een speciale ergenis van een kennis van mij. Sterkte in ieder geval
Je moet je aan één ding tegelijk ergeren, teveel is te slecht voor je hart.quote:Op zondag 6 september 2009 03:43 schreef Roccolife het volgende:
[..]
Kwalbert, de minachtende dropveter van RTL
![]()
![]()
Ik heb hetzelfde, alleen dan met 'een scheutje' enzoquote:Op zondag 6 september 2009 03:41 schreef Roccolife het volgende:
[..]
Precies je hebt fijn zand en GROF zand, in die context gebruik ik dat woord liever dan dat het gaat slaan op mijn weekenden of gezellige avonden enz.
Of het woord "NAAR" .
Soms hoor je wel eens:
"ik vind het naar dat dit en dat, of ik voel me naar, of het was zo naar voor die en die mevrouw of meneer.
GEBRUIK GVD SYNONIEMEN IPV VEEL DUIDELIJKER ALS DIE VENIJNIGE KLOTEWOORDEN![]()
.
Komt door jou dat ik was veregeten, ik herhaal WAS veregeten dat ik die minachtende FLIKKER OOK HAAT enzoquote:Op zondag 6 september 2009 03:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet je aan één ding tegelijk ergeren, teveel is te slecht voor je hart.
Oeff daar had ik vroeger ook een enorme hekel aan; als iemand zegt"ik ga even een boodschapnje doen, dacht ik: het is toch gewoon boodschap, WTF!!quote:Op zondag 6 september 2009 03:48 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen dan met 'een scheutje' enzo
Edit: geen spelfout van 'een scheetje' maar ik bedoel: 'een scheutje melk'
ben ook altijd heel serieusquote:Op zondag 6 september 2009 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
Tering wat een smileys, en dat heeft dan commentaar op het woordgebruik van anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |