quote:Op zondag 6 september 2009 02:36 schreef Perico het volgende:
De Rabiës bank heeft het weer voor elkaar... ben ik blij dat ik daar al lichtjaren vanaf ben.
Ja kom staphorst is ook niet echt een stad vind je wel?quote:Op zondag 6 september 2009 02:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En ik mag in de stad waar ik woonachtig ben en de dorpen daaromheen niet pinnen op zondag bij automaten van Rabobank. Dan zit er een rolluik voor... Gereformeerd bestuur.
Maar wel om de 3 maanden "kosten" betalen voor het gebruik van mijn pinpas.![]()
Dat meen je niet....quote:Op zondag 6 september 2009 02:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En ik mag in de stad waar ik woonachtig ben en de dorpen daaromheen niet pinnen op zondag bij automaten van Rabobank. Dan zit er een rolluik voor... Gereformeerd bestuur.
[..]
Dat is nu al jaren zo...quote:
Nogal logisch buttwaus asls je dat probeert om half 3 's nachts.quote:Op zondag 6 september 2009 02:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wil ik net een last minute aanbieding bestellen en betalen met iDeal, ligt het betalingsverkeer van de Rabobank eruit door onderhoud.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad,quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef Jonathon het volgende:
Dit was aangekondigd door de Rabobank...
Wtf?quote:Op zondag 6 september 2009 02:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Maar wel om de 3 maanden "kosten" betalen voor het gebruik van mijn pinpas.![]()
Dat dus!quote:Op maandag 21 september 2009 01:12 schreef Joshua1990 het volgende:
Daarom bankier ik gewoon bij 2 banken. Zowel de Rabobank als de ING. Als 1 van de 2 een storing hebben kan ik altijd nog bij de andere terecht voor betalingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |