Daar hebben wij ze in 88 even mooi voor teruggepaktquote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef MouzurX het volgende:
Nou die hebben ons in 74 toch mooi maar effe ingemaakt
Waar is je Bijbel?quote:Op zondag 6 september 2009 00:16 schreef o.us het volgende:
Wat een kneuzenkermis![]()
![]()
Met namen als SCHWEINSTEIGER, LAHM enzo. En ze spelen ook nog eens lelijk voetbal ook.
rot op man.![]()
Onterecht, overigens. Rensenbrink had gewoon niet op de paal moeten schietenquote:Op zondag 6 september 2009 00:18 schreef MouzurX het volgende:
Nou die hebben ons in 74 toch mooi maar effe ingemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
"Mattheaus, du passierst noch kein bratwurst!"quote:
quote:"Wenn Deutschland gewinnt, feiert Deutschland. Wenn Deutschland verliert, feiert die ganze welt."
Dat was in 78 tegen Argentina.quote:Op zondag 6 september 2009 00:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Onterecht, overigens. Rensenbrink had gewoon niet op de paal moeten schieten
Ow fuckquote:
Waarom niet? Had die teveel gele kaarten?quote:Op zondag 6 september 2009 01:32 schreef Foca het volgende:
Klopt. En ook Van Hanegem was er toen niet bij.
En volgens jaar huilen we weer met ze'n allenquote:Op maandag 7 september 2009 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het Duitse voetbalelftal is nog niet eens goed genoeg om in een tafelvoetbalspel te kunnen zitten:{w
quote:
2 Jaar later het WK. Dubbel zo belangrijk. Verloren we kansloos.quote:Op zondag 6 september 2009 00:19 schreef Foca het volgende:
[..]
Daar hebben wij ze in 88 even mooi voor teruggepakt
Nederland opnieuw bevrijdt
In tegendeel Wim van Hanegem was de grootste fan van de de coach Ernst Happel. Happel konm hem op zijn oude dag echter geen basisplaats garanderen. Van Hanegem had zelfkennis en bedankte voor Oranje.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 Jaar later het WK. Dubbel zo belangrijk. Verloren we kansloos.
Heb er nooit om kunnen lachen.quote:
Ze waren allebei aan het kutten, alleen Rijkaard liet zich tot dat spugen verleiden. Terecht rood voor beide. (Dat ik dat nog allemaal weet, ik was 9...quote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er nooit om kunnen lachen.
Wel om de reclame maar niet om het spuugincident.
Bwahaha. Wanneer hebben ze eens geen kampioenschap gewonnen met penalty's?quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef tong80 het volgende:
Duitsland heeft een schitterend voetbalverleden. Met schitterene voetballers en grote prijzen.
Niks dan respect voor hun prestaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de de wedstrijd zitten die gasten in de kleedkamer oude duitsers voetballers op te noemen, geniaal verzonnen was dat allemaalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wat moet dat voorstellen?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Door al die haat hier tegen de duitsers moet ik weer terug denken aan een All Stars aflevering waarin ze tegen duitse mongolen spelen.
Die is geweldig inderdaad. Alle menschen werden brude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de de wedstrijd zitten die gasten in de kleedkamer oude duitsers voetballers op te noemen, geniaal verzonnen was dat allemaal
#FreeHat
quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die is geweldig inderdaad. Alle menschen werden brude.
Ja, wij verdienen als land respect omdat we een stel goede voetballers hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bwahaha. Wanneer hebben ze eens geen kampioenschap gewonnen met penalty's?
Duitsland heeft ook 4 keer zoveel inwoners dacht ik, als je ziet wat wij daar aan voetballers tegenover stellen verdienen wij twee keer zoveel respect. Van Basten. Gulit. Cruyff. Bergkamp. Rijkaard. Koeman. Van Persie. Sneijder. Robben. Van der Vaart. Van Bommel. Cocu. En wat hebben de Duitsers? Een Beckenbauer en een MullerO ja, en een halfbakken Klinsmann
aha, een duitser. Let the bashing beginsquote:
nee kneus ik ben geen duitserquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
aha, een duitser. Let the bashing begins
Wat deed Völler verkeerd danquote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze waren allebei aan het kutten, alleen Rijkaard liet zich tot dat spugen verleiden. Terecht rood voor beide. (Dat ik dat nog allemaal weet, ik was 9...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |