Ik heb alleen een Nederlandse ID-kaart waar mijn foto op staat. Zouden zij dit ook accepteren als geldig document denken jullie? Want ik heb dus geen Paspoort.quote:valid driver's license or state non-driver's identification card; armed forces, government, university, or recognized corporate identification card; passport, alien registration card or certificate of naturalization; current lease, mortgage or Deed of Trust; voter or vehicle registration card; or a home or vehicle insurance policy. A photocopy of your identification may be retained by agent for verification.
zoiets is het welquote:state non-driver's identification card
En dan? Nederland is nog altijd een land. Geen deelstaat van Europa.quote:Op zondag 6 september 2009 00:00 schreef Juicyhil het volgende:
ID kaart is een europees document, paspoort internationaal.
Hij hoeft er toch niet heen, alleen maar zich identificeren...quote:Op zondag 6 september 2009 00:00 schreef Juicyhil het volgende:
ID kaart is een europees document, paspoort internationaal.
Dan nog is het voor een US instantie niet ondenkbaar ook echt de daar geldende papieren te willen zien.quote:Op zondag 6 september 2009 00:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hij hoeft er toch niet heen, alleen maar zich identificeren...
Tja, als ze verder niet op documentnummer enzulks gaan controleren, zal het geen probleem wezen.quote:Op zondag 6 september 2009 00:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hij hoeft er toch niet heen, alleen maar zich identificeren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |