ze is boooossquote:
hoi appelsjap, hoes het nou met je?quote:
Maar vergeef je me?quote:
Moe.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hoi appelsjap, hoes het nou met je?
Dat gaat zomaar niet. Dit moet slijten.quote:
jij bent leukquote:
Wat kan ik eraan doen, zeg het me, ik doe hetquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dat gaat zomaar niet. Dit moet slijten.
Ja, ik dacht dat je respect voor me had Juicy!quote:
Echt lovers gebruiken koosnaampjesquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:09 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je respect voor me had Juicy!
KRIJG IK NU 10 KUDOWS?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:09 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je respect voor me had Juicy!
Dat is niet dit topic, niet ten nadele van Saab want zij is voor mij alleen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Werke-fucking-lijk waar, er is een mooie dame gespot op Fok!, en half puberend Fok geitl op desbetreffende persoon.
Je flirt met m'n zusje, verradert!!!11quote:
Het was een vriendschappelijk hartjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je flirt met m'n zusje, verradert!!!11Ik dacht.. dat we iets bijzonders hadden..
OOH ZUS, JE GUNT ME OOK NIETS!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:13 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Je flirt met m'n zusje, verradert!!!11Ik dacht.. dat we iets bijzonders hadden..
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het was een vriendschappelijk hartje![]()
Voor jou heb ik er vier![]()
![]()
![]()
pics?quote:
WAAROM KRIJGT ZIJ WEL EEN REACTIE?quote:
Jij jij kudtnewbquote:
Hier, van mij.quote:
Ik heb met Saab een regeling getroffen, dus die is tevreden. Nu heb ik de broek aan, en mag daarom met je flirtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |