Met name de omgeving van het stationquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
De kerk e.o. is wel mooi om te zien, verder is het niet zo heel leuk nee.
Maar heb wel stroom hier.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:00 schreef Penisbaard het volgende:
IK heb al een roosje in mijn MSN-naam uit respect voor de mensen in Gouda die nu zonder stroom zitten
Altijd fijn, een wandeling door de kansenwijk bij maanlicht, het geluid van duizend knappende maagdenvliesjes op de achtergrond...quote:
Ik heb ook een iPhone hoor, 32gb witquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:57 schreef Saaaaab het volgende:
Ik woon ook bij Gouda en heb ook een iPhone!
Dineren?
OH! OHH 3GS! Dan mag jij ook mee!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone hoor, 32gb wit3GS
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:29 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OH! OHH 3GS! Dan mag jij ook mee!
Ik ook! Wil je ook mee?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
oja en verder heb ik in gouda op school gezeten enzo
quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Gouda
De stad bekend om zijn kaas marokkanen.
marokkanen hebben de stroom gejat
Oja, btw ik heb geen iPhone, mag ik nog steeds mee?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:29 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
OH! OHH 3GS! Dan mag jij ook mee!
quote:
Als je er een koopt!quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:33 schreef Teezie het volgende:
[..]
Oja, btw ik heb geen iPhone, mag ik nog steeds mee?
Had ik er om gevraagd? nee.quote:
ALS JE ER OM HAD GEVRAAGD DAN ZOU JE WETEN DAT JE HET FOUT HAD DUS ZOU JE HET VERBETEREN EN ZOU IK HET DUS OOK NIET HOEVEN TE DOENquote:Op zaterdag 5 september 2009 23:46 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Had ik er om gevraagd? nee.
Dus opbokken
Waarheen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:34 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Zus..?![]()
Ik zit er op school! Mag ik asje, asje, asjeblieft ook mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |