quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef tessie het volgende:Haha Estrys, handig om die slab maar even om te houden dan ja.
Hier worden Graeme en ik regelmatig samen ondergespuugt door hem, sinds hij met een golfje spuugt. Ben je net aangekleed samen beneden, flesje erin, kan je weer naar boven om allebei om te kleden
Ik moet straks naar het CWI (omdat mijn contract dus niet verlengd wordt), dus ik heb de kleren die ik daarvoor aan wil doen, nu nog maar niet aan

Als mn moeder hier is om op te passen, kleed ik me nog wel ff snel om.
Wat sneu Tessie, dat je contract niet wordt verlengd. Sterkte ermee!
Ja dat spugen is zowat. Wij krijgen nu na een fruit of groentehapje en de daarop volgende voeding soms nog wat van het fruit of groentehapje terug. Laatst hebben wij rode biet gegeven. Kind tot op de luier uitgekleed alles met keukendoek afgedekt. Nadat Jair aangekleed en wel was kwam er natuurlijk nog wat rode biet naar boven. Gelukkig ging het er toch nog uit.
Bedankt Zweefvliegje: Onze vakantie was heerlijk. Ik vond het ook een beetje eng omdat het water wat minder warm was. Het water was warmer dan een wedstrijdenbad/ volwassenenbad maar wel kouder dan het babybad in bijvoorbeeld de Meerkamp. Wij hebben hem gewoon goed in de gaten gehouden. Eerst langzaam en korter laten wennen. Zodra wij het idee hadden, dat hij het te koud had ging hij eruit.
Beterschap voor Danique en Elin!
Wat betreft harde ontlasting: heeft Jair ook wel eens last van. Als je kind al zoveel drinkt, misschien nog wat extra fruit geven vooral appel/ peer en pruim schijnen bijzonder te laxeren.
Mikoxx ik had ook iets gehoord, dat met het slaappatroon van babys te maken heeft, dat zij na 45 minuten vaak wakker worden. Als er iets van 3 uur tussen de voedingen zit en zij lijken erg wakker kun je misschien even laten spelen en dan nog eens laten slapen voor de volgende voeding. 2 keer 45 minuten is ook wel 1,5 uur, dus dat komt dan mooi uit. Dat doen wij ook soms. Soms wordt hij ook wel eens wakker omdat hij een poepluier heeft of zoiets. Dan kun je ook wel proberen om ze even te aaien en op de arm te nemen en dan weer in bed te leggen, kijken of ze nog willen slapen.