abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72546343
Oh en Huup? Zorg dat er geen visite is of komt als de wvk bij je langskomt! BIj mij kwamen onverwacht mensen langs , een kwartiertje nadat ze binnen kwam. Ze werden subiet de deur uitgejaagd, ik schaamde me echt dood. Het ging zo rap, voor ik het wist waren ze weer verdwenen, ik had heel geen tijd om "ho ff, dit is mijn huis" te denken. Duizend maal excuses gemaakt aan de mensen die langskwamen, die wisten ook niet goed wat ze overkwam.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:47:08 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72546469
@Zweefvliegje, zijn temperatuur is eigenlijk sinds zijn geboorte 36,8 en dat is het eigenlijk altijd gebleven.
zijn laagste is 36,5 geweest.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72546561
Bodpa, dat is ook raar dat ze zomaar mensen uit jouw huis wegstuurde

Graeme wordt de laatste tijd snachts elke keer om 4.11uur wakker Dan wil hij zn speentje en slaapt hij weer verder. Tot 4.19 uur. Dan is hij zijn speentje weer kwijt en wil hij hem opnieuw. Gewoon al een week op precies die tijden. Hoe raar is dat
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:01:30 #104
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72546828
Dat is heel raar Tessie wat gek!

Hier een beetje een ziek mannetje... Gister na de prikjes eerst nergens last van, gewoon 37,2. Toen om 18.30 ineens 38,2. In bad gedaan en daarna eten, boekje bekijken en toen huilen, huilen, krijsen, huilen, gillen zo zielig. Dus maar een paracetamol gegeven. Om 23.00 nog steeds 38,2. Beetje maar gegeten (90 cc van de 170 cc). Vannacht 2 x eruit om hem te troosten en vanmorgen 38,9 . Hij was wel gewoon vrolijk. Wel beetje moeite met slapen en eten ook nog niet helemaal op gang. Flesjes van 150 cc en meer gaat er even niet. Hij voelt ook zo warm. Net even van 10.15 tot 11.15 buik op buik samen in bed gelegen
Niet mieten! Door gieten!
pi_72547090
Duidelijk een man van de klok die Graeme!
pi_72547201
Ja vreemd he!

Seilram, wat ontzettend sneu voor Joep! Lijk me echt zo naar als je beeb zich zo niet lekker voelt.
pi_72547452
Graeme wat stipt!

Bodpa wat idioot
hier verwacht ik geen visite verder, maar fijn dat je het even zegt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72547495
Dat had die vrouw dus niet hoeven proberen om mijn visite weg te jagen. Hoewel ik denk ik zelf wel mijn visite buiten had laten staan onder het motto komt nu niet uit. De wvk komt op afspraak, die visite niet dus vind ik het niet meer dan normaal dat ik tegen de visite zeg dat ze beter later terug moeten komen. Is toch raar om mensen te ontvangen wanneer je met iemand in gesprek bent die daar nota bene een afspraak voor heeft gemaakt. Neemt niet weg dat de het niet de taak van de wvk is om mensen weg te sturen.

Seb moet vandaag op de foto op het kdv Nou hoop ik dat hij nog een beetje een schoon shirt heeft tegen die tijd Heb hem vanmorgen met een slabber om afgegeven
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_72547612
Haha Estrys, handig om die slab maar even om te houden dan ja.
Hier worden Graeme en ik regelmatig samen ondergespuugt door hem, sinds hij met een golfje spuugt. Ben je net aangekleed samen beneden, flesje erin, kan je weer naar boven om allebei om te kleden
Ik moet straks naar het CWI (omdat mijn contract dus niet verlengd wordt), dus ik heb de kleren die ik daarvoor aan wil doen, nu nog maar niet aan Als mn moeder hier is om op te passen, kleed ik me nog wel ff snel om.
pi_72547746
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef tessie het volgende:
Haha Estrys, handig om die slab maar even om te houden dan ja.
Hier worden Graeme en ik regelmatig samen ondergespuugt door hem, sinds hij met een golfje spuugt. Ben je net aangekleed samen beneden, flesje erin, kan je weer naar boven om allebei om te kleden
Ik moet straks naar het CWI (omdat mijn contract dus niet verlengd wordt), dus ik heb de kleren die ik daarvoor aan wil doen, nu nog maar niet aan Als mn moeder hier is om op te passen, kleed ik me nog wel ff snel om.
Ach ja, hoe herkenbaar
Mijn zus wilde laatst perse Seb eten geven, hij kreeg worteltjes. Maar ze ging 's avonds naar een feestje en had haar mooie feestjurk al aan. Mijn moeder (Seb was daar logeren) zei nog leg nou iets groters over je schouder dan een spuugdoekje. Maar tante was eigenwijs... Nu is ze weer even genezen van "ik wil Seb eten geven"
pi_72547776
Ik ben het met je eens Estrys. Ze kwamen onverwacht, dat was het hele eieren eten. En dat het zo razendsnel ging. Visite komt binnen, wvk zegt dat ze er nog wel een uurtje zit en dat ze weg moeten gaan, exit visite. Ging volkomen langs me heen, voor ik het wist waren ze weer weg. Anders stel je nog even voor dat ze wat later terugkomen ofzo. Anyway, water under the bridge enzo
pi_72547801
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben het met je eens Estrys. Ze kwamen onverwacht, dat was het hele eieren eten. En dat het zo razendsnel ging. Visite komt binnen, wvk zegt dat ze er nog wel een uurtje zit en dat ze weg moeten gaan, exit visite. Ging volkomen langs me heen, voor ik het wist waren ze weer weg. Anders stel je nog even voor dat ze wat later terugkomen ofzo. Anyway, water under the bridge enzo
Ja beetje raar dat ze je niet zelf de kans geeft Hoe is het met je druktemaker?
pi_72548225
Druktemaker heeft last van zijn eigen wil. Of van de mijne.
Hij mag niet aan de stopcontacten, huilen. Dat snoertje dan? Nee, dat mag ook niet. Druktemaker werpt zich naar achter van verdriet. In de box? Weer de ik werp me naar achter modus, waar ie bij voorkeur dan ook nog zijn hoofd bij stoot. Hij heeft echt een bruut als moeder, dat blijkt.
Verder is ie nog steeds hardstikke lief en goedlachs.

Nog een vraag trouwens: hij produceert keutels van het formaat van een volwassene. Dat doet hem natuurlijk zeer, hij grijpt echt met zijn handen naar zijn billen als hij aan het persen is. Moet er ook van huilen en heeft soms scheurtjes bij zijn poeperd. Hij drinkt tussen de 800 -1000 cc per dag, buiten fruit/groentehappen en yoghurt om. Iemand nog een tip? Ik vind het zo zielig.
pi_72548500
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef bodpa09 het volgende:
Druktemaker heeft last van zijn eigen wil. Of van de mijne.
Hij mag niet aan de stopcontacten, huilen. Dat snoertje dan? Nee, dat mag ook niet. Druktemaker werpt zich naar achter van verdriet. In de box? Weer de ik werp me naar achter modus, waar ie bij voorkeur dan ook nog zijn hoofd bij stoot. Hij heeft echt een bruut als moeder, dat blijkt.
Verder is ie nog steeds hardstikke lief en goedlachs.

Nog een vraag trouwens: hij produceert keutels van het formaat van een volwassene. Dat doet hem natuurlijk zeer, hij grijpt echt met zijn handen naar zijn billen als hij aan het persen is. Moet er ook van huilen en heeft soms scheurtjes bij zijn poeperd. Hij drinkt tussen de 800 -1000 cc per dag, buiten fruit/groentehappen en yoghurt om. Iemand nog een tip? Ik vind het zo zielig.
Niet dat het met poepen te maken heeft maar tussen de 800 en 1000 cc is dat niet veel? Hoe oud is hij? Vorige keer was maximale 700 cc bij ons CB en toenw as Seb 7 maanden
pi_72548648
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:39 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ach ja, hoe herkenbaar
Mijn zus wilde laatst perse Seb eten geven, hij kreeg worteltjes. Maar ze ging 's avonds naar een feestje en had haar mooie feestjurk al aan. Mijn moeder (Seb was daar logeren) zei nog leg nou iets groters over je schouder dan een spuugdoekje. Maar tante was eigenwijs... Nu is ze weer even genezen van "ik wil Seb eten geven"
Worteltjes ook nog Dat geeft vast mooie vlekken. Ik ben hier ook al van de gewone spuugdoekjes afgestapt voor na een flesje hoor. Dan gebruik ik beter een dubbelgevouwen hydrofielluier.

Graeme ligt nu naast me op de bank op zijn buik te slapen, en net werd hij ineens een beetje wakker, kwam hij gelijk helemaal omhoog met zn hoofdje en zat ie me met grote ogen aan te kijken. Ik moest er zo om lachen, zo schattig! En toen gaf ik hem zijn speen, en ging hij weer gewoon gelijk weer liggen en verder slapen
pi_72548760
Het is geen 800-1000 cc melk hoor. Hij krijgt 's morgens 180/6 melk + bambix, bij de boterham 90/3 en 's avonds 180/6. Dan kom je op 500 aan melk, rest is water en een heel klein pietsie roosvicee.

Oh en hij is 9 maanden en 6 dagen.
pi_72548865
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef bodpa09 het volgende:
Het is geen 800-1000 cc melk hoor. Hij krijgt 's morgens 180/6 melk + bambix, bij de boterham 90/3 en 's avonds 180/6. Dan kom je op 500 aan melk, rest is water en een heel klein pietsie roosvicee.

Oh en hij is 9 maanden en 6 dagen.
Ik dacht al
pi_72549368
Geen idee Bodpa, wel naar lijkt me dat hij er zoveel pijn bij heeft

hier is net weer visite de deur uit; met hun dochtertje van 2. Man wat een stem zit er op dat meiske zeg
madame is gewend om alle aandacht te krijgen zeg maar, laten we het daar op houden
wel heel leuk om te zien hoe ze al helemaal aan het rondkeutelen was en aan het babbelen enzo en je dan te realiseren dat je over twee jaar ook zo'n frummel hebt die kan lopen enzo. Onwerkelijk, dat wel, maar wel leuk om bij weg te dromen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 13:44:47 #119
5428 crew  miss_sly
pi_72549473
bodpa, wat naar lijkt me dat. Olijfolie door de fles, is dat wat?

We hebben Senna net gewogen bij de borstvooedingswinkel: 5390! weer ruim 500 gr in 2 weken!
ze gaat nu op de groeicurve van borstvoeding.com boven het middelste lijntje uit hoef ik me tocg geen zorgen over te maken he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72549542
zal toch niet miss?
ik had altijd begrepen dat kindjes nooit echt teveel borstvoeding konden krijgen. En misschien groeit ze ook wel in hortjes en stootjes he. De ene keer wat in de breedte en daarna weer wat in de lengte. Komt vast goed, lekker prupke dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 14:00:46 #121
5428 crew  miss_sly
pi_72549828
Ach nee, dat is ook zo, bv kan niet teveel worden gegeven. En dat is alles wat zekrijgt, dus zal ze idd wel nu even in de breedte groeien
Ik vind haar niet echt eenprupke, hoewel ze wel hele lekkere spekkies heeft
En een ding is duidleijk: het is niet dat ze huilt of weinig slaapt, omdat ze uitgehongerd is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:02:50 #122
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72549869
Nee joh, daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor Miss... zolang ze niet boven de bovenste lijn komt...

Bodpa ik heb ook geen idee. Hij krijgt zo te lezen genoeg drinken.

Kleurdoos, hoe ging het vandaag bij de huisarts??

Seb, doorslapen Heerlijk voor jullie Estrys!

Beterschap voor Joep.

Lennon wil bijna niet meer liggen bij het kdv, hij wil alleen nog maar zitten en dat kan hij nog niet zelf, dus hi is soms een beetje gefrustreerd. In de box thuis gaat het eventjes goed, dan gaat hij op zn buik spelen en na een paar minuten weer huilen. Hebben jullie je kind gewoon laten liggen op de buik of teruggelegd op de rug?? Verder is hij heel vrolijk...
Ow en hij wil geen brood eten... beetje kauwen/zuigen aan een korst of bolletje gaat best, maar stukjes met smeerkaas of appelstroop wil meneer niet. HIj zuigt het beleg eraf en eet het brood niet op. Volgende keer maar vragen op cb of dat erg is. HIj moet eigenlijk tussen de middag meer brood en minder melkvoeding krijgen, maar ik geef hem nu nog steeds 180/6. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet.
Make love, not war ☮
pi_72549918
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Nee joh, daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor Miss... zolang ze niet boven de bovenste lijn komt...

Bodpa ik heb ook geen idee. Hij krijgt zo te lezen genoeg drinken.

Kleurdoos, hoe ging het vandaag bij de huisarts??

Seb, doorslapen Heerlijk voor jullie Estrys!

Beterschap voor Joep.

Lennon wil bijna niet meer liggen bij het kdv, hij wil alleen nog maar zitten en dat kan hij nog niet zelf, dus hi is soms een beetje gefrustreerd. In de box thuis gaat het eventjes goed, dan gaat hij op zn buik spelen en na een paar minuten weer huilen. Hebben jullie je kind gewoon laten liggen op de buik of teruggelegd op de rug?? Verder is hij heel vrolijk...
Ik draaide Seb steeds terug en dan lag hij binnen een seconde weer op zijn buik.
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:05:38 #124
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72549930
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik draaide Seb steeds terug en dan lag hij binnen een seconde weer op zijn buik.
En hoe lang hielden jullie dat vol?
Make love, not war ☮
pi_72549996
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

En hoe lang hielden jullie dat vol?
Geloof me, dat wil je niet weten

Ik heb op een gegeven moment een Bumbo seat gekocht, werd er een beetje simpel van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')