Ach ja, hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef tessie het volgende:
Haha Estrys, handig om die slab maar even om te houden dan ja.
Hier worden Graeme en ik regelmatig samen ondergespuugt door hem, sinds hij met een golfje spuugt. Ben je net aangekleed samen beneden, flesje erin, kan je weer naar boven om allebei om te kleden![]()
Ik moet straks naar het CWI (omdat mijn contract dus niet verlengd wordt), dus ik heb de kleren die ik daarvoor aan wil doen, nu nog maar niet aanAls mn moeder hier is om op te passen, kleed ik me nog wel ff snel om.
Ja beetje raar dat ze je niet zelf de kans geeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben het met je eens Estrys. Ze kwamen onverwacht, dat was het hele eieren eten. En dat het zo razendsnel ging. Visite komt binnen, wvk zegt dat ze er nog wel een uurtje zit en dat ze weg moeten gaan, exit visite. Ging volkomen langs me heen, voor ik het wist waren ze weer weg. Anders stel je nog even voor dat ze wat later terugkomen ofzo. Anyway, water under the bridge enzo
Niet dat het met poepen te maken heeft maar tussen de 800 en 1000 cc is dat niet veel? Hoe oud is hij? Vorige keer was maximale 700 cc bij ons CB en toenw as Seb 7 maandenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef bodpa09 het volgende:
Druktemaker heeft last van zijn eigen wil. Of van de mijne.![]()
Hij mag niet aan de stopcontacten, huilen. Dat snoertje dan? Nee, dat mag ook niet. Druktemaker werpt zich naar achter van verdriet. In de box? Weer de ik werp me naar achter modus, waar ie bij voorkeur dan ook nog zijn hoofd bij stoot. Hij heeft echt een bruut als moeder, dat blijkt.![]()
Verder is ie nog steeds hardstikke lief en goedlachs.
Nog een vraag trouwens: hij produceert keutels van het formaat van een volwassene. Dat doet hem natuurlijk zeer, hij grijpt echt met zijn handen naar zijn billen als hij aan het persen is. Moet er ook van huilen en heeft soms scheurtjes bij zijn poeperd. Hij drinkt tussen de 800 -1000 cc per dag, buiten fruit/groentehappen en yoghurt om. Iemand nog een tip? Ik vind het zo zielig.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ach ja, hoe herkenbaar![]()
Mijn zus wilde laatst perse Seb eten geven, hij kreeg worteltjes. Maar ze ging 's avonds naar een feestje en had haar mooie feestjurk al aan. Mijn moeder (Seb was daar logeren) zei nog leg nou iets groters over je schouder dan een spuugdoekje. Maar tante was eigenwijs...Nu is ze weer even genezen van "ik wil Seb eten geven"
Ik dacht alquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef bodpa09 het volgende:
Het is geen 800-1000 cc melk hoor. Hij krijgt 's morgens 180/6 melk + bambix, bij de boterham 90/3 en 's avonds 180/6. Dan kom je op 500 aan melk, rest is water en een heel klein pietsie roosvicee.
Oh en hij is 9 maanden en 6 dagen.![]()
Ik draaide Seb steeds terug en dan lag hij binnen een seconde weer op zijn buik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Nee joh, daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor Miss... zolang ze niet boven de bovenste lijn komt...
Bodpa ik heb ook geen idee. Hij krijgt zo te lezen genoeg drinken.
Kleurdoos, hoe ging het vandaag bij de huisarts??
Seb, doorslapenHeerlijk voor jullie Estrys!
Beterschap voor Joep.![]()
Lennon wil bijna niet meer liggen bij het kdv, hij wil alleen nog maar zitten en dat kan hij nog niet zelf, dus hi is soms een beetje gefrustreerd. In de box thuis gaat het eventjes goed, dan gaat hij op zn buik spelen en na een paar minuten weer huilen. Hebben jullie je kind gewoon laten liggen op de buik of teruggelegd op de rug?? Verder is hij heel vrolijk...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik draaide Seb steeds terug en dan lag hij binnen een seconde weer op zijn buik.
Geloof me, dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]En hoe lang hielden jullie dat vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |