Hoop dat het werkt miss_sly. Ik moet zeggen dat ik ook wel vind dat Senna veel wakker is hoor, zeker in vergelijking met Joep en die is net wat ouder. Aan de andere kant... vaak weten ze het zelf wel goed te regelen allemaal.
Vanmorgen weer naar het CB geweest. Hij is vandaag 4 maanden, 60 cm en 5700 gram! Hij zit mooi in de curve en niet meer er onder

Nog wel iets onder de grens... maar ja, als maar 2 kilo weegt als je ter aarde komt heb je wat in te halen.
Ik mag de fles van 23.00 gaan afbouwen. Deze week geen 200 cc aanbieden, maar 150, de week erop 100 en dan alleen nog om 20.00 een papflesje. Ik ben benieuwd. Over 2 weken ga ik dan ook eens kijken of hij een hapje gepureerde snijboontjes lust. NIet al ter vervaning, maar om te leren dat er ook andere smaakjes zijn. Lijkt me zo leuk.
Verder moet ik hem wel vaker op een kleed leggen zei ze. Joep is met regelmaat in zijn wipstoel, maar daar heeft hij tuurlijk niet echt de ruimte om te bewegen en te leren rollen enzo. Vanmiddag dus al samen op de grond gelegen.
Ow en zo leuk. Hij begon te lachen op het cb... niet zomaar, nee echt 5 minuten helemaal dubbel gelegen!! Het was zo grappig. Die mevrouw en ik konden gewoon even niet verder praten, hij lachte zo hard. Zij zei op een gegeven moment: nou, ik dacht net wat een vrolijke kerel, maar nu vraag ik me af of hij me niet gewoon aan het uitlachen is
En toen kwamen de prikjes en was het lachen snel over