* sluit me hier bij aan*quote:Op zondag 6 september 2009 19:44 schreef tessie het volgende:
Hebben alle zwembaden eigenlijk dan een speciale tijd dat het water warmer is? En kon je nou beter niet in een zwembad met chloor? Ik wil ook binnenkort met Graeme gaan zwemmen maar weet niet zo goed hoe enzo...
dat verschilt per zwembad. Je kan het beste dus even bellen. In 'ons' zwembad gebruiken ze al jaren geen chloor meeraar ozon.quote:
Bij ons namen sommige mensen de maxicosi mee naar binnen. Dan kan je dus makkelijk alleen gaan. Ik ben nooit alleen gegaan. Wij deden om en om omkleden en de een Seb aankleden. Ik leg dan wel een handdoek op een stoel klaar zodat ik het snel kan pakken. Wij gingen inderdaad na dat kwartiertje weer naar huis, kind was ook doodop dus vond het mooi geweest. Je kan natuurlijk wel daarna nog een keer, wat jij wil en wat je kindje wil. (donderdag gaan we voor het eerst babyzwemmen in een groep)quote:Op zondag 6 september 2009 20:11 schreef tessie het volgende:
Het zwembad hier is ook 34 graden, maar ze gebruiken wel chloor. Graeme houdt zijn temperatuur al vanaf zijn geboorte goed vast, dus dat is denk ik niet zo´n probleem. Ik vind het ook wel eng om voor het eerst te gaan. Ik weet helemaal niet of hij het wel fijn vind, en ik weet ook niet zo goed wat we moeten doen zeg maarLeg je ergens naast het zwembad dan ook gelijk al een handdoek klaar? En ga je dan na een kwartiertje zwemmen ook echt weer naar huis? Of doe je dan gewoon even aan de kant zitten met een handdoek om en later nog eventjes?
En gaan jullie ook wel eens alleen met je baby, of moet je altijd iemand mee hebben? Anders is het zo moeilijk met omkleden lijkt me?
quote:Op zondag 6 september 2009 19:59 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij ons is het zwembad 34 graden en er wordt geen chloor gebruikt, maar volgens mij maakt dat niet zo superveel uit. Er is nog nooit bewezen dat dat perse slecht is ofzo.
Er is een onderzoek geweest, op internet las ik dit:quote:Op zondag 6 september 2009 20:42 schreef oeke het volgende:
[..]
Bij de na-zwangerschapsgym zeiden ze dat chloor bij die kleintjes de kans op astma vergroot. Of het waar is weet ik niet, maar ik kom zelf ook altijd met traanogen uit het chloor dus het lijkt me sowieso niet zo lekker.
Is er geen baby/kinderzwemuurtje bij jullie in de buurt Tessie?
Ik ga eigenlijk altijd alleen met Lianne.quote:Op zondag 6 september 2009 20:11 schreef tessie het volgende:
Het zwembad hier is ook 34 graden, maar ze gebruiken wel chloor. Graeme houdt zijn temperatuur al vanaf zijn geboorte goed vast, dus dat is denk ik niet zo´n probleem. Ik vind het ook wel eng om voor het eerst te gaan. Ik weet helemaal niet of hij het wel fijn vind, en ik weet ook niet zo goed wat we moeten doen zeg maarLeg je ergens naast het zwembad dan ook gelijk al een handdoek klaar? En ga je dan na een kwartiertje zwemmen ook echt weer naar huis? Of doe je dan gewoon even aan de kant zitten met een handdoek om en later nog eventjes?
En gaan jullie ook wel eens alleen met je baby, of moet je altijd iemand mee hebben? Anders is het zo moeilijk met omkleden lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |