Die mocht niet mee, ik had er weinig behoefte aan dat ze eme zou gaan naar een wedstrijd waarvan we wisten datw e met grote cijfers onderuit zouden gaanquote:Op zondag 6 september 2009 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat vond je vriendin hiervan Trannellius
En nu maar hopen dat ze niet weet hoe ze de standen op onze websiste kan bekijkenquote:Op maandag 7 september 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
Mooi om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijn en dat de eerste leugens al verteld zijn.
En ach....leugen....ik noem het een halve waarheidquote:Op maandag 7 september 2009 11:06 schreef Prosac het volgende:
Mooi om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijn en dat de eerste leugens al verteld zijn.
Toch wel lekker he een weekend?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:
Morgen weer voetballen!1
9:15 verzamelen
12:30 klaar met voetballen en op tijd de kantine in
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef Siniti het volgende:
Wat een mietjes zijn jullie
"OH NOES WE VERLIEZEN KOM WE GAAN BIER ZUIPEN"
Dan mag ik ook wel weer gaan beginnen.quote:
Mjah, ik heb mij samen met 3 vrienden opgegeven, wat een erg goede stok achter de deur is. Verder is de klik met de hele groep vrij goed te noemen, dus dat scheelt ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel weer gaan beginnen.![]()
Aan de ene kant zou ik het wel weer leuk vinden hoor maar aan de andere kant de verplichting elke zondag weer.![]()
Ik heb dat ruim twintig jaar gehad en werd het zat dat ik mijn eigen weekend meer kon inplannen, maar het spelleteje zelf vind ik nog steeds leuk.
Kenker wat een tijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef Trannellius het volgende:
Morgen weer voetballen!1
9:15 verzamelen
12:30 klaar met voetballen en op tijd de kantine in
Dit is ook verreweg het vroegste tijdstip. de rest van de competitie wordt gewoon tussen 1 en 2 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kenker wat een tijdenIk zou niet eens gaan, opbokken, je deelt me maar in op een normale tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |