abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72470143
Waarom zijn de supermarkten op zaterdagmiddag toch altijd overbevolkt met bejaarden. De hele week hebben ze de tijd om naar de supermarkt te gaan, maar nee ze moeten persé op zaterdag. De enige dag in de week dat werkende tijd hebben om naar de supermarkt te gaan.

Op zich niet erg, maar die hangbejaarden blokkeren de hele winkel. Ze lopen te kletsen midden in de gangpaden, lopen te slenteren door de winkel, dringen voor bij de kassa, lopen tegen je schenen aan te duwen met hun kar of rollator, gaan als de cassiere klaar is met scannen pas hun portemonnee zoeken om vervolgens te gaan zoeken naar hun geld, enzovoorts. Dat terwijl de werkende zijn enige dag dat hij kan winkelen voorbij ziet vliegen door het gewacht op die bejaarden.

Klacht: bejaarden op zaterdag in de supermarkt
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:35:32 #2
250488 Teezie
niet(machine)
pi_72470170
HATRICK IN FIPO
Chubun Tomata
pi_72470285
Gewoon op zondag naar de supermarkt gaan, dan zitten al die bejaarden in de kerk.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_72470529
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:34 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom zijn de supermarkten op zaterdagmiddag toch altijd overbevolkt met bejaarden. De hele week hebben ze de tijd om naar de supermarkt te gaan, maar nee ze moeten persé op zaterdag. De enige dag in de week dat werkende tijd hebben om naar de supermarkt te gaan.

Op zich niet erg, maar die hangbejaarden blokkeren de hele winkel. Ze lopen te kletsen midden in de gangpaden, lopen te slenteren door de winkel, dringen voor bij de kassa, lopen tegen je schenen aan te duwen met hun kar of rollator, gaan als de cassiere klaar is met scannen pas hun portemonnee zoeken om vervolgens te gaan zoeken naar hun geld, enzovoorts. Dat terwijl de werkende zijn enige dag dat hij kan winkelen voorbij ziet vliegen door het gewacht op die bejaarden.

Klacht: bejaarden op zaterdag in de supermarkt
Ga dan vroeg in de ochtend heen, of direkt na werktijd.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:25:38 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_72471594
terechte klacht
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_72471719
Bejaarden .
pi_72471728
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:35 schreef Teezie het volgende:
HATRICK IN FIPO
ban plz
pi_72471743
Ga dan op maandagochtend, nergens last van.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:32:11 #9
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_72471811
ik weet niet tot hoe laat je werkt, maar hier is de AH elke dag tot 22:00 open, behalve op zondag
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_72471844
Bejaarden moeten gedwongen worden om alleen doordeweeks tussen 10.00 en 14.00 in winkels te komen, anders winkelontzegging. Ik heb er zo'n teringhekel aan als ik om 18.00 aan de kassa sta met m'n avondeten, en zo'n fossiel staat daar met muntjes haar beker rijstepap af te rekenen. En vervolgens moeten ze ook nog door de kassiere geholpen worden want ze zien het verschil niet tussen 10, 20 en 50 cent...
pi_72474309
Eensch!

Daarnaast zou ik ook graag de verplichting van een mandje voor die oude graftakken zien. Ze kunnen al amper met hun auto en rollator overweg en mijn kuiten zouden het prettig vinden dat er geen karretjes afdruk in staan. Misschien zouden ze ook speciale bejaardenkassa's moeten invoeren.

Maar goed het helpt ook als je rond half 6 boodschappen gaat doen op een doordeweekse dag. Helaas lukte dat afgelopen week niet en moest ik me vandaag begeven tussen de bejaarden en mensen die met hun kinderen boodschappen gaan doen. Ik ben erg voor ballenbakken bij iedere supermarkt....zolang die zeurende jengelende kutkinderen maar niet mee genomen worden. Geef die ouders desnoods allemaal een boodschappen-oppas. Of laat papa oppassen terwijl mama de boodschappen haalt. Ik beloof nu alvast plechtig dat als ik ooit klein grut heb dat ik ze netjes aan een riempje voor de deur achterlaat bij de super
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')