I know, maar wie weet misschien een weekend.quote:Op maandag 28 september 2009 01:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tijd maak je....
zegt deze kooswerkeloos
Mja weet ik. Het is ook meer bedoelt bij de 157 zo van "wil je beter in pow, neem dan de pointy" Misschien niet helemaal duidelijk. Zal er nog wel eens naar kijken.quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
I know, maar wie weet misschien een weekend.
Wwe zullen zien!![]()
Ik zag net op je site dat de t.rice erop stond, moet ik nu al pre-orderen of kan ik beter wachten totdat je de union bindingen ook binnen heb?
p.s.
zit net de beschrijving te lezen van de t.rice 157 hier heb je dezelfde beschrijving bij gezet als bij de 161.5 en 164.5, maar de 157 heeft een blunt shape nose en geen pointy.
Dan zou ik toch ook even bij Duijvestein informeren of ze toevallig ook jouw maat nog hebben, want dit is toch hetzelfde board?quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Vono het volgende:
[..]
Ik krijg hem btw voor 340 van mijn local shop![]()
ach, de bovenkant word toch gestickerd.
Jij nu ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja weet ik. Het is ook meer bedoelt bij de 157 zo van "wil je beter in pow, neem dan de pointy" Misschien niet helemaal duidelijk. Zal er nog wel eens naar kijken.
en je hebt een pm
ja, dat is 'em. Even mailenquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:17 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Dan zou ik toch ook even bij Duijvestein informeren of ze toevallig ook jouw maat nog hebben, want dit is toch hetzelfde board?
http://www.duijvestein-wintersport.nl/21-Snowboard_Burton_Fix.html?product_id=37225&sell=yes
voor 240 euro
Dan heb je pech straks in je groen zwarte combiquote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Dwyrin het volgende:
Niet echt mijn kleuren, vind de gele versie van de broek wel erg nice
Ik vindt het wel vet, ik heb ook een behoorlijk opvallende boardshort en meeste mensen vonden hem gewoon tof! En heb ook een trui van analog die behoorlijk fel groen is maar nog niks over gehoord dat ie lelijk was ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Komakie het volgende:
btw wat vinden jullie van dit setje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren opgehangen in onze showroom ruimte in de Ski-inn en een heleboel mensen vonden het te fel enzo. Waren we allemaal skiers van boven de 35 jaar oud(nu maar hopen dat er niemand hier dit ouder is dan 35
)
Ik vind het een super cool setje. Als we hem in mijn maat hadden gehad zou ik hem zo aantrekken. Of ben ik nou gek
Er hangt ook een ietsje neutralere set. Daar hebben we al wel goede reacties op gehad. Het gaat er alleen even om dat we dus niet helemaal gek zijn om die combi te gebruiken.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:13 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik vindt het wel vet, ik heb ook een behoorlijk opvallende boardshort en meeste mensen vonden hem gewoon tof! En heb ook een trui van analog die behoorlijk fel groen is maar nog niks over gehoord dat ie lelijk was ofzo.
Die mensen van > 35jaar zullen het dan wel niet aandoen maar er zijn genoeg mensen die het wel aandoen.
Kan je trouwens niet een iets minder fel (neutraal) setje ophangen, heb je ook de aandacht van de oudere mensen.
Achja er zijn genoeg mensen die het vet vinden, de oudere garde blijkbaar niet dus (hoewel je soms een enkeling ziet met felle setjes) het is de leeftijd/mindset denk.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er hangt ook een ietsje neutralere set. Daar hebben we al wel goede reacties op gehad. Het gaat er alleen even om dat we dus niet helemaal gek zijn om die combi te gebruiken.
Ze hadden hem trouwens wel mooi gevonden met bijvoorbeeld een zwarte broek of een zwarte jas. Maar ja in dat andere setje zit ook al een zwarte broek dus dat is vrij nutteloos
Ik draag kleding die ik leuk vindt het moet niet perse opvallen maar het is geen probleem als dat het wel doet.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef onearmedman het volgende:
Sowieso hebben veel snowboarders toch zoiets van, des te veller/opvallender des te beter? Je ziet snowboarders overal met vreemde combinaties, om zoveel mogelijk op te vallen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Fugie het volgende:
Veel mensen zijn bang om iets fels te dragen, is eng ofzo. Ik vind het juist leuk om met een beetje kleurige dingen rond te lopen, anders is het zo saai
Ik vind het echt een stoere setquote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Komakie het volgende:
btw wat vinden jullie van dit setje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren opgehangen in onze showroom ruimte in de Ski-inn en een heleboel mensen vonden het te fel enzo. Waren we allemaal skiers van boven de 35 jaar oud(nu maar hopen dat er niemand hier dit ouder is dan 35
)
Ik vind het een super cool setje. Als we hem in mijn maat hadden gehad zou ik hem zo aantrekken. Of ben ik nou gek
Mensen die zeggen dat ze bepaalde kleding dragen "omdat ze het zelf leuk vinden" vind ik onzin. Ik snap best wat je bedoelt hoor maar je blik wordt natuurlijk geschapen door de maatschappij, je gaat niet iets dragen wat je zelf leuk vindt, maar de rest van de wereld belachelijk eruit vindt zien. Mensen zeggen altijd ja dit draag ik omdat ik het zelf leuk vind, maar stiekem hopen/verwachten ze toch dat anderen het ook leuk vinden, en daar is ook niks mis mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef MarcoD het volgende:
3. mensen die het allemaal niets uitmaakt als ze het zelf maar leuk vinden.
Ik had het iets anders moeten formuleren ja, ze vinden het allebei leuk maakt niet uit of het opvalt of niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze bepaalde kleding dragen "omdat ze het zelf leuk vinden" vind ik onzin. Ik snap best wat je bedoelt hoor maar je blik wordt natuurlijk geschapen door de maatschappij, je gaat niet iets dragen wat je zelf leuk vindt, maar de rest van de wereld belachelijk eruit vindt zien. Mensen zeggen altijd ja dit draag ik omdat ik het zelf leuk vind, maar stiekem hopen/verwachten ze toch dat anderen het ook leuk vinden, en daar is ook niks mis mee.
Maar dat gaat heel ergens anders over, verder ontopic.
Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kgquote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Salatrel het volgende:
wat mij ooit eens verteld is (wellicht dat Komakie hier wat meer over kan roepen) is dat gewenste breedte ook afhankelijk is van je gewicht en niet alleen schoenmaat.
Ik weet er niet genoeg van om je advies te geven, maar ik vind het wel een vet stoer mannenboard. En het lijkt er goed uit te zien, ook best goede bindingen denk ik..quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kg
http://link.marktplaats.nl/283079751
Zag dat staan, is zoiets iets?
Ik wil gewoon een board waar ik lekker die berg mee afkan, hoef geen stunt dingen ofzo te gaan of weet ik het wat allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |