abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73191586
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tijd maak je....

zegt deze kooswerkeloos
I know, maar wie weet misschien een weekend.
Wwe zullen zien!

Ik zag net op je site dat de t.rice erop stond, moet ik nu al pre-orderen of kan ik beter wachten totdat je de union bindingen ook binnen heb?

p.s.
zit net de beschrijving te lezen van de t.rice 157 hier heb je dezelfde beschrijving bij gezet als bij de 161.5 en 164.5, maar de 157 heeft een blunt shape nose en geen pointy.

[ Bericht 5% gewijzigd door MarcoD op 28-09-2009 20:38:44 ]
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 29 september 2009 @ 00:44:47 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73200444
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef MarcoD het volgende:

[..]

I know, maar wie weet misschien een weekend.
Wwe zullen zien!

Ik zag net op je site dat de t.rice erop stond, moet ik nu al pre-orderen of kan ik beter wachten totdat je de union bindingen ook binnen heb?

p.s.
zit net de beschrijving te lezen van de t.rice 157 hier heb je dezelfde beschrijving bij gezet als bij de 161.5 en 164.5, maar de 157 heeft een blunt shape nose en geen pointy.
Mja weet ik. Het is ook meer bedoelt bij de 157 zo van "wil je beter in pow, neem dan de pointy" Misschien niet helemaal duidelijk. Zal er nog wel eens naar kijken.

en je hebt een pm
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 september 2009 @ 06:17:43 #103
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_73201390
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Vono het volgende:

[..]

Ik krijg hem btw voor 340 van mijn local shop
ach, de bovenkant word toch gestickerd.
Dan zou ik toch ook even bij Duijvestein informeren of ze toevallig ook jouw maat nog hebben, want dit is toch hetzelfde board?
http://www.duijvestein-wintersport.nl/21-Snowboard_Burton_Fix.html?product_id=37225&sell=yes

voor 240 euro
pi_73206186
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja weet ik. Het is ook meer bedoelt bij de 157 zo van "wil je beter in pow, neem dan de pointy" Misschien niet helemaal duidelijk. Zal er nog wel eens naar kijken.

en je hebt een pm
Jij nu ook.
pi_73211917
Ik dacht dat mijn pijntjes na mijn eerste snowboardervaring alweer geheel genezen waren echter merkte ik dacht ik laatst na het sporten toch weer hevig pijn kreeg in mijn pols waarop ik ben gevallen en mijn voet die ik verdraaid had.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:35:49 #106
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_73214111
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 06:17 schreef Dwyrin het volgende:

[..]

Dan zou ik toch ook even bij Duijvestein informeren of ze toevallig ook jouw maat nog hebben, want dit is toch hetzelfde board?
http://www.duijvestein-wintersport.nl/21-Snowboard_Burton_Fix.html?product_id=37225&sell=yes

voor 240 euro
ja, dat is 'em. Even mailen

hartstikke bedankt! scheelt mij weer ruim 120 euro! nieuwe broek?
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:40:48 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73229037
Analog op de site en Lib Tech/Gnu komen morgen

Daarnaast komt Union morgen bij de dealer en wordt onze bestelling dan naar ons gestuurd.

Alles gaat snel nu
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 30 september 2009 @ 10:30:20 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73234956
btw wat vinden jullie van dit setje:

Gisteren opgehangen in onze showroom ruimte in de Ski-inn en een heleboel mensen vonden het te fel enzo. Waren we allemaal skiers van boven de 35 jaar oud (nu maar hopen dat er niemand hier dit ouder is dan 35 )

Ik vind het een super cool setje. Als we hem in mijn maat hadden gehad zou ik hem zo aantrekken. Of ben ik nou gek
  woensdag 30 september 2009 @ 10:35:20 #109
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_73235073
Niet echt mijn kleuren, vind de gele versie van de broek wel erg nice
pi_73235938
je gaat toch niet af op de mening van een skier

persoonlijk vind ik het wel leuk die felle kleuren. valt lekker op.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:43:06 #111
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_73237086
Ik vind het setje wel steelo. jammer genoeg geen geld voor nieuwe kleding :-( 2 weken + nieuw board is al slopend genoeg
pi_73237572
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Dwyrin het volgende:
Niet echt mijn kleuren, vind de gele versie van de broek wel erg nice
Dan heb je pech straks in je groen zwarte combi
pi_73238079
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Komakie het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gisteren opgehangen in onze showroom ruimte in de Ski-inn en een heleboel mensen vonden het te fel enzo. Waren we allemaal skiers van boven de 35 jaar oud (nu maar hopen dat er niemand hier dit ouder is dan 35 )

Ik vind het een super cool setje. Als we hem in mijn maat hadden gehad zou ik hem zo aantrekken. Of ben ik nou gek
Ik vindt het wel vet, ik heb ook een behoorlijk opvallende boardshort en meeste mensen vonden hem gewoon tof! En heb ook een trui van analog die behoorlijk fel groen is maar nog niks over gehoord dat ie lelijk was ofzo.
Die mensen van > 35jaar zullen het dan wel niet aandoen maar er zijn genoeg mensen die het wel aandoen.

Kan je trouwens niet een iets minder fel (neutraal) setje ophangen, heb je ook de aandacht van de oudere mensen.
  woensdag 30 september 2009 @ 12:49:21 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73239090
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:13 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ik vindt het wel vet, ik heb ook een behoorlijk opvallende boardshort en meeste mensen vonden hem gewoon tof! En heb ook een trui van analog die behoorlijk fel groen is maar nog niks over gehoord dat ie lelijk was ofzo.
Die mensen van > 35jaar zullen het dan wel niet aandoen maar er zijn genoeg mensen die het wel aandoen.

Kan je trouwens niet een iets minder fel (neutraal) setje ophangen, heb je ook de aandacht van de oudere mensen.
Er hangt ook een ietsje neutralere set. Daar hebben we al wel goede reacties op gehad. Het gaat er alleen even om dat we dus niet helemaal gek zijn om die combi te gebruiken.
Ze hadden hem trouwens wel mooi gevonden met bijvoorbeeld een zwarte broek of een zwarte jas. Maar ja in dat andere setje zit ook al een zwarte broek dus dat is vrij nutteloos
pi_73239184
Sowieso hebben veel snowboarders toch zoiets van, des te veller/opvallender des te beter? Je ziet snowboarders overal met vreemde combinaties, om zoveel mogelijk op te vallen.
pi_73240259
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er hangt ook een ietsje neutralere set. Daar hebben we al wel goede reacties op gehad. Het gaat er alleen even om dat we dus niet helemaal gek zijn om die combi te gebruiken.
Ze hadden hem trouwens wel mooi gevonden met bijvoorbeeld een zwarte broek of een zwarte jas. Maar ja in dat andere setje zit ook al een zwarte broek dus dat is vrij nutteloos
Achja er zijn genoeg mensen die het vet vinden, de oudere garde blijkbaar niet dus (hoewel je soms een enkeling ziet met felle setjes) het is de leeftijd/mindset denk.

En de mensen moet zelf kiezen wat ze willen het zijn alleen maar voorbeelden, als iets niet bevalt kunnen ze het toch zo aanpassen dat ze het wel leuk vinden (zo denk ik dan)!
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef onearmedman het volgende:
Sowieso hebben veel snowboarders toch zoiets van, des te veller/opvallender des te beter? Je ziet snowboarders overal met vreemde combinaties, om zoveel mogelijk op te vallen.
Ik draag kleding die ik leuk vindt het moet niet perse opvallen maar het is geen probleem als dat het wel doet.
Je kan mensen denk globaal in 3 groepen opdelen:

1. mensen die alleen maar opvallende dingen willen dragen;
2. mensen die juist onopvallende kleding dragen;
3. mensen die het allemaal niets uitmaakt als ze het zelf maar leuk vinden.

[ Bericht 13% gewijzigd door MarcoD op 30-09-2009 13:40:05 ]
  woensdag 30 september 2009 @ 14:01:58 #117
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_73241356
Dat is echt te retro komakie

Veel mensen zijn bang om iets fels te dragen, is eng ofzo. Ik vind het juist leuk om met een beetje kleurige dingen rond te lopen, anders is het zo saai
pi_73241793
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Fugie het volgende:
Veel mensen zijn bang om iets fels te dragen, is eng ofzo. Ik vind het juist leuk om met een beetje kleurige dingen rond te lopen, anders is het zo saai

is ook een jas in dezelfde stijl van loop je gewoon met een stripverhaal op je kleding heb je in ieder geval wat te lezen in de lift
pi_73246403
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Komakie het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik vind het echt een stoere set . Maar ik ben dan ook type 1: houdt van opvallende kleuren . Felgeel met paars lijkt me ook wel een leuke combinatie ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73246524
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef MarcoD het volgende:
3. mensen die het allemaal niets uitmaakt als ze het zelf maar leuk vinden.
Mensen die zeggen dat ze bepaalde kleding dragen "omdat ze het zelf leuk vinden" vind ik onzin. Ik snap best wat je bedoelt hoor maar je blik wordt natuurlijk geschapen door de maatschappij, je gaat niet iets dragen wat je zelf leuk vindt, maar de rest van de wereld belachelijk eruit vindt zien. Mensen zeggen altijd ja dit draag ik omdat ik het zelf leuk vind, maar stiekem hopen/verwachten ze toch dat anderen het ook leuk vinden, en daar is ook niks mis mee.

Maar dat gaat heel ergens anders over, verder ontopic.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:39:20 #121
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_73246961
Okee jullie krijgen deze vraag natuurlijk al heel vaak maar toch
Ipv een board huren wil ik dit jaar voor m'n wintersport een board zelf aanschaffen aangezien iedere keer huren ook weer een beetje weggegooit geld is.

Ik ben zelf tegen de 195aan en heb eigenlijk altijd een 164 board gebruikt. Maar hoe zit het precies met de breedte en bindingen van het board. Zitten daar ook bepaalde maten bij zodat ik er met mijn voeten (maat 46) goed in kan?

Ik wil eigenlijk voor het board en bindingen tweedehands iets van 100e uitgeven dus dat is neit al te veel maar waarschijnlijk wel een board voor te krijgen. Ben nog redelijk beginner dus zo heel bijzonder hoeft het niet, pas 1 wintersport geweest en een 10x indoor geweest ofzo.

Dus heeft iemand nog tips waar ik verder op moet letten, of heeft iemand dtoevallig iets leuks liggen dan alvast bedankt
pi_73246995
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat ze bepaalde kleding dragen "omdat ze het zelf leuk vinden" vind ik onzin. Ik snap best wat je bedoelt hoor maar je blik wordt natuurlijk geschapen door de maatschappij, je gaat niet iets dragen wat je zelf leuk vindt, maar de rest van de wereld belachelijk eruit vindt zien. Mensen zeggen altijd ja dit draag ik omdat ik het zelf leuk vind, maar stiekem hopen/verwachten ze toch dat anderen het ook leuk vinden, en daar is ook niks mis mee.

Maar dat gaat heel ergens anders over, verder ontopic.
Ik had het iets anders moeten formuleren ja, ze vinden het allebei leuk maakt niet uit of het opvalt of niet.
pi_73247169
wat mij ooit eens verteld is (wellicht dat Komakie hier wat meer over kan roepen) is dat gewenste breedte ook afhankelijk is van je gewicht en niet alleen schoenmaat.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:47:15 #124
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_73247241
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef Salatrel het volgende:
wat mij ooit eens verteld is (wellicht dat Komakie hier wat meer over kan roepen) is dat gewenste breedte ook afhankelijk is van je gewicht en niet alleen schoenmaat.
Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kg

http://link.marktplaats.nl/283079751
Zag dat staan, is zoiets iets?
Ik wil gewoon een board waar ik lekker die berg mee afkan, hoef geen stunt dingen ofzo te gaan of weet ik het wat allemaal
pi_73249229
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nouja toevoeging aan het verhaal dan, 195, schoeenmaat 46 en gewoon normaal postuur zo tegen de 90kg

http://link.marktplaats.nl/283079751
Zag dat staan, is zoiets iets?
Ik wil gewoon een board waar ik lekker die berg mee afkan, hoef geen stunt dingen ofzo te gaan of weet ik het wat allemaal
Ik weet er niet genoeg van om je advies te geven, maar ik vind het wel een vet stoer mannenboard. En het lijkt er goed uit te zien, ook best goede bindingen denk ik..

Maar wacht maar even beter advies af
I will take the sun in my mouth
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')