Komakie verkoopt Union met z'n (web)winkel (www.gnarly.nl) hij krijgt als het goed is de bindingen binnenkort binnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef ergodyne1 het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een toko die Union bindingen verkoopt... (ik heb net mijn Cartels verkocht aangezien ik die qua slijtage niet echt een lang leven zag hebben bij mij...)
Heeft daarnaast iemand enig idee waar je in Nederland boots van Celsius kan kopen? Ik wil graag een paar boots hebben die niet zwart zijn en de boots van Celsius zien er wel errug cool uit... pasvorm ben ik ook erg benieuwd naar.
Oh ja, ik rijd een Nitro Blacklight 1.63....
Jullie rijden volgens mij allemaal op softboots,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:26 schreef JRB het volgende:
Ben zelf wel benieuwd naar het effect van capstraps (en alle andere nieuwe shizzle die erop zit). Kijken hoeveel directer het allemaal stuurt.
Hoelang duurt het nog allemaal, maandje of anderhalf? Ach, het is zo weer Sinterklaas...
ohwja foutjequote:
Union is nog niet uitgeleverd zijn ze mee aan de gang.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef ergodyne1 het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een toko die Union bindingen verkoopt... (ik heb net mijn Cartels verkocht aangezien ik die qua slijtage niet echt een lang leven zag hebben bij mij...)
Heeft daarnaast iemand enig idee waar je in Nederland boots van Celsius kan kopen? Ik wil graag een paar boots hebben die niet zwart zijn en de boots van Celsius zien er wel errug cool uit... pasvorm ben ik ook erg benieuwd naar.
Oh ja, ik rijd een Nitro Blacklight 1.63....
True enough, maar ik vergelijk het even met m'n vorige K2 binding. Daar had ik nog bewegingsruimte, en zat er geen flashy nose/capstraps op die je schoen beter in de binding drukt. Denk dat het voor mij nu wel aanvoelt als een freecarveboardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
Jullie rijden volgens mij allemaal op softboots,
dat is toch nooit een directe overbrenging?
Niet zo direct als een veredelde skischoen, maar dat wil niet zeggen dat ze slap zijn. Ik rij op een Driver X schoen en dat is zo ongeveer de stijfste die je kunt krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
Een Ruler is maar even stijf. Hij wwordt vrij snel slapper. De Driver X is al een stuk stijver en blijft dat ook wat langer. Dus als je keuze hebt....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:33 schreef JRB het volgende:
[..]
True enough, maar ik vergelijk het even met m'n vorige K2 binding. Daar had ik nog bewegingsruimte, en zat er geen flashy nose/capstraps op die je schoen beter in de binding drukt. Denk dat het voor mij nu wel aanvoelt als een freecarveboard![]()
Je blijft alleen bezig, want kan nu weer op zoek naar een stijvere boot ala een Ruler/Driver X.
Ik moet ook toegeven dan mijn laatste echte softboots ervaring van een jaar of 12 terug was.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet zo direct als een veredelde skischoen, maar dat wil niet zeggen dat ze slap zijn. Ik rij op een Driver X schoen en dat is zo ongeveer de stijfste die je kunt krijgen.
Voordeel met een softboot is dat je ook nog een beetje kunt bewegen om je truukjes te maken en iets meer met je snowboard te doen dan alleen maar bochten draaien naar beneden. Als ik dat wil ga ik wel skiën.
Toch heb ik een directe overbreng met mijn schoen in combinatie met mijn binding. De binding geeft ook weer wat stijfheid mee.
Gast serieusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik moet ook toegeven dan mijn laatste echte softboots ervaring van een jaar of 12 terug was.
Een nitro boardje met nogal goedkope bindingen en crazy creek schoenen.
Was opzich wel geinig voor erbij.
elke post van jou is dikke spam voor je webwinkel, zou een ban moeten zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ik alleen maar me eigen zooi hier aan het verkopen ben hieroals iemand zich hier aan stoort spijt me dat
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gast serieus
OK Nitro is prima, maar goedkope bindingen en Crazy Creek schoenen zijn natuurlijk niet bepaald representatief voor softboots en dan ook nog eens 12 jaar terug. Dat is gewoon crap.
Ik heb op een kunstskibaan (in bergen) leren snowboarden een jaar of 16 geleden,quote:Softboots is tegenwoordig gewoon beter en leuker om op te rijden.
Iik heb een aantal leerlingen gehad die op hardboots reden aan het begin van de week en aan het einde van de week met veel plezier op soft boots.
Eigenlijk zijn hardboots volledig achterhaald. Slalom en dergelijke zijn dan nog wel op hardboots om optimaal te kunnen carven en omdat je met hardboots gewoon kortere carvebochten kan maken, maar kijk maar naar boardercross. Vroeger reed iedereen die op hardboots, tegenwoordig steeds meer op softboots.
Waarom rij je eigenlijk op hardboots
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:42 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
[..]
Ik heb op een kunstskibaan (in bergen) leren snowboarden een jaar of 16 geleden,
ben begonnen op skischoenen, die konden zo de binding in, was je voor weinig geld klaar om het snowboarden uit te proberen.
Ook waren softboots daar nog niet beschikbaar, iedereen reed op hardboots.
vervolgens mn beginneboard vervangen door een slalomplank, een freesurf highlander van 153 cm[ afbeelding ]
en hardboots van blax.
deze plank helemaal opgereden, hij ligt nog in de garage om ooit te gaan dienen als bankje,
daarna een nidecker van 156 cm gekocht, weer hardboots erbij en burton plates.
Later nog een F2 van 183 cm erbij, die mooie gele![]()
Ik ben dus niet anderes gewend dan hardboots, en ze geven lekker veel steun en alles reageerd heel direct.
Daarnaast kan ik ook goed off-piste op de nidecker en springen gaat ook nog redelijk (in vergelijking met de gemiddelde snowboarder)
En volledig plat op de sneeuw tijdens de bocht is gewoon zoveel leuker dan een funpark pakken.
Vetvetvet!quote:
Ik heb het setje ff bij elkaar gezet. Boardje uit de hoes gehaald, bindingen erop gezet (zonder schroeven. Alleen ff kijken) en het ziet er nice uit. Ik ben jaloers op je...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Vetvetvet!
Voor degene die het nieuwe topic aanmaakt (omdat deze bijna vol zit) hier de link naar het tekstbestand
Dat is mooi! Kan hem van de week dus verwachten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb het setje ff bij elkaar gezet. Boardje uit de hoes gehaald, bindingen erop gezet (zonder schroeven. Alleen ff kijken) en het ziet er nice uit. Ik ben jaloers op je...
Volgende week moet lukkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat is mooi! Kan hem van de week dus verwachten?
De Custom is sowieso een wat overschat board.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:13 schreef ergodyne1 het volgende:
Niks mis met Nitro boards als je het mij vraagt. Ze zijn wat stijver dan gemiddeld maar als je dat gewend bent is bijvoorbeeld een Burton Custom een beetje vaatdoekerig![]()
@Komakie: kan je mij via pb aangeven wat je kan leveren/op voorraad hebt en tegen welke prijzen? van bijvoorbeeld de Force SL of de Data?
Met jouw icon moet je nu voor dit board gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Soohr het volgende:
[..]
Nog nooit eerder een board verstuurd of kan je geen pakketdienst vinden die pakketen aaneemt die langer zijn dan 1.50m ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgende week moet lukken
Alleen nog ff kijken hoe ik hem het beste kan versturen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Met jouw icon moet je nu voor dit board gaan
http://www.forumsnowboards.com/gear/218721/156
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |