Pics van je adoptiezusje/jevadersneukgleufje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Er woont een Belgisch meisje bij m'n ouders. Ik vind ze wel okay eigenlijk.
Nah ze is hier voor een half jaar om de taal te leren. Waals, maar wil Nederlands kunnen enz.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Pics van je adoptiezusje/jevadersneukgleufje?
Oh, sorry, ik was niet duidelijk...quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah ze is hier voor een half jaar om de taal te leren. Waals, maar wil Nederlands kunnen enz.
Maar is ze raakbaar? En zo ja, heb je pics?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah ze is hier voor een half jaar om de taal te leren. Waals, maar wil Nederlands kunnen enz.
Wat dan? Gaat het?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
HOEZO DIE MODS NAAR EEN MEET IK WORD HIER AFGEKAFFERD DOOR EEN MOD JONGE VIA PM .
JA DAT IK IN wfl moslims af zit te zeiken enzo maar ikga er niet verder op in daarlijk wordt die van danny kleiner als ie dit leest en moet ik in de banhoek.quote:
Oké, succes ermee en laat je niet gek maken hè!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
JA DAT IK IN wfl moslims af zit te zeiken enzo maar ikga er niet verder op in daarlijk wordt die van danny kleiner als ie dit leest en moet ik in de banhoek.
Och arme, ik was het ook nog zeker.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
HOEZO DIE MODS NAAR EEN MEET IK WORD HIER AFGEKAFFERD DOOR EEN MOD JONGE VIA PM .
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:31 schreef dopy14 het volgende:
kan die van danny nog kleiner worden dan.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Oké, succes ermee en laat je niet gek maken hè!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Och arme, ik was het ook nog zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:37 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja, als ik vind dat MOHAMMED EEN KLEINE PIK HEEFT, dan mag ik dat toch wel typen? En ik ga het toch niet anders verwoorden (of verdraaien) wat is dit nou toch. en als ik het nou BAHBAHBAH vind.Ja, het punt is, dat wilde ik je niet zo via de PM zeggen, maar het zegt natuurlijk ook wat over jou dat jij kennis hebt over Mohammeds geslachtsdeel. Ik haal het enerzijds natuurlijk weg omdat het niets aan de discussie toevoegde, maar anderzijds ook om jou een beetje tegen jezelf te beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, het punt is, dat wilde ik je niet zo via de PM zeggen, maar het zegt natuurlijk ook wat over jou dat jij kennis hebt over Mohammeds geslachtsdeel. Ik haal het enerzijds natuurlijk weg omdat het niets aan de discussie toevoegde, maar anderzijds ook om jou een beetje tegen jezelf te beschermen.
Cooperquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen uit België.
Klacht: Belgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |