Pics van je adoptiezusje/jevadersneukgleufje?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Er woont een Belgisch meisje bij m'n ouders. Ik vind ze wel okay eigenlijk.
Nah ze is hier voor een half jaar om de taal te leren. Waals, maar wil Nederlands kunnen enz.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Pics van je adoptiezusje/jevadersneukgleufje?
Oh, sorry, ik was niet duidelijk...quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah ze is hier voor een half jaar om de taal te leren. Waals, maar wil Nederlands kunnen enz.
Maar is ze raakbaar? En zo ja, heb je pics?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah ze is hier voor een half jaar om de taal te leren. Waals, maar wil Nederlands kunnen enz.
Wat dan? Gaat het?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:24 schreef Bullschnitzel. het volgende:
HOEZO DIE MODS NAAR EEN MEET IK WORD HIER AFGEKAFFERD DOOR EEN MOD JONGE VIA PM .
JA DAT IK IN wfl moslims af zit te zeiken enzo maar ikga er niet verder op in daarlijk wordt die van danny kleiner als ie dit leest en moet ik in de banhoek.quote:
Oké, succes ermee en laat je niet gek maken hè!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
JA DAT IK IN wfl moslims af zit te zeiken enzo maar ikga er niet verder op in daarlijk wordt die van danny kleiner als ie dit leest en moet ik in de banhoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |