quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:40 schreef Mini.Cooper het volgende:
Subklacht: Kutturk rijdt me dood bijna dan
Bek houwe, homo!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
kan een modje de TT even veranderen?
Nee.quote:
Zeg gun ons dan ook eens wat, niet zulke foto's postenquote:
Sorry:quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg gun ons dan ook eens wat, niet zulke foto's posten, ik zit net te eten
Glaasje melk erbij?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg gun ons dan ook eens wat, niet zulke foto's posten, ik zit net te eten
Jij zit mij te pestenquote:
Dit topic gaat niet over pizza'squote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hoe fucking moeilijk kunnen de pizza's te vinden zijn?
Loop naar de witte, nét niet van pure vindbaarheid oplichtende kist dan wel vitrine waar vriesdamp uit omhoog dwarrelt, kijk naar links en rechts en vis er de meest platte doos uit, van ongeveer 30x30cm.
Gefeliciteerd! Je hebt een pizza gevonden.
Dit topic gaat helemaal nergens overquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over pizza's
Dit topic gaat over het verborgen leed die het veranderen van de vaste plek van koopwaar veroorzaakt!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal nergens over
Na verschillende rondjes rond de koelers gelopen te hebben, heb ik het opgegevenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:56 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hoe fucking moeilijk kunnen de pizza's te vinden zijn?
Loop naar de witte, nét niet van pure vindbaarheid oplichtende kist dan wel vitrine waar vriesdamp uit omhoog dwarrelt, kijk naar links en rechts en vis er de meest platte doos uit, van ongeveer 30x30cm.
Gefeliciteerd! Je hebt een pizza gevonden.
Opbokken, alleen vrouwelijke tietjes blief ik hier!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef trovey het volgende:
Waar blijft mijn foto, ik moet zo de deur uit. Ik verwacht vanavond laat of morgenvroeg wel een compensatie te zien voor al die tieten hier dus nogmaals lekkere vent, niet overmatig opgeblazen spieren en niet als een homo poserend, ontbloot bovenlijf graag maar maar hij mag de broek (welke dan ook) aanhouden.
Tieten compenseren? Wtf???quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:04 schreef trovey het volgende:
Waar blijft mijn foto, ik moet zo de deur uit. Ik verwacht vanavond laat of morgenvroeg wel een compensatie te zien voor al die tieten hier dus nogmaals lekkere vent, niet overmatig opgeblazen spieren en niet als een homo poserend, ontbloot bovenlijf graag maar maar hij mag de broek (welke dan ook) aanhouden.
Zeg....quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:06 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Opbokken, alleen vrouwelijke tietjes blief ik hier!
Als je even kijkt naast mijn naam zie je dat ik zelf ook met een paar ben gezegendquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Tieten compenseren? Wtf???
Tieten zijn een unieke grootheid, de eenheid is tieten. Er valt niks te compenseren aan tieten.
Ik verwacht dat die zot tot inkeer komt en ze weghaaltquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg...., moet je trouwens wel even al die foto's van de kerels met tieten hier verwijderen
Ik heb er geen kijk op maar bedoel je dit troveyquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg...., moet je trouwens wel even al die foto's van de kerels met tieten hier verwijderen
Pics van je tieten dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je even kijkt naast mijn naam zie je dat ik zelf ook met een paar ben gezegend
![]()
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denktquote:
Pics van je hoofd met haar!quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:15 schreef ToriHino het volgende:
[..]
Ik heb er geen kijk op maar bedoel je dit trovey
[ afbeelding ]
Sorry TS
Jij hebt een haarfetisj ?:')quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |