Hij was al weg voor het hoofdgerecht.....quote:Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En vond hij het ook lekker, of heeft ie niks geproefd?
He, vervelend voor em...quote:Op zondag 6 september 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij was al weg voor het hoofdgerecht.....
Slaap lekker en tot tussen door af en toe.quote:
je bent vast al weer weg, maar hoi!quote:
Maar natuurlijk is Dyon geland. Rond 21:30 ben ik geland en nou zit ik op me kamer. (en ben dood op...)quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef tombolafan het volgende:
zo moe dat ik 2x post...
Dyon al geland?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Good morning vietnam! O nee, nederland... VS!!!
Hoe komt het? Heb je ze de hele nacht als ze bijna lagen te slapen liggen knijpen om ze wakker te houdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
en ik moet werken maar ik wil niet! (tweeling slaapt nog even lekker, ze moeten er eigenlijk uit maar ik laat ze liggen tot ze wakker worden omdat ze vannacht bijna niet geslapen hebben... )
ik lag vannacht gewoon in mn eigen bed he... geen idee wat de ouders hebben gedaan...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe komt het? Heb je ze de hele nacht als ze bijna lagen te slapen liggen knijpen om ze wakker te houden
Nou ok, voor deze keer geloof ik jequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik lag vannacht gewoon in mn eigen bed he... geen idee wat de ouders hebben gedaan...
zeg dat wel... komt ervan als ik er niet ben...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is hier ook lekker levendig.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |